Anuncios

Sumacàrcer sancionarà als ciutadans que deixen els excrements dels seus gossos en el carrer

 

La localitat de Sumacàrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha identificat la informació genètica de 174 gossos i començarà a sancionar als habitants que obliden l’excrement dels gossos en el carrer amb la finalitat de conseguir tindre «un poble lliure d’excrements».

 

L’ajuntament ha obtingut la informació de l’ADN continguda en la saliva recollida durant el període gratuït de mostres que el consistori va mantindre obert entre l’1 de juliol i el 31 d’agost, pel que ja està llest per a començar la fase sancionadora a aquells propietaris que obliden els excrements dels seus gossos en el carrer, segons ha informat en un comunicat. El laboratori encarregat d’analitzar les mostres de femta, ADN Caní, començarà a traslladar la informació sobre els propietaris a l’Ajuntament perquè puga sancionar a qui deixe oblidats els excrements.

Anuncios

 

L’alcalde de Sumacàrcer, David Pons, ha assenyalat que estan «bastant satisfets amb la resposta massiva dels veïns a la crida de l’Ajuntament per a identificar als seus gossos». Si bé, el primer edil indica que «en bona part l’esforç per la gratuïtat d’aquestes proves ha sigut important per al resultat obtingut, el compromís de la ciutadania per un poble lliure d’excrements al carrer ha sigut evident», ha sostingut Pons.

 

Amb tot, Sumacàrcer ha identificat en esta primera fase un 55% més de gossos dels previstos per eixa mitjana el que, segons el parer de l’alcalde, demostra que estan preparats per a dissenyar i posar en pràctica la segona fase, la corresponent a l’anàlisi de la femta que es recullen al carrer, identificar al propietari del gos i sancionar-li d’acord amb la normativa municipal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.
Anuncios