11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Talls al trànsit este diumenge per dos events en la ciutat de València

Este diumenge 26 de gener, en la ciutat de València, se celebren dos events diferents. Un serà la XXII Carrera Popular Galapagos 3F, organitzada per la Fundació Deportiva Municipal, i l’altre el mercat ‘de l’Horta a la plaça’.

 

Estes celebracions afectaran el trànsit en els principals carrers de la ciutat, per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital del Túria.

 

València

Plànol dels carrers tallats per la XXII Carrera Popular Galapagos 3F | Ajuntament de València

 

XXII Carrera Popular Galapagos 3F

Els talls al trànsit rodat previs a esta celebració començaran cap a les 06.00 hores i acabaran a les 11.30 hores, aproximadament. Afectarà a l’avinguda de Tres Creus en els dos sentits, entre el carrer de les Tres Forques i de l’Arxiduc Carles.

 

València

Aparcament habilitat per a l’event ‘De l’Horta a la plaça’ | Ajuntament de València

 

Com cada últim diumenge de cada mes, la plaça de l’Ajuntament serà només per a vianants des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores de la vesprada. Des del consistori s’avisa de què les zones d’aparcament habilitades són d’ús exclusiu per a la càrrega i descàrrega de l’organització de l’event.

 

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.