13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Furten, peguen, amenacen i provoquen un accident de trànsit en València

Diners

Els lladres van arribar a furtar 200 euros a la víctima | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de diferents delictes de robatori amb violència fets en la nit de Cap d’Any, junt amb un altre home.

 

Les investigacions es van iniciar després de tindre coneixement els agents de diferents robatoris produïts en la vespra de Cap d’Any, pel que pareix, per dos hòmens que circulaven en un vehicle. El primer dels fets va passar cap a les 05.00 de la matinada del 29 de desembre, quan un ciutadà va ser abordat per dos persones. Estos, després de baixar-se del cotxe en el que circulaven amb les llums apagades i en direcció contrària, el van intimidar amb unes tisores i li van pegar per l’esquena, després de furtar-li 200 euros que portava. 

 

Posteriorment, eixe mateix dia, es va tindre coneixement a través de la Sala del 091 de què dos hòmens, de les mateixes característiques i que anaven amb el mateix vehicle, en els voltants d’una discoteca del districte Marítim, van aproximar a uns jóvens i els van exigir les botelles d’alcohol que estaven consumint.

 

Davant la negativa, un d’ells va ser agredit amb una punyada en la cara que el va tirar en terra. A demés, un d’ells va traure una barra d’acer del maleter i els va amenaçar, mentres l’altre va arruixar amb gasolina el cotxe de les víctimes. Este últim els va amenaçar de pegar-li foc al vehicle.

 

Moments més tard, es va tindre coneixement novament a través de la Sala del 091 de què les mateixes persones acabaven de provocar un accident de trànsit en les confluències dels carrers de Sant Rafael amb el de l’Enginyer Faust Elio. En el sinistre va xocar el cotxe amb un aparcat i, després de baixar els dos ocupants, van manifestar que havien begut i van pegar a fugir a la carrera en abandonar el vehicle.

 

El dia següent, de matí, la Policia Local de València va localitzar al propietari del vehicle quan intentava retirar-lo del dipòsit de la grua, per això va ser arrestat. A conseqüència de les investigacions fetes, els policies van identificar a l’altre ocupant del cotxe, amb més de 20 antecedents policials, que va ser localitzat i detingut. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial i l’ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric