Els taxistes valencians cobren esta setmana la tarifa de Falles

 

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris (AVACU) advertix als viatgers de taxi que durant esta setmana s‘aplica la tarifa de festius de Falles a pesar de no celebrar-se estes festes. Després de rebre diferents consultes en els últims dies, la Conselleria de Mobilitat ha informat que el calendari dels festius per a enguany es va fixar en el mes de gener i en eixe moment no es coneixia si s’anaven a poder celebrar o no les Falles en esta setmana, pel que es va establir la tarifa 2 des del 15 fins al 19 de març.

 

Per això, AVACU insta els usuaris que tinguen en compte que, al no haver pogut actualitzar els taxímetres, durant esta setmana s’està aplicant esta tarifa que suposa un lleuger increment respecte a la que es cobra en dies laborables.

 

De celebrar-se les festes en un altre moment de l’any, en principi es mantindria la tarifa 1 durant eixos dies, alguna cosa que l’entitat exigix a la Generalitat. «No acceptarem una nova tarifa 2 si es posposen les Falles i se celebren en un altre moment de l’any», advertix el president de l’entitat, Fernando Móner. 

 

AVACU

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris és una associació sense ànim de lucre al servici dels consumidors que es dedica a fer activitats de formació, informació i defensa dels consumidors, l’objectiu fonamental dels que és la protecció dels drets dels consumidors.

 

AVACU és membre de la Confederació de Consumidors i Usuaris CECU, a través de la que està representada en el Consell de Consumidors i Usuaris (CCU).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.