S’obre el termini per als exàmens de taxistes

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat obre este divendres, 16 d’abril, el termini per a la presentació de sol·licituds per a les pròximes proves d’obtenció del certificat de competència professional per a la prestació de servei de taxi, segons publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, les sol·licituds es podran presentar fins al 30 d’abril de 2021.

D’esta manera, la Conselleria actualitza el calendari de proves per obtenir la capacitació de taxista en les àrees de prestació conjunta a causa de les modificacions produïdes per la COVID-19 i les mesures sanitàries imposades per la situació sobrevinguda.

L’examen per a l’obtenció del certificat de competència professional per a la prestació de servei de taxi en les àrees de prestació conjunta corresponent a esta convocatòria tindrà lloc el pròxim 29 de maig de 2021.

Tota la informació necessària per a accedir a estes proves es pot consultar a la pàgina web de la Conselleria (Consultar aquí).

Així, en este enllaç es pot accedir a informació sobre la inscripció a les proves, consultes sobre l’última convocatòria, preguntes d’examen o calendari de proves, entre altres temes.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.