8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Canvia el telèfon del Consorci Hospital Provincial de Castelló

 

A partir d’este dijous 10 de juny el nou número de telèfon al qual s’haurà de cridar per a contactar amb l’Hospital Provincial de Castelló serà el 964376000.

La raó és que el Consorci Provincial de Castelló s’integra en la infraestructura de centraletes telefòniques de la Generalitat Valenciana.

Esta variació permetrà la comunicació interna amb números de 6 xifres amb qualsevol de les dependències pròpies dels serveis públics independentment de la Conselleria a la qual pertanguen.

Esta reconfiguració dels serveis de veu implica un canvi del número de telèfon de capçalera de l’hospital, així com l’activació d’una nova centraleta telefònica.

A les 8 hores del pròxim 10 de juny el número de telèfon de capçalera del centre passarà a ser el 964376000.

No obstant això, una locució informarà durant setmanes del nou número a totes les persones que contacten amb el centre a través de l’antic.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.