Furta, amenaça i lliga a una farmacèutica davant de la seua filla de 7 anys en València

Mans

L’atracador va lligar a la víctima amb unes brides de plàstic | Pixabay

 

Este dimarts passat, cap a les 17.30 de la vesprada, en la ciutat de València, un home de 60 anys ha atracat, amenaçat i lligat a la propietària d’una farmàcia veterinària davant de la seua filla de 7 anys. Els fets han passat en un establiment situat en el barri de Russafa.

 

Segons expliquen des de ‘Levante-EMV’, Sheila, la víctima de l’atracament, confessa que l’home «va tocar a la porta, tenia un bigot xicotet, anava molt abrigat, amb un gorro i una bufanda. Com feia tant de fred li vaig obrir de seguida». En entrar «em va agarrar de la jaqueta, es va traure un cúter i em va amenaçar. Vaig intentar soltar-me però no vaig poder».

 

Després, l’atracador li va ordenar a la propietària que li donara tots els diners de la caixa registradora, mentres ella li ordenava a la seua filla que s’amagara en el magatzem. Una volta va conseguir els diners, va obligar a Sheila a entrar al magatzem per a que li donara el bolso amb la targeta de crèdit i el PIN.

 

Mentres la víctima cridava de nou a la seua filla que s’amagara, en este cas en el lavabo, –la xiqueta estava molt espantada–, confessa que l’home la va obligar a ficar-se d’esquenes primer i agenollada després. Va ser en ixe moment quan li va lligar les mans a l’esquena amb unes brides de plàstic.

 

L’atracador se’n va anar i Sheila, com va poder, va agarrar el telèfon mòbil per a que la seua filla cridara a son pare. En el mateix moment un client va tocar a la porta, va ajudar la propietària de la farmàcia a llevar-se les brides i van cridar a la Policia. Després, l’atracador va traure 600 euros amb la targeta de crèdit furtada.

 

A pesar d’estos fets, ni Sheila ni la seua filla han resultat ferides. De moment es desconeix la identitat de l’home i els agents policials ja investiguen el que ha passat gràcies a les dades facilitades i a càmeres de seguretat de la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.