El mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts

 

Actualització 16/11/2020 a les 20.50 hores.  L’Ajuntament de Godella ha anunciat que el mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts, 17 de novembre, amb plenes garanties sanitàries, d’higiene i neteja després que Salut Pública haja autoritzat la volta a l’activitat.

 

Després del brot detectat en el mercat, el consistori de l’Horta Nord ha pres totes les mesures necessàries per a desinfectar i higienitzar tot el recinte perquè torne la normalitat.

 

Tanquen el mercat municipal de Godella a causa del coronavirus

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat a través d’un comunicat que ha tancat el mercat municipal de la localitat després de detectar-se diferents casos positius per Covid-19 en algunes parades del mercat.

 

Tal com ha explicat el consistori, s’ha procedit al tancament de la instal·lació per a fer tasques de neteja i desinfecció. En principi es mantindrà tancat durant 10 dies. No obstant això, les persones usuàries del mercat municipal no es consideren contactes estrets dels casos positius per coronavirus.

 

Per esta raó, no és necessari que els veïns de Godella contacten amb el centre de Salut, sempre que no hi haja símptomes

 

L’Ajuntament de Godella ha volgut també traslladar un missatge de tranquil·litat a la seua població, ja que a conseqüència d’este incident s’han pres totes les mesures necessàries segons dicten els protocols de Salut Pública. 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.