Furta, amenaça i lliga a una farmacèutica davant de la seua filla de 7 anys en València

Mans

L’atracador va lligar a la víctima amb unes brides de plàstic | Pixabay

 

Este dimarts passat, cap a les 17.30 de la vesprada, en la ciutat de València, un home de 60 anys ha atracat, amenaçat i lligat a la propietària d’una farmàcia veterinària davant de la seua filla de 7 anys. Els fets han passat en un establiment situat en el barri de Russafa.

 

Segons expliquen des de ‘Levante-EMV’, Sheila, la víctima de l’atracament, confessa que l’home «va tocar a la porta, tenia un bigot xicotet, anava molt abrigat, amb un gorro i una bufanda. Com feia tant de fred li vaig obrir de seguida». En entrar «em va agarrar de la jaqueta, es va traure un cúter i em va amenaçar. Vaig intentar soltar-me però no vaig poder».

 

Després, l’atracador li va ordenar a la propietària que li donara tots els diners de la caixa registradora, mentres ella li ordenava a la seua filla que s’amagara en el magatzem. Una volta va conseguir els diners, va obligar a Sheila a entrar al magatzem per a que li donara el bolso amb la targeta de crèdit i el PIN.

 

Mentres la víctima cridava de nou a la seua filla que s’amagara, en este cas en el lavabo, –la xiqueta estava molt espantada–, confessa que l’home la va obligar a ficar-se d’esquenes primer i agenollada després. Va ser en ixe moment quan li va lligar les mans a l’esquena amb unes brides de plàstic.

 

L’atracador se’n va anar i Sheila, com va poder, va agarrar el telèfon mòbil per a que la seua filla cridara a son pare. En el mateix moment un client va tocar a la porta, va ajudar la propietària de la farmàcia a llevar-se les brides i van cridar a la Policia. Després, l’atracador va traure 600 euros amb la targeta de crèdit furtada.

 

A pesar d’estos fets, ni Sheila ni la seua filla han resultat ferides. De moment es desconeix la identitat de l’home i els agents policials ja investiguen el que ha passat gràcies a les dades facilitades i a càmeres de seguretat de la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.