Furta, amenaça i lliga a una farmacèutica davant de la seua filla de 7 anys en València

Mans

L’atracador va lligar a la víctima amb unes brides de plàstic | Pixabay

 

Este dimarts passat, cap a les 17.30 de la vesprada, en la ciutat de València, un home de 60 anys ha atracat, amenaçat i lligat a la propietària d’una farmàcia veterinària davant de la seua filla de 7 anys. Els fets han passat en un establiment situat en el barri de Russafa.

 

Segons expliquen des de ‘Levante-EMV’, Sheila, la víctima de l’atracament, confessa que l’home «va tocar a la porta, tenia un bigot xicotet, anava molt abrigat, amb un gorro i una bufanda. Com feia tant de fred li vaig obrir de seguida». En entrar «em va agarrar de la jaqueta, es va traure un cúter i em va amenaçar. Vaig intentar soltar-me però no vaig poder».

 

Després, l’atracador li va ordenar a la propietària que li donara tots els diners de la caixa registradora, mentres ella li ordenava a la seua filla que s’amagara en el magatzem. Una volta va conseguir els diners, va obligar a Sheila a entrar al magatzem per a que li donara el bolso amb la targeta de crèdit i el PIN.

 

Mentres la víctima cridava de nou a la seua filla que s’amagara, en este cas en el lavabo, –la xiqueta estava molt espantada–, confessa que l’home la va obligar a ficar-se d’esquenes primer i agenollada després. Va ser en ixe moment quan li va lligar les mans a l’esquena amb unes brides de plàstic.

 

L’atracador se’n va anar i Sheila, com va poder, va agarrar el telèfon mòbil per a que la seua filla cridara a son pare. En el mateix moment un client va tocar a la porta, va ajudar la propietària de la farmàcia a llevar-se les brides i van cridar a la Policia. Després, l’atracador va traure 600 euros amb la targeta de crèdit furtada.

 

A pesar d’estos fets, ni Sheila ni la seua filla han resultat ferides. De moment es desconeix la identitat de l’home i els agents policials ja investiguen el que ha passat gràcies a les dades facilitades i a càmeres de seguretat de la zona.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.