El territori valencià se situa al capdavant de la vacunació amb el 77,5% de les dosis posades

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha administrat entre residències i sanitaris un total de 70.870 dosis de la vacuna de Pfizer, un 77,5% de les rebudes fins al moment. D’esta manera, la comunitat autònoma és la primera d’Espanya en percentatge de dosis inoculades, encara que se situa per darrere de les dos ciutats autònomes de Ceuta (81,6%) i Melilla (100%).

 

En concret, segons les dades del Ministeri, el territori valencià ha posat 70.870 de les 91.450 dosis rebudes. Això suposa un percentatge més baix que ahir, quan era del 93,5%, pel fet que els dimecres s’inclouen en el còmput les dosis que es reben els dilluns: el dimarts sol es compten les vacunes que havien arribat fins a la setmana anterior.

 

Per darrere dels valencians se situen Astúries (71,4%), Galícia (67,3%), Cantàbria (63,9%) i Castella i Lleó (62,9%). A la cua es mantenen Madrid (33,4%), Euskadi (37,6%) i Balears (38,4%). 

 

Per edats, les persones que han rebut la primera dosi de Pfizer fins ara es dividixen entre 19.593 de 10 a 39 anys, 38.905 de 40 a 69 i 12.372 de més de 70, segons el recompte diari de la Generalitat. Este dimecres, l’hospital de crònics de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), ha començat a rebre la vacuna de Moderna per a subministrar-la a unes 400 persones.

Últimes notícies

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.