El servei ciutadà SaguntWiFi creix en els espais municipals de Sagunt

 

El Servei Municipal d’Informàtica i Comunicacions (SMIC) ha ampliat l’oferta d’espais municipals a on s’oferix el servici SaguntWiFi perquè la ciutadania de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), dispose de connexió gratuïta a internet per a reduir la bretxa digital. També es fa per a dinamitzar l’accés als recursos municipals disponibles en la xarxa, com per exemple tots els serveis que s’oferixen a través de l’administració electrònica.

 

El regidor de Noves Tecnologies Pepe Gil, indica «creiem que Sagunt es troba en una posició immillorable pel que fa a acostar l’accés de les noves tecnologies a la ciutadania i mostra d’això és l’imparable creixement que des d’uns anys es ve produint per part del projecte municipal SaguntWiFi».

 

Per a poder accedir al servei SaguntWiFi únicament és necessari connectar-se en un dels múltiples punts distribuïts al llarg de la localitat i donar-se d’alta, consignant únicament el número del mòbil imprescindible per al registre. A partir d’ací el sistema enviarà un SMS amb la clau d’accés, podent-se connectar des de qualsevol punt SaguntWiFi.

 

Màxim de 6 hores diàries de connexió

A partir d’esta nova ampliació d’espais SaguntWiFi cada usuari disposarà d’un màxim de 6 hores diàries de connexió, augmentant una hora diària respecte al que es venia oferint, temps que podrà ser usat ¡ durant tota la jornada en qualsevol punt de l’àmplia Xarxa SaguntWiFi a la ciutat.

 

Als espais actuals a on SaguntWifi està present com les biblioteques, oficines d’atenció ciutadana, Casa de Cultura, Casal Jove, els diferents teatres municipals, les oficines de turisme, diversos museus, el Centre Cívic o multitud d’espais esportius, ara se sumen al projecte nous espais que fins ara venien reclamant-se per multitud d’usuaris com els Mercats Municipals de Sagunt i Port, el Conservatori Municipal de Música Joaquín Rodrigo, les Oficines de l’antiga Gerència, l’Aula de Cultura Clàssica Domus Baebia o alguns serveis especials per a usuaris del centre de dia en Voramar. A demés, continuaran incrementant els punts a on oferixen este servici en més punts en funció de la disponibilitat xarxes telefòniques que ho permeten.

 

Des de l’àrea municipal de Noves Tecnologia s’espera que amb esta nova ampliació de SaguntWiFi a la localitat, el número de subscriptors augmente de manera substancial, havent-hi ja superat recentment les 11.000 persones registrades.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.