Els taxistes valencians cobren esta setmana la tarifa de Falles

 

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris (AVACU) advertix als viatgers de taxi que durant esta setmana s‘aplica la tarifa de festius de Falles a pesar de no celebrar-se estes festes. Després de rebre diferents consultes en els últims dies, la Conselleria de Mobilitat ha informat que el calendari dels festius per a enguany es va fixar en el mes de gener i en eixe moment no es coneixia si s’anaven a poder celebrar o no les Falles en esta setmana, pel que es va establir la tarifa 2 des del 15 fins al 19 de març.

 

Per això, AVACU insta els usuaris que tinguen en compte que, al no haver pogut actualitzar els taxímetres, durant esta setmana s’està aplicant esta tarifa que suposa un lleuger increment respecte a la que es cobra en dies laborables.

 

De celebrar-se les festes en un altre moment de l’any, en principi es mantindria la tarifa 1 durant eixos dies, alguna cosa que l’entitat exigix a la Generalitat. «No acceptarem una nova tarifa 2 si es posposen les Falles i se celebren en un altre moment de l’any», advertix el president de l’entitat, Fernando Móner. 

 

AVACU

L’Associació Valenciana de Consumidors i Usuaris és una associació sense ànim de lucre al servici dels consumidors que es dedica a fer activitats de formació, informació i defensa dels consumidors, l’objectiu fonamental dels que és la protecció dels drets dels consumidors.

 

AVACU és membre de la Confederació de Consumidors i Usuaris CECU, a través de la que està representada en el Consell de Consumidors i Usuaris (CCU).

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.