Tanquen un forn i un bar en Mareny de Barraquetes i Sueca en detectar-se casos de coronavirus

 

Continuen detectant-se nous casos de coronavirus en la comarca de la Ribera (València), que estan obligant a tancar negocis, encara que, ara com ara, no es poden considerar brots fins que es facen les proves PCR als contactes directes dels contagiats.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, es tracta de dos casos detectats en un forn de Mareny de Barraquetes i en un bar de Sueca. En la primera localitat, ha hagut de tancar el Forn Vivó com a mesura de prevenció fins que es facen les proves PCR i s’active el protocol per part de Salut Pública.

 

En el cas de Sueca, ha sigut el bar Ca Sara (abans Mesó Paquiu), en el que una treballadora ha donat positiu. Per eixe motiu, des del mateix negoci han informat als clients per a que es facen les proves PCR si han estat en contacte amb Sara, que no és l’ama del local —com havien informat alguns mitjans—, segons han confirmat a través de les xarxes socials.

 

 

Últimes notícies

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.