Anuncios

Furten, peguen, amenacen i provoquen un accident de trànsit en València

Diners

Els lladres van arribar a furtar 200 euros a la víctima | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de diferents delictes de robatori amb violència fets en la nit de Cap d’Any, junt amb un altre home.

 

Anuncios

Les investigacions es van iniciar després de tindre coneixement els agents de diferents robatoris produïts en la vespra de Cap d’Any, pel que pareix, per dos hòmens que circulaven en un vehicle. El primer dels fets va passar cap a les 05.00 de la matinada del 29 de desembre, quan un ciutadà va ser abordat per dos persones. Estos, després de baixar-se del cotxe en el que circulaven amb les llums apagades i en direcció contrària, el van intimidar amb unes tisores i li van pegar per l’esquena, després de furtar-li 200 euros que portava. 

 

Posteriorment, eixe mateix dia, es va tindre coneixement a través de la Sala del 091 de què dos hòmens, de les mateixes característiques i que anaven amb el mateix vehicle, en els voltants d’una discoteca del districte Marítim, van aproximar a uns jóvens i els van exigir les botelles d’alcohol que estaven consumint.

 

Davant la negativa, un d’ells va ser agredit amb una punyada en la cara que el va tirar en terra. A demés, un d’ells va traure una barra d’acer del maleter i els va amenaçar, mentres l’altre va arruixar amb gasolina el cotxe de les víctimes. Este últim els va amenaçar de pegar-li foc al vehicle.

 

Moments més tard, es va tindre coneixement novament a través de la Sala del 091 de què les mateixes persones acabaven de provocar un accident de trànsit en les confluències dels carrers de Sant Rafael amb el de l’Enginyer Faust Elio. En el sinistre va xocar el cotxe amb un aparcat i, després de baixar els dos ocupants, van manifestar que havien begut i van pegar a fugir a la carrera en abandonar el vehicle.

 

El dia següent, de matí, la Policia Local de València va localitzar al propietari del vehicle quan intentava retirar-lo del dipòsit de la grua, per això va ser arrestat. A conseqüència de les investigacions fetes, els policies van identificar a l’altre ocupant del cotxe, amb més de 20 antecedents policials, que va ser localitzat i detingut. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial i l’ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios