12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts

 

Actualització 16/11/2020 a les 20.50 hores.  L’Ajuntament de Godella ha anunciat que el mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts, 17 de novembre, amb plenes garanties sanitàries, d’higiene i neteja després que Salut Pública haja autoritzat la volta a l’activitat.

 

Després del brot detectat en el mercat, el consistori de l’Horta Nord ha pres totes les mesures necessàries per a desinfectar i higienitzar tot el recinte perquè torne la normalitat.

 

Tanquen el mercat municipal de Godella a causa del coronavirus

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat a través d’un comunicat que ha tancat el mercat municipal de la localitat després de detectar-se diferents casos positius per Covid-19 en algunes parades del mercat.

 

Tal com ha explicat el consistori, s’ha procedit al tancament de la instal·lació per a fer tasques de neteja i desinfecció. En principi es mantindrà tancat durant 10 dies. No obstant això, les persones usuàries del mercat municipal no es consideren contactes estrets dels casos positius per coronavirus.

 

Per esta raó, no és necessari que els veïns de Godella contacten amb el centre de Salut, sempre que no hi haja símptomes

 

L’Ajuntament de Godella ha volgut també traslladar un missatge de tranquil·litat a la seua població, ja que a conseqüència d’este incident s’han pres totes les mesures necessàries segons dicten els protocols de Salut Pública. 

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.