S’obre el termini per als exàmens de taxistes

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat obre este divendres, 16 d’abril, el termini per a la presentació de sol·licituds per a les pròximes proves d’obtenció del certificat de competència professional per a la prestació de servei de taxi, segons publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, les sol·licituds es podran presentar fins al 30 d’abril de 2021.

D’esta manera, la Conselleria actualitza el calendari de proves per obtenir la capacitació de taxista en les àrees de prestació conjunta a causa de les modificacions produïdes per la COVID-19 i les mesures sanitàries imposades per la situació sobrevinguda.

L’examen per a l’obtenció del certificat de competència professional per a la prestació de servei de taxi en les àrees de prestació conjunta corresponent a esta convocatòria tindrà lloc el pròxim 29 de maig de 2021.

Tota la informació necessària per a accedir a estes proves es pot consultar a la pàgina web de la Conselleria (Consultar aquí).

Així, en este enllaç es pot accedir a informació sobre la inscripció a les proves, consultes sobre l’última convocatòria, preguntes d’examen o calendari de proves, entre altres temes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.