La setmana que ve Ana Barceló serà vacunada amb AstraZeneca

 

Ana Barceló, la consellera de Sanitat, serà vacunada esta setmana que ve que li correspon per edat, té 62 anys, i ho farà amb AstraZeneca, la vacuna que hui dia està en el punt de mira pels seus possibles efectes adversos que han portat a les autoritats a canvis de criteri sobre els grups d’edat en els quals ha d’injectar-se.

La mateixa Barceló ha aprofitat per a llançar un missatge de tranquil·litat a la població i ha «animat a tota la ciutadania a vacunar-se, tant per evitar la infecció com per protegir la resta de la població».

La consellera ha volgut recordar que totes les vacunes que s’estan administrant tenen un alt percentatge d’efectivitat que «en tots els casos, supera els mínims riscos que, com qualsevol medicament, tenen».

La Conselleria de Sanitat té previst administrar la setmana pròxima 213.834 dosis de les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca. La major part d’estes dosis aniran destinades a les persones nascudes entre els anys 1942 i 1946 (106.750 dosis de Pfizer) i entre els anys 1956 i 1958 (70.000 dosis de AstrtaZeneca).

Altres 17.000 dosis, en este cas de Moderna, es destinaran a persones amb condicions de risc i serveis de medicina preventiva. La resta fins a completar el total, són segones dosis que corresponen a esta setmana i petits grups que quedaven arracades de col·lectius que ja han estat vacunats i que tenien infeccions actives o són nous ingressos.

En el cas dels col·lectius de les franges d’edat que es van incorporant al Pla de Vacunació, és molt important destacar que no han d’acudir al punt de vacunació si no tenen el SMS o una trucada telefònica de citació.

 

La consellera de Sanitat Ana Barceló dona exemple

 

Esta setmana Ana Barceló serà vacunada amb el seu grup d’edat i ens envia un missatge de tranquil·litat.

 

Com és diu la vacuna AstraZeneca?

La vacuna contra el COVID-19 del laboratori anglosueco AstraZeneca va ser denominada «Vaxzevria», van indicar portaveus del grup a l’AFP, subratllant que es tractava d’un procediment habitual per a les vacunes a la Unió Europea.

 

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.