12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Tanca el centre de dia de l’Amistat de València pel positiu d’un treballador

 

L’Ajuntament de València ha tancat este dijous el centre de dia de majors de l’Amistat després de determinar-se el positiu d’un treballador, que ha obligat els usuaris a tornar a les seues cases, en les que hauran d’estar confinats durant deu dies.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la regidora d’Envelliment Actiu del consistori, Pilar Bernabé, que ha explicat que este mateix dijous han tingut coneixement d’este positiu, pel que han procedit a enviar a les persones majors a les seues cases, ja que el centre estarà deu dies tancat.

 

Per tant, els majors hauran d’estar confinats en les seues cases perquè són població de risc i d’eixa forma li ho han comunicat les autoritats sanitàries. A partir d’este divendres, des del Servici de Persones Majors de l’Ajuntament proporcionaran als usuaris ajuda a domicili i el ‘menjar a casa’.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.