El mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts

 

Actualització 16/11/2020 a les 20.50 hores.  L’Ajuntament de Godella ha anunciat que el mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts, 17 de novembre, amb plenes garanties sanitàries, d’higiene i neteja després que Salut Pública haja autoritzat la volta a l’activitat.

 

Després del brot detectat en el mercat, el consistori de l’Horta Nord ha pres totes les mesures necessàries per a desinfectar i higienitzar tot el recinte perquè torne la normalitat.

 

Tanquen el mercat municipal de Godella a causa del coronavirus

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat a través d’un comunicat que ha tancat el mercat municipal de la localitat després de detectar-se diferents casos positius per Covid-19 en algunes parades del mercat.

 

Tal com ha explicat el consistori, s’ha procedit al tancament de la instal·lació per a fer tasques de neteja i desinfecció. En principi es mantindrà tancat durant 10 dies. No obstant això, les persones usuàries del mercat municipal no es consideren contactes estrets dels casos positius per coronavirus.

 

Per esta raó, no és necessari que els veïns de Godella contacten amb el centre de Salut, sempre que no hi haja símptomes

 

L’Ajuntament de Godella ha volgut també traslladar un missatge de tranquil·litat a la seua població, ja que a conseqüència d’este incident s’han pres totes les mesures necessàries segons dicten els protocols de Salut Pública. 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.