13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Sanitat vacunarà en quatre dies a 145.174 persones de centres docents

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública represa la vacunació del professorat del territori valencià, de manera que el pròxim dia 1 d’abril ja estaran vacunats íntegrament tot el personal de centres docents, que representa un col·lectiu de quasi 149.000 persones.

 

Els dies que s’han programat per a citar als docents són el 26, 27 i 31 de març, i el dia 1 d’abril. Durant eixos quatre dies, rebran la primera dosi de la vacuna d’AstraZeneca 145.174 persones de 3.195 centres educatius. En concret, es vacunaran 76.808 persones de 1.802 centres docents de la província de València, 50.079 de 999 centres educatius d’Alacant i 18.287 persones de 394 centres la província de Castelló.

 

La planificació s’ha organitzat de manera que es vacune al major número de persones en el menor temps possible. De fet, la Conselleria de Sanitat ha ampliat a 250 el número d’equips de professionals que es fan càrrec d’esta vacunació massiva, i que han sigut formats per a poder dur-la a terme des que arriba el pacient fins a la seua espera a la sala de postvacunació durant 15 minuts. 

 

Per províncies, són 33 equips de vacunació destinats a Castelló, 131 equips a la província de València i 86 equips de professionals per als espais de vacunació de la província d’Alacant. D’esta manera, la previsió és que cada mitja hora siga vacunat un total de 2.610 docents en els diferents espais de vacunació que han sigut instal·lats. Per a això, els equips de vacunació estan formats per dos infermeres, un administratiu, personal facultatiu, auxiliars d’infermeria, personal de seguretat i zeladors. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.