La setmana que ve Ana Barceló serà vacunada amb AstraZeneca

 

Ana Barceló, la consellera de Sanitat, serà vacunada esta setmana que ve que li correspon per edat, té 62 anys, i ho farà amb AstraZeneca, la vacuna que hui dia està en el punt de mira pels seus possibles efectes adversos que han portat a les autoritats a canvis de criteri sobre els grups d’edat en els quals ha d’injectar-se.

La mateixa Barceló ha aprofitat per a llançar un missatge de tranquil·litat a la població i ha «animat a tota la ciutadania a vacunar-se, tant per evitar la infecció com per protegir la resta de la població».

La consellera ha volgut recordar que totes les vacunes que s’estan administrant tenen un alt percentatge d’efectivitat que «en tots els casos, supera els mínims riscos que, com qualsevol medicament, tenen».

La Conselleria de Sanitat té previst administrar la setmana pròxima 213.834 dosis de les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca. La major part d’estes dosis aniran destinades a les persones nascudes entre els anys 1942 i 1946 (106.750 dosis de Pfizer) i entre els anys 1956 i 1958 (70.000 dosis de AstrtaZeneca).

Altres 17.000 dosis, en este cas de Moderna, es destinaran a persones amb condicions de risc i serveis de medicina preventiva. La resta fins a completar el total, són segones dosis que corresponen a esta setmana i petits grups que quedaven arracades de col·lectius que ja han estat vacunats i que tenien infeccions actives o són nous ingressos.

En el cas dels col·lectius de les franges d’edat que es van incorporant al Pla de Vacunació, és molt important destacar que no han d’acudir al punt de vacunació si no tenen el SMS o una trucada telefònica de citació.

 

La consellera de Sanitat Ana Barceló dona exemple

 

Esta setmana Ana Barceló serà vacunada amb el seu grup d’edat i ens envia un missatge de tranquil·litat.

 

Com és diu la vacuna AstraZeneca?

La vacuna contra el COVID-19 del laboratori anglosueco AstraZeneca va ser denominada «Vaxzevria», van indicar portaveus del grup a l’AFP, subratllant que es tractava d’un procediment habitual per a les vacunes a la Unió Europea.

 

Últimes notícies

Olympiacos recupera el tron europeu en una final agònica davant el Reial Madrid

Olympiacos conquista la seua quarta Eurolliga a Atenes després de remuntar al Reial Madrid en una final de màxima tensió. València Basket s'estrena en la Final Four i Fenerbahce decep com a campió vigent.

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.

Estiu de rècord en ocupació: hostaleria i distribució oferixen milers de vacants qualificades

Hostaleria, supermercats i la indústria alimentària reforcen plantilles este estiu amb més de mig milió de contractes i noves escoles, beques i cursos per a captar personal qualificat.

‘La soledad del pecado’ i el robo de xiquets

Leo Giménez és lingüista y en el seu article d'esta setmana para la sobre la novel·la 'La soledad del pecado', que té com idea principal éuna Espanya marcada per la repressió moral, religiosa i política, on moltes dones embarassades fora del matrimoni eren castigades socialment i, en molts casos, separades dels seus fills

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.