Furten, peguen, amenacen i provoquen un accident de trànsit en València

Diners

Els lladres van arribar a furtar 200 euros a la víctima | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de diferents delictes de robatori amb violència fets en la nit de Cap d’Any, junt amb un altre home.

 

Les investigacions es van iniciar després de tindre coneixement els agents de diferents robatoris produïts en la vespra de Cap d’Any, pel que pareix, per dos hòmens que circulaven en un vehicle. El primer dels fets va passar cap a les 05.00 de la matinada del 29 de desembre, quan un ciutadà va ser abordat per dos persones. Estos, després de baixar-se del cotxe en el que circulaven amb les llums apagades i en direcció contrària, el van intimidar amb unes tisores i li van pegar per l’esquena, després de furtar-li 200 euros que portava. 

 

Posteriorment, eixe mateix dia, es va tindre coneixement a través de la Sala del 091 de què dos hòmens, de les mateixes característiques i que anaven amb el mateix vehicle, en els voltants d’una discoteca del districte Marítim, van aproximar a uns jóvens i els van exigir les botelles d’alcohol que estaven consumint.

 

Davant la negativa, un d’ells va ser agredit amb una punyada en la cara que el va tirar en terra. A demés, un d’ells va traure una barra d’acer del maleter i els va amenaçar, mentres l’altre va arruixar amb gasolina el cotxe de les víctimes. Este últim els va amenaçar de pegar-li foc al vehicle.

 

Moments més tard, es va tindre coneixement novament a través de la Sala del 091 de què les mateixes persones acabaven de provocar un accident de trànsit en les confluències dels carrers de Sant Rafael amb el de l’Enginyer Faust Elio. En el sinistre va xocar el cotxe amb un aparcat i, després de baixar els dos ocupants, van manifestar que havien begut i van pegar a fugir a la carrera en abandonar el vehicle.

 

El dia següent, de matí, la Policia Local de València va localitzar al propietari del vehicle quan intentava retirar-lo del dipòsit de la grua, per això va ser arrestat. A conseqüència de les investigacions fetes, els policies van identificar a l’altre ocupant del cotxe, amb més de 20 antecedents policials, que va ser localitzat i detingut. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial i l’ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.