El servei ciutadà SaguntWiFi creix en els espais municipals de Sagunt

 

El Servei Municipal d’Informàtica i Comunicacions (SMIC) ha ampliat l’oferta d’espais municipals a on s’oferix el servici SaguntWiFi perquè la ciutadania de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), dispose de connexió gratuïta a internet per a reduir la bretxa digital. També es fa per a dinamitzar l’accés als recursos municipals disponibles en la xarxa, com per exemple tots els serveis que s’oferixen a través de l’administració electrònica.

 

El regidor de Noves Tecnologies Pepe Gil, indica «creiem que Sagunt es troba en una posició immillorable pel que fa a acostar l’accés de les noves tecnologies a la ciutadania i mostra d’això és l’imparable creixement que des d’uns anys es ve produint per part del projecte municipal SaguntWiFi».

 

Per a poder accedir al servei SaguntWiFi únicament és necessari connectar-se en un dels múltiples punts distribuïts al llarg de la localitat i donar-se d’alta, consignant únicament el número del mòbil imprescindible per al registre. A partir d’ací el sistema enviarà un SMS amb la clau d’accés, podent-se connectar des de qualsevol punt SaguntWiFi.

 

Màxim de 6 hores diàries de connexió

A partir d’esta nova ampliació d’espais SaguntWiFi cada usuari disposarà d’un màxim de 6 hores diàries de connexió, augmentant una hora diària respecte al que es venia oferint, temps que podrà ser usat ¡ durant tota la jornada en qualsevol punt de l’àmplia Xarxa SaguntWiFi a la ciutat.

 

Als espais actuals a on SaguntWifi està present com les biblioteques, oficines d’atenció ciutadana, Casa de Cultura, Casal Jove, els diferents teatres municipals, les oficines de turisme, diversos museus, el Centre Cívic o multitud d’espais esportius, ara se sumen al projecte nous espais que fins ara venien reclamant-se per multitud d’usuaris com els Mercats Municipals de Sagunt i Port, el Conservatori Municipal de Música Joaquín Rodrigo, les Oficines de l’antiga Gerència, l’Aula de Cultura Clàssica Domus Baebia o alguns serveis especials per a usuaris del centre de dia en Voramar. A demés, continuaran incrementant els punts a on oferixen este servici en més punts en funció de la disponibilitat xarxes telefòniques que ho permeten.

 

Des de l’àrea municipal de Noves Tecnologia s’espera que amb esta nova ampliació de SaguntWiFi a la localitat, el número de subscriptors augmente de manera substancial, havent-hi ja superat recentment les 11.000 persones registrades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.