Furta, amenaça i lliga a una farmacèutica davant de la seua filla de 7 anys en València

Mans

L’atracador va lligar a la víctima amb unes brides de plàstic | Pixabay

 

Este dimarts passat, cap a les 17.30 de la vesprada, en la ciutat de València, un home de 60 anys ha atracat, amenaçat i lligat a la propietària d’una farmàcia veterinària davant de la seua filla de 7 anys. Els fets han passat en un establiment situat en el barri de Russafa.

 

Segons expliquen des de ‘Levante-EMV’, Sheila, la víctima de l’atracament, confessa que l’home «va tocar a la porta, tenia un bigot xicotet, anava molt abrigat, amb un gorro i una bufanda. Com feia tant de fred li vaig obrir de seguida». En entrar «em va agarrar de la jaqueta, es va traure un cúter i em va amenaçar. Vaig intentar soltar-me però no vaig poder».

 

Després, l’atracador li va ordenar a la propietària que li donara tots els diners de la caixa registradora, mentres ella li ordenava a la seua filla que s’amagara en el magatzem. Una volta va conseguir els diners, va obligar a Sheila a entrar al magatzem per a que li donara el bolso amb la targeta de crèdit i el PIN.

 

Mentres la víctima cridava de nou a la seua filla que s’amagara, en este cas en el lavabo, –la xiqueta estava molt espantada–, confessa que l’home la va obligar a ficar-se d’esquenes primer i agenollada després. Va ser en ixe moment quan li va lligar les mans a l’esquena amb unes brides de plàstic.

 

L’atracador se’n va anar i Sheila, com va poder, va agarrar el telèfon mòbil per a que la seua filla cridara a son pare. En el mateix moment un client va tocar a la porta, va ajudar la propietària de la farmàcia a llevar-se les brides i van cridar a la Policia. Després, l’atracador va traure 600 euros amb la targeta de crèdit furtada.

 

A pesar d’estos fets, ni Sheila ni la seua filla han resultat ferides. De moment es desconeix la identitat de l’home i els agents policials ja investiguen el que ha passat gràcies a les dades facilitades i a càmeres de seguretat de la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.