Setine tanca cartell de la “Súperliga” anunciant el número 72 de Miura

Setine, està treballant intensament, en l’organització d’una sèrie d’activitats, que poden arribar a considerar-se, una fita taurina històrica, mai abans conegut.

La consolidació de l’esdeveniment que s’ha donat a conéixer com “El Dia del Bou”, al costat dels avanços en els edificis que formaran el complex cultural i taurí, continuen avançant segons el que es preveu.

El Museu del Bou continua treballant en la reubicació del seu contingut, fet que possiblement, suposa el retard en l’obertura del mateix, ja que el que inicialment, suposava una picada d’ullet cap a la tauromàquia popular valenciana, s’ha convertit en un tribut cap a la tauromàquia, en la seua màxima expressió nacional.

En un exercici de responsabilitat i compromís amb la Tauromàquia formalitzat per part de Satine, continuem sumant idees, projectes o contingut i a les obres d’art adquirides fins al moment, al costat de l’última adquisició integra del Museu Taurí de Jerez.

Però si parlem de la “Súperliga”, la intenció és celebrar-se als carrers de Borriana, sempre quan les autoritats sanitàries ho permeten. Tres astats, de tres ramaderies icòniques, són els triats per a disputar-la, sent triats seguint els criteris morfològics, genètics o de relliga, de cadascuna de les ramaderies que anunciem a continuació.

Com si d’un clàssic (Madrid – Barça) o un derbi (Madrid – Atlètic de Madrid) es tractara, el 72 de Miura, 83 de Victorino i 14 de Cuadri, que es disputaran en l’arena de les festes de la Misericòrdia, als carrers de Borriana, el cotitzat trofeu.

Els tres bous, definits amb les faiçons que marca cadascuna de les tres ramaderies triades, formaren part del que s’espera que siga un esdeveniment únic, acompanyat per una sèrie d’activitats culturals i festives que esperem, puguen unir-se a l’esperada inauguració del Museu del Bou.

«Som pacients i quan les circumstàncies ho permeten, esperem que es convertisca en una realitat», expliquen des de Satine.

Últimes notícies

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.