Setine tanca cartell de la “Súperliga” anunciant el número 72 de Miura

Setine, està treballant intensament, en l’organització d’una sèrie d’activitats, que poden arribar a considerar-se, una fita taurina històrica, mai abans conegut.

La consolidació de l’esdeveniment que s’ha donat a conéixer com “El Dia del Bou”, al costat dels avanços en els edificis que formaran el complex cultural i taurí, continuen avançant segons el que es preveu.

El Museu del Bou continua treballant en la reubicació del seu contingut, fet que possiblement, suposa el retard en l’obertura del mateix, ja que el que inicialment, suposava una picada d’ullet cap a la tauromàquia popular valenciana, s’ha convertit en un tribut cap a la tauromàquia, en la seua màxima expressió nacional.

En un exercici de responsabilitat i compromís amb la Tauromàquia formalitzat per part de Satine, continuem sumant idees, projectes o contingut i a les obres d’art adquirides fins al moment, al costat de l’última adquisició integra del Museu Taurí de Jerez.

Però si parlem de la “Súperliga”, la intenció és celebrar-se als carrers de Borriana, sempre quan les autoritats sanitàries ho permeten. Tres astats, de tres ramaderies icòniques, són els triats per a disputar-la, sent triats seguint els criteris morfològics, genètics o de relliga, de cadascuna de les ramaderies que anunciem a continuació.

Com si d’un clàssic (Madrid – Barça) o un derbi (Madrid – Atlètic de Madrid) es tractara, el 72 de Miura, 83 de Victorino i 14 de Cuadri, que es disputaran en l’arena de les festes de la Misericòrdia, als carrers de Borriana, el cotitzat trofeu.

Els tres bous, definits amb les faiçons que marca cadascuna de les tres ramaderies triades, formaren part del que s’espera que siga un esdeveniment únic, acompanyat per una sèrie d’activitats culturals i festives que esperem, puguen unir-se a l’esperada inauguració del Museu del Bou.

«Som pacients i quan les circumstàncies ho permeten, esperem que es convertisca en una realitat», expliquen des de Satine.

Últimes notícies

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.