13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

El servei ciutadà SaguntWiFi creix en els espais municipals de Sagunt

 

El Servei Municipal d’Informàtica i Comunicacions (SMIC) ha ampliat l’oferta d’espais municipals a on s’oferix el servici SaguntWiFi perquè la ciutadania de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), dispose de connexió gratuïta a internet per a reduir la bretxa digital. També es fa per a dinamitzar l’accés als recursos municipals disponibles en la xarxa, com per exemple tots els serveis que s’oferixen a través de l’administració electrònica.

 

El regidor de Noves Tecnologies Pepe Gil, indica «creiem que Sagunt es troba en una posició immillorable pel que fa a acostar l’accés de les noves tecnologies a la ciutadania i mostra d’això és l’imparable creixement que des d’uns anys es ve produint per part del projecte municipal SaguntWiFi».

 

Per a poder accedir al servei SaguntWiFi únicament és necessari connectar-se en un dels múltiples punts distribuïts al llarg de la localitat i donar-se d’alta, consignant únicament el número del mòbil imprescindible per al registre. A partir d’ací el sistema enviarà un SMS amb la clau d’accés, podent-se connectar des de qualsevol punt SaguntWiFi.

 

Màxim de 6 hores diàries de connexió

A partir d’esta nova ampliació d’espais SaguntWiFi cada usuari disposarà d’un màxim de 6 hores diàries de connexió, augmentant una hora diària respecte al que es venia oferint, temps que podrà ser usat ¡ durant tota la jornada en qualsevol punt de l’àmplia Xarxa SaguntWiFi a la ciutat.

 

Als espais actuals a on SaguntWifi està present com les biblioteques, oficines d’atenció ciutadana, Casa de Cultura, Casal Jove, els diferents teatres municipals, les oficines de turisme, diversos museus, el Centre Cívic o multitud d’espais esportius, ara se sumen al projecte nous espais que fins ara venien reclamant-se per multitud d’usuaris com els Mercats Municipals de Sagunt i Port, el Conservatori Municipal de Música Joaquín Rodrigo, les Oficines de l’antiga Gerència, l’Aula de Cultura Clàssica Domus Baebia o alguns serveis especials per a usuaris del centre de dia en Voramar. A demés, continuaran incrementant els punts a on oferixen este servici en més punts en funció de la disponibilitat xarxes telefòniques que ho permeten.

 

Des de l’àrea municipal de Noves Tecnologia s’espera que amb esta nova ampliació de SaguntWiFi a la localitat, el número de subscriptors augmente de manera substancial, havent-hi ja superat recentment les 11.000 persones registrades.

Últimes notícies

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis als escortes i al xofer de Mazón el 29-O

La instructora de la causa penal per la gestió de la DANA ha ordenat citar com a testimonis als escortes i al xofer de Carlos Mazón que van estar de servici entre les 15 i les 21 hores. Busca verificar si van escoltar crides o comentaris rellevants d'eixe tram horari.

Abascal confia en un acord amb el PP en la Comunitat i exigix infraestructures hidràuliques

Abascal ha assegurat que el pacte amb el PP en la Comunitat Valenciana pot tancar-se si arreplega les infraestructures hidràuliques pendents. També ha acusat el PP de frenar acords en migració, gènere i memòria, i ha negat qualsevol distanciament amb Giorgia Meloni.

Patronal i sindicats reclamen més pes del diàleg social en els pressupostos de la Generalitat

CEV, CCOO-PV i UGT-PV han reivindicat que el diàleg social tinga un rol central en els comptes autonòmics. Demanen participar en la negociació per a aportar certitud, allunyar la polarització i no ser moneda de canvi.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament en una clínica dental d’Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una xiqueta de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra menor de quatre anys, atesa el mateix dia, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.

La fortalesa del Vila-real en La Ceràmica repta la debilitat a domicili del Mallorca

El Vila-real, tercer i molt sòlid a casa, rep a un Mallorca fràgil anara amb objectius oposats: pressionar als de dalt i posar terra pel mig amb el descens.