Els vacunats amb AstraZeneca podrien rebre la 2a dosi d’una altra marca

La Ministra de Sanitat Carolina Darias ha anunciat la paralització de la vacuna d’AstraZeneca a menors de 60 anys. A partir d’ara este fàrmac només serà inoculat a majors de 60 anys. No obstant això, la solució per a aquells que han rebut la primera dosi ha despertat més inquietuds encara.

Darias ha assenyalat que està la porta oberta a inocular una segona dosi de la vacuna a aquells que es van vacunar amb AstraZeneca, però amb una altra marca diferent. En aquest cas ni s’ha especificat que marca podria ser la substituta, ja que hi ha pròximes vacunes a incorporar-se al sistema de salut, com la de Janssen.

Una altra de les opcions que ha assenyalat la màxima responsable de Sanitat és no fer res, és a dir, prescindir de la segona dosi. Segons s’ha explicat en la roda de premsa la primera dosi d’AstraZeneca arriba al 70% d’immunització enfront del coronavirus. Pel que, de moment, es valora també prescindir d’una segona dosi.

145.174 docents han sigut cridats a vacunar-se en la Comunitat Valenciana

A la Comunitat Valenciana 145.174 persones dels 3.195 centres educatius de la Comunitat Valenciana van ser citades per a vacunar-se els dies 26, 27, 31 de març i l’1 d’abril: 50.079 persones en 999 centres d’Alacant, 18.287 persones de 394 centres de Castelló i 76.808 persones de 1.802 centres de València.

Actualment els docents tornen a trobar-se en la cruïlla, després de parar la vacunació d’AstraZeneca de manera radical fa 3 setmanes i tornar a activar-la, alguns es troben a punt de rebre la segona i no saben encara si rebran un combinat d’AstraZeneca i una altra marca, o amb la primera dosi hauran de donar-se per satisfets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.