16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Sanitat vacunarà en quatre dies a 145.174 persones de centres docents

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública represa la vacunació del professorat del territori valencià, de manera que el pròxim dia 1 d’abril ja estaran vacunats íntegrament tot el personal de centres docents, que representa un col·lectiu de quasi 149.000 persones.

 

Els dies que s’han programat per a citar als docents són el 26, 27 i 31 de març, i el dia 1 d’abril. Durant eixos quatre dies, rebran la primera dosi de la vacuna d’AstraZeneca 145.174 persones de 3.195 centres educatius. En concret, es vacunaran 76.808 persones de 1.802 centres docents de la província de València, 50.079 de 999 centres educatius d’Alacant i 18.287 persones de 394 centres la província de Castelló.

 

La planificació s’ha organitzat de manera que es vacune al major número de persones en el menor temps possible. De fet, la Conselleria de Sanitat ha ampliat a 250 el número d’equips de professionals que es fan càrrec d’esta vacunació massiva, i que han sigut formats per a poder dur-la a terme des que arriba el pacient fins a la seua espera a la sala de postvacunació durant 15 minuts. 

 

Per províncies, són 33 equips de vacunació destinats a Castelló, 131 equips a la província de València i 86 equips de professionals per als espais de vacunació de la província d’Alacant. D’esta manera, la previsió és que cada mitja hora siga vacunat un total de 2.610 docents en els diferents espais de vacunació que han sigut instal·lats. Per a això, els equips de vacunació estan formats per dos infermeres, un administratiu, personal facultatiu, auxiliars d’infermeria, personal de seguretat i zeladors. 

Últimes notícies

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.