Furten, peguen, amenacen i provoquen un accident de trànsit en València

Diners

Els lladres van arribar a furtar 200 euros a la víctima | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de diferents delictes de robatori amb violència fets en la nit de Cap d’Any, junt amb un altre home.

 

Les investigacions es van iniciar després de tindre coneixement els agents de diferents robatoris produïts en la vespra de Cap d’Any, pel que pareix, per dos hòmens que circulaven en un vehicle. El primer dels fets va passar cap a les 05.00 de la matinada del 29 de desembre, quan un ciutadà va ser abordat per dos persones. Estos, després de baixar-se del cotxe en el que circulaven amb les llums apagades i en direcció contrària, el van intimidar amb unes tisores i li van pegar per l’esquena, després de furtar-li 200 euros que portava. 

 

Posteriorment, eixe mateix dia, es va tindre coneixement a través de la Sala del 091 de què dos hòmens, de les mateixes característiques i que anaven amb el mateix vehicle, en els voltants d’una discoteca del districte Marítim, van aproximar a uns jóvens i els van exigir les botelles d’alcohol que estaven consumint.

 

Davant la negativa, un d’ells va ser agredit amb una punyada en la cara que el va tirar en terra. A demés, un d’ells va traure una barra d’acer del maleter i els va amenaçar, mentres l’altre va arruixar amb gasolina el cotxe de les víctimes. Este últim els va amenaçar de pegar-li foc al vehicle.

 

Moments més tard, es va tindre coneixement novament a través de la Sala del 091 de què les mateixes persones acabaven de provocar un accident de trànsit en les confluències dels carrers de Sant Rafael amb el de l’Enginyer Faust Elio. En el sinistre va xocar el cotxe amb un aparcat i, després de baixar els dos ocupants, van manifestar que havien begut i van pegar a fugir a la carrera en abandonar el vehicle.

 

El dia següent, de matí, la Policia Local de València va localitzar al propietari del vehicle quan intentava retirar-lo del dipòsit de la grua, per això va ser arrestat. A conseqüència de les investigacions fetes, els policies van identificar a l’altre ocupant del cotxe, amb més de 20 antecedents policials, que va ser localitzat i detingut. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial i l’ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.