El territori valencià se situa al capdavant de la vacunació amb el 77,5% de les dosis posades

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha administrat entre residències i sanitaris un total de 70.870 dosis de la vacuna de Pfizer, un 77,5% de les rebudes fins al moment. D’esta manera, la comunitat autònoma és la primera d’Espanya en percentatge de dosis inoculades, encara que se situa per darrere de les dos ciutats autònomes de Ceuta (81,6%) i Melilla (100%).

 

En concret, segons les dades del Ministeri, el territori valencià ha posat 70.870 de les 91.450 dosis rebudes. Això suposa un percentatge més baix que ahir, quan era del 93,5%, pel fet que els dimecres s’inclouen en el còmput les dosis que es reben els dilluns: el dimarts sol es compten les vacunes que havien arribat fins a la setmana anterior.

 

Per darrere dels valencians se situen Astúries (71,4%), Galícia (67,3%), Cantàbria (63,9%) i Castella i Lleó (62,9%). A la cua es mantenen Madrid (33,4%), Euskadi (37,6%) i Balears (38,4%). 

 

Per edats, les persones que han rebut la primera dosi de Pfizer fins ara es dividixen entre 19.593 de 10 a 39 anys, 38.905 de 40 a 69 i 12.372 de més de 70, segons el recompte diari de la Generalitat. Este dimecres, l’hospital de crònics de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), ha començat a rebre la vacuna de Moderna per a subministrar-la a unes 400 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.