La Conselleria de Sanitat administra un 24% més de vacunes contra la grip que l’any passat

 

La Conselleria de Sanitat ha administrat des del principi de la campanya contra la grip un total de 831.805 dosi, el que suposa un 24% més que en el mateix dia de la campanya anterior.

 

Segons dades facilitades per Sanitat, del total de dosis administrades, 435.742 han sigut en la província de València; 304.215 en la d’Alacant, i 91.848 en la província de Castelló.

 

Respecte a les cobertures, han sigut administrades a persones majors de 64 anys un total de 544.462 dosi, el que suposa una cobertura del 55,4%; i al personal sanitari li han sigut administrades 62.594 dosi, el que suposa una cobertura del 88,9%.

 

Falta de vacunes en alguns casos

Segons les fonts, tots els departaments de salut del territori valencià, excepte 3, La Fe, General d’Alacant i Elx Hospital General, han superat l’objectiu de vacunació de més del 75%, i en estos tres departaments s’espera aconseguir esta cobertura en els pròxims dies.

 

A demés, en les agendes de vacunació de grip estan citades 61.019 persones per als pròxims 7 dies i més de 50.700 per a dates posteriors, segons les fonts, que assenyalen que ja s’ha citat a més de 721.884 persones.

 

Pel que fa a la falta de subministrament, Sanitat assenyala que és possible que en algun cas puntual es produïsca falta de vacunes, donada l’alta demanda en els centres, i afigen que és important considerar que les vacunes necessiten unes condicions especials de conservació i no poden ser emmagatzemades en els centres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.