11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

El mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts

 

Actualització 16/11/2020 a les 20.50 hores.  L’Ajuntament de Godella ha anunciat que el mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts, 17 de novembre, amb plenes garanties sanitàries, d’higiene i neteja després que Salut Pública haja autoritzat la volta a l’activitat.

 

Després del brot detectat en el mercat, el consistori de l’Horta Nord ha pres totes les mesures necessàries per a desinfectar i higienitzar tot el recinte perquè torne la normalitat.

 

Tanquen el mercat municipal de Godella a causa del coronavirus

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat a través d’un comunicat que ha tancat el mercat municipal de la localitat després de detectar-se diferents casos positius per Covid-19 en algunes parades del mercat.

 

Tal com ha explicat el consistori, s’ha procedit al tancament de la instal·lació per a fer tasques de neteja i desinfecció. En principi es mantindrà tancat durant 10 dies. No obstant això, les persones usuàries del mercat municipal no es consideren contactes estrets dels casos positius per coronavirus.

 

Per esta raó, no és necessari que els veïns de Godella contacten amb el centre de Salut, sempre que no hi haja símptomes

 

L’Ajuntament de Godella ha volgut també traslladar un missatge de tranquil·litat a la seua població, ja que a conseqüència d’este incident s’han pres totes les mesures necessàries segons dicten els protocols de Salut Pública. 

Últimes notícies

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.