El servei ciutadà SaguntWiFi creix en els espais municipals de Sagunt

 

El Servei Municipal d’Informàtica i Comunicacions (SMIC) ha ampliat l’oferta d’espais municipals a on s’oferix el servici SaguntWiFi perquè la ciutadania de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), dispose de connexió gratuïta a internet per a reduir la bretxa digital. També es fa per a dinamitzar l’accés als recursos municipals disponibles en la xarxa, com per exemple tots els serveis que s’oferixen a través de l’administració electrònica.

 

El regidor de Noves Tecnologies Pepe Gil, indica «creiem que Sagunt es troba en una posició immillorable pel que fa a acostar l’accés de les noves tecnologies a la ciutadania i mostra d’això és l’imparable creixement que des d’uns anys es ve produint per part del projecte municipal SaguntWiFi».

 

Per a poder accedir al servei SaguntWiFi únicament és necessari connectar-se en un dels múltiples punts distribuïts al llarg de la localitat i donar-se d’alta, consignant únicament el número del mòbil imprescindible per al registre. A partir d’ací el sistema enviarà un SMS amb la clau d’accés, podent-se connectar des de qualsevol punt SaguntWiFi.

 

Màxim de 6 hores diàries de connexió

A partir d’esta nova ampliació d’espais SaguntWiFi cada usuari disposarà d’un màxim de 6 hores diàries de connexió, augmentant una hora diària respecte al que es venia oferint, temps que podrà ser usat ¡ durant tota la jornada en qualsevol punt de l’àmplia Xarxa SaguntWiFi a la ciutat.

 

Als espais actuals a on SaguntWifi està present com les biblioteques, oficines d’atenció ciutadana, Casa de Cultura, Casal Jove, els diferents teatres municipals, les oficines de turisme, diversos museus, el Centre Cívic o multitud d’espais esportius, ara se sumen al projecte nous espais que fins ara venien reclamant-se per multitud d’usuaris com els Mercats Municipals de Sagunt i Port, el Conservatori Municipal de Música Joaquín Rodrigo, les Oficines de l’antiga Gerència, l’Aula de Cultura Clàssica Domus Baebia o alguns serveis especials per a usuaris del centre de dia en Voramar. A demés, continuaran incrementant els punts a on oferixen este servici en més punts en funció de la disponibilitat xarxes telefòniques que ho permeten.

 

Des de l’àrea municipal de Noves Tecnologia s’espera que amb esta nova ampliació de SaguntWiFi a la localitat, el número de subscriptors augmente de manera substancial, havent-hi ja superat recentment les 11.000 persones registrades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.