Sanitat vacunarà en quatre dies a 145.174 persones de centres docents

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública represa la vacunació del professorat del territori valencià, de manera que el pròxim dia 1 d’abril ja estaran vacunats íntegrament tot el personal de centres docents, que representa un col·lectiu de quasi 149.000 persones.

 

Els dies que s’han programat per a citar als docents són el 26, 27 i 31 de març, i el dia 1 d’abril. Durant eixos quatre dies, rebran la primera dosi de la vacuna d’AstraZeneca 145.174 persones de 3.195 centres educatius. En concret, es vacunaran 76.808 persones de 1.802 centres docents de la província de València, 50.079 de 999 centres educatius d’Alacant i 18.287 persones de 394 centres la província de Castelló.

 

La planificació s’ha organitzat de manera que es vacune al major número de persones en el menor temps possible. De fet, la Conselleria de Sanitat ha ampliat a 250 el número d’equips de professionals que es fan càrrec d’esta vacunació massiva, i que han sigut formats per a poder dur-la a terme des que arriba el pacient fins a la seua espera a la sala de postvacunació durant 15 minuts. 

 

Per províncies, són 33 equips de vacunació destinats a Castelló, 131 equips a la província de València i 86 equips de professionals per als espais de vacunació de la província d’Alacant. D’esta manera, la previsió és que cada mitja hora siga vacunat un total de 2.610 docents en els diferents espais de vacunació que han sigut instal·lats. Per a això, els equips de vacunació estan formats per dos infermeres, un administratiu, personal facultatiu, auxiliars d’infermeria, personal de seguretat i zeladors. 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.