11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Furta, amenaça i lliga a una farmacèutica davant de la seua filla de 7 anys en València

Mans

L’atracador va lligar a la víctima amb unes brides de plàstic | Pixabay

 

Este dimarts passat, cap a les 17.30 de la vesprada, en la ciutat de València, un home de 60 anys ha atracat, amenaçat i lligat a la propietària d’una farmàcia veterinària davant de la seua filla de 7 anys. Els fets han passat en un establiment situat en el barri de Russafa.

 

Segons expliquen des de ‘Levante-EMV’, Sheila, la víctima de l’atracament, confessa que l’home «va tocar a la porta, tenia un bigot xicotet, anava molt abrigat, amb un gorro i una bufanda. Com feia tant de fred li vaig obrir de seguida». En entrar «em va agarrar de la jaqueta, es va traure un cúter i em va amenaçar. Vaig intentar soltar-me però no vaig poder».

 

Després, l’atracador li va ordenar a la propietària que li donara tots els diners de la caixa registradora, mentres ella li ordenava a la seua filla que s’amagara en el magatzem. Una volta va conseguir els diners, va obligar a Sheila a entrar al magatzem per a que li donara el bolso amb la targeta de crèdit i el PIN.

 

Mentres la víctima cridava de nou a la seua filla que s’amagara, en este cas en el lavabo, –la xiqueta estava molt espantada–, confessa que l’home la va obligar a ficar-se d’esquenes primer i agenollada després. Va ser en ixe moment quan li va lligar les mans a l’esquena amb unes brides de plàstic.

 

L’atracador se’n va anar i Sheila, com va poder, va agarrar el telèfon mòbil per a que la seua filla cridara a son pare. En el mateix moment un client va tocar a la porta, va ajudar la propietària de la farmàcia a llevar-se les brides i van cridar a la Policia. Després, l’atracador va traure 600 euros amb la targeta de crèdit furtada.

 

A pesar d’estos fets, ni Sheila ni la seua filla han resultat ferides. De moment es desconeix la identitat de l’home i els agents policials ja investiguen el que ha passat gràcies a les dades facilitades i a càmeres de seguretat de la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.