Se suspén el Sopar Anual de les Corts d’Honor de les Falles de València

 

Per primera volta en la història, el Sopar Anual de les Corts d’Honor de les Falles de València es posposa a causa de les restriccions imposades per la pandèmia del coronavirus, segons han anunciat les falleres de l’any 2010, que eres les organitzadores de l’esdeveniment.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’organització ha assegurat que «és una decisió basada en el sentit comú i la responsabilitat, i al fet de què existix una gran incertesa sobre en quines condicions es podria celebrar l’esdeveniment».

 

I és que este sopar és un esdeveniment benèfic amb molts assistents, una subhasta i un ball posterior al que acudixen totes les falleres que han sigut cort d’honor o fallera major de València de qualsevol època.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.