Els taxistes valencians cobren esta setmana la tarifa de Falles

 

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris (AVACU) advertix als viatgers de taxi que durant esta setmana s‘aplica la tarifa de festius de Falles a pesar de no celebrar-se estes festes. Després de rebre diferents consultes en els últims dies, la Conselleria de Mobilitat ha informat que el calendari dels festius per a enguany es va fixar en el mes de gener i en eixe moment no es coneixia si s’anaven a poder celebrar o no les Falles en esta setmana, pel que es va establir la tarifa 2 des del 15 fins al 19 de març.

 

Per això, AVACU insta els usuaris que tinguen en compte que, al no haver pogut actualitzar els taxímetres, durant esta setmana s’està aplicant esta tarifa que suposa un lleuger increment respecte a la que es cobra en dies laborables.

 

De celebrar-se les festes en un altre moment de l’any, en principi es mantindria la tarifa 1 durant eixos dies, alguna cosa que l’entitat exigix a la Generalitat. «No acceptarem una nova tarifa 2 si es posposen les Falles i se celebren en un altre moment de l’any», advertix el president de l’entitat, Fernando Móner. 

 

AVACU

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris és una associació sense ànim de lucre al servici dels consumidors que es dedica a fer activitats de formació, informació i defensa dels consumidors, l’objectiu fonamental dels que és la protecció dels drets dels consumidors.

 

AVACU és membre de la Confederació de Consumidors i Usuaris CECU, a través de la que està representada en el Consell de Consumidors i Usuaris (CCU).

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.