11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Sanitat vacunarà en quatre dies a 145.174 persones de centres docents

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública represa la vacunació del professorat del territori valencià, de manera que el pròxim dia 1 d’abril ja estaran vacunats íntegrament tot el personal de centres docents, que representa un col·lectiu de quasi 149.000 persones.

 

Els dies que s’han programat per a citar als docents són el 26, 27 i 31 de març, i el dia 1 d’abril. Durant eixos quatre dies, rebran la primera dosi de la vacuna d’AstraZeneca 145.174 persones de 3.195 centres educatius. En concret, es vacunaran 76.808 persones de 1.802 centres docents de la província de València, 50.079 de 999 centres educatius d’Alacant i 18.287 persones de 394 centres la província de Castelló.

 

La planificació s’ha organitzat de manera que es vacune al major número de persones en el menor temps possible. De fet, la Conselleria de Sanitat ha ampliat a 250 el número d’equips de professionals que es fan càrrec d’esta vacunació massiva, i que han sigut formats per a poder dur-la a terme des que arriba el pacient fins a la seua espera a la sala de postvacunació durant 15 minuts. 

 

Per províncies, són 33 equips de vacunació destinats a Castelló, 131 equips a la província de València i 86 equips de professionals per als espais de vacunació de la província d’Alacant. D’esta manera, la previsió és que cada mitja hora siga vacunat un total de 2.610 docents en els diferents espais de vacunació que han sigut instal·lats. Per a això, els equips de vacunació estan formats per dos infermeres, un administratiu, personal facultatiu, auxiliars d’infermeria, personal de seguretat i zeladors. 

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.