El servei ciutadà SaguntWiFi creix en els espais municipals de Sagunt

 

El Servei Municipal d’Informàtica i Comunicacions (SMIC) ha ampliat l’oferta d’espais municipals a on s’oferix el servici SaguntWiFi perquè la ciutadania de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), dispose de connexió gratuïta a internet per a reduir la bretxa digital. També es fa per a dinamitzar l’accés als recursos municipals disponibles en la xarxa, com per exemple tots els serveis que s’oferixen a través de l’administració electrònica.

 

El regidor de Noves Tecnologies Pepe Gil, indica «creiem que Sagunt es troba en una posició immillorable pel que fa a acostar l’accés de les noves tecnologies a la ciutadania i mostra d’això és l’imparable creixement que des d’uns anys es ve produint per part del projecte municipal SaguntWiFi».

 

Per a poder accedir al servei SaguntWiFi únicament és necessari connectar-se en un dels múltiples punts distribuïts al llarg de la localitat i donar-se d’alta, consignant únicament el número del mòbil imprescindible per al registre. A partir d’ací el sistema enviarà un SMS amb la clau d’accés, podent-se connectar des de qualsevol punt SaguntWiFi.

 

Màxim de 6 hores diàries de connexió

A partir d’esta nova ampliació d’espais SaguntWiFi cada usuari disposarà d’un màxim de 6 hores diàries de connexió, augmentant una hora diària respecte al que es venia oferint, temps que podrà ser usat ¡ durant tota la jornada en qualsevol punt de l’àmplia Xarxa SaguntWiFi a la ciutat.

 

Als espais actuals a on SaguntWifi està present com les biblioteques, oficines d’atenció ciutadana, Casa de Cultura, Casal Jove, els diferents teatres municipals, les oficines de turisme, diversos museus, el Centre Cívic o multitud d’espais esportius, ara se sumen al projecte nous espais que fins ara venien reclamant-se per multitud d’usuaris com els Mercats Municipals de Sagunt i Port, el Conservatori Municipal de Música Joaquín Rodrigo, les Oficines de l’antiga Gerència, l’Aula de Cultura Clàssica Domus Baebia o alguns serveis especials per a usuaris del centre de dia en Voramar. A demés, continuaran incrementant els punts a on oferixen este servici en més punts en funció de la disponibilitat xarxes telefòniques que ho permeten.

 

Des de l’àrea municipal de Noves Tecnologia s’espera que amb esta nova ampliació de SaguntWiFi a la localitat, el número de subscriptors augmente de manera substancial, havent-hi ja superat recentment les 11.000 persones registrades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.