Setine tanca cartell de la “Súperliga” anunciant el número 72 de Miura

Setine, està treballant intensament, en l’organització d’una sèrie d’activitats, que poden arribar a considerar-se, una fita taurina històrica, mai abans conegut.

La consolidació de l’esdeveniment que s’ha donat a conéixer com “El Dia del Bou”, al costat dels avanços en els edificis que formaran el complex cultural i taurí, continuen avançant segons el que es preveu.

El Museu del Bou continua treballant en la reubicació del seu contingut, fet que possiblement, suposa el retard en l’obertura del mateix, ja que el que inicialment, suposava una picada d’ullet cap a la tauromàquia popular valenciana, s’ha convertit en un tribut cap a la tauromàquia, en la seua màxima expressió nacional.

En un exercici de responsabilitat i compromís amb la Tauromàquia formalitzat per part de Satine, continuem sumant idees, projectes o contingut i a les obres d’art adquirides fins al moment, al costat de l’última adquisició integra del Museu Taurí de Jerez.

Però si parlem de la “Súperliga”, la intenció és celebrar-se als carrers de Borriana, sempre quan les autoritats sanitàries ho permeten. Tres astats, de tres ramaderies icòniques, són els triats per a disputar-la, sent triats seguint els criteris morfològics, genètics o de relliga, de cadascuna de les ramaderies que anunciem a continuació.

Com si d’un clàssic (Madrid – Barça) o un derbi (Madrid – Atlètic de Madrid) es tractara, el 72 de Miura, 83 de Victorino i 14 de Cuadri, que es disputaran en l’arena de les festes de la Misericòrdia, als carrers de Borriana, el cotitzat trofeu.

Els tres bous, definits amb les faiçons que marca cadascuna de les tres ramaderies triades, formaren part del que s’espera que siga un esdeveniment únic, acompanyat per una sèrie d’activitats culturals i festives que esperem, puguen unir-se a l’esperada inauguració del Museu del Bou.

«Som pacients i quan les circumstàncies ho permeten, esperem que es convertisca en una realitat», expliquen des de Satine.

Últimes notícies

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.