Anuncios

La taxa real de mortalitat del coronavirus per edats en Espanya

Enfermera con mascarilla en una residencia de ancianos

Ja es coneixen les dades oficials | EFE

 

Sanitat ha publicat hui un document amb dades actualitzades i nova informació sobre l’impacte que està tenint el coronavirus en Espanya. Enfront de tots els números destaca un que no s’havia revelat fins ara de manera oficial: la taxa de mortalitat per edats.

 

Anuncios

Les dades són clares, la taxa augmenta segons puja l’edat dels pacients. De fet, és important senyalar que en les edats més baixes i mitjanes, dels 0 als 60 anys, la taxa de mortalitat no puja de l’1%. No obstant això, i com ja s’ha dit moltes voltes, en les persones de més de 80 anys el número es dispara de manera alarmant arribant a una taxa del 18%. I és que, segons es pot comprovar, un 67% dels morts en Espanya són persones més grans de 80 anys.

 

De fet, tenint en compte els números, al voltant d’un 94-95% dels morts per coronavirus en Espanya són majors de 60 anys, i un 87%  persones més grans de 70. Cal esmentar que, a pesar de què el que es podria pensar, la taxa de mortalitat de les persones d’entre 70 i 80 anys no és massa elevada, d’un 5%, concretament. Un 20% de les víctimes totals en Espanya formen part d’este grup d’edat.

 

Taxa de mortalitats per edats del coronavirus en Espanya

La taxa de mortalitat més alta és en la gent més major | Ministeri de Sanitat

Una mort per coronavirus d’una persona d’entre 10 i 19 anys

Una de les dades que més destaquen en la taula és l’única mort que hi ha marcada en el grup d’edat de menys de 20 anys. Es tractaria d’un xic d’entre uns 10 i 19 anys de què, fins al moment, no s’havia tingut constància.

 

És important senyalar que entre les persones de fins a 20 anys es registren en Espanya molt pocs contagis, de fet, amb estos números queda clar que els contagiats d’entre 0 i 20 no superen els 400.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios