El mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts

 

Actualització 16/11/2020 a les 20.50 hores.  L’Ajuntament de Godella ha anunciat que el mercat municipal de Godella reobrirà les seues portes este dimarts, 17 de novembre, amb plenes garanties sanitàries, d’higiene i neteja després que Salut Pública haja autoritzat la volta a l’activitat.

 

Després del brot detectat en el mercat, el consistori de l’Horta Nord ha pres totes les mesures necessàries per a desinfectar i higienitzar tot el recinte perquè torne la normalitat.

 

Tanquen el mercat municipal de Godella a causa del coronavirus

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat a través d’un comunicat que ha tancat el mercat municipal de la localitat després de detectar-se diferents casos positius per Covid-19 en algunes parades del mercat.

 

Tal com ha explicat el consistori, s’ha procedit al tancament de la instal·lació per a fer tasques de neteja i desinfecció. En principi es mantindrà tancat durant 10 dies. No obstant això, les persones usuàries del mercat municipal no es consideren contactes estrets dels casos positius per coronavirus.

 

Per esta raó, no és necessari que els veïns de Godella contacten amb el centre de Salut, sempre que no hi haja símptomes

 

L’Ajuntament de Godella ha volgut també traslladar un missatge de tranquil·litat a la seua població, ja que a conseqüència d’este incident s’han pres totes les mesures necessàries segons dicten els protocols de Salut Pública. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.