La setmana que ve Ana Barceló serà vacunada amb AstraZeneca

 

Ana Barceló, la consellera de Sanitat, serà vacunada esta setmana que ve que li correspon per edat, té 62 anys, i ho farà amb AstraZeneca, la vacuna que hui dia està en el punt de mira pels seus possibles efectes adversos que han portat a les autoritats a canvis de criteri sobre els grups d’edat en els quals ha d’injectar-se.

La mateixa Barceló ha aprofitat per a llançar un missatge de tranquil·litat a la població i ha «animat a tota la ciutadania a vacunar-se, tant per evitar la infecció com per protegir la resta de la població».

La consellera ha volgut recordar que totes les vacunes que s’estan administrant tenen un alt percentatge d’efectivitat que «en tots els casos, supera els mínims riscos que, com qualsevol medicament, tenen».

La Conselleria de Sanitat té previst administrar la setmana pròxima 213.834 dosis de les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca. La major part d’estes dosis aniran destinades a les persones nascudes entre els anys 1942 i 1946 (106.750 dosis de Pfizer) i entre els anys 1956 i 1958 (70.000 dosis de AstrtaZeneca).

Altres 17.000 dosis, en este cas de Moderna, es destinaran a persones amb condicions de risc i serveis de medicina preventiva. La resta fins a completar el total, són segones dosis que corresponen a esta setmana i petits grups que quedaven arracades de col·lectius que ja han estat vacunats i que tenien infeccions actives o són nous ingressos.

En el cas dels col·lectius de les franges d’edat que es van incorporant al Pla de Vacunació, és molt important destacar que no han d’acudir al punt de vacunació si no tenen el SMS o una trucada telefònica de citació.

 

La consellera de Sanitat Ana Barceló dona exemple

 

Esta setmana Ana Barceló serà vacunada amb el seu grup d’edat i ens envia un missatge de tranquil·litat.

 

Com és diu la vacuna AstraZeneca?

La vacuna contra el COVID-19 del laboratori anglosueco AstraZeneca va ser denominada “Vaxzevria”, van indicar portaveus del grup a l’AFP, subratllant que es tractava d’un procediment habitual per a les vacunes a la Unió Europea.

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.