El territori valencià ha fet més d’1,7 milions de proves diagnòstiques

 

El territori valencià ha fet més d’1,7 milions de proves diagnòstiques des de l’inici de la pandèmia, més de 100.000 en l’última setmana, però és la comunitat autònoma amb la quarta taxa més baixa d’Espanya de proves per 1.000 habitants, amb 355,37.

 

En concret, els valencians han fet en l’última setmana, del 18 al 24 de desembre, 102.559 proves, el que suposa un 6% més que en el període anterior. D’elles, 81.971 són PCR i 20.588 són test d’antígens. No obstant això, la taxa de proves per cada 1.000 habitants se situa en 355,37, la quarta més baixa d’Espanya, només per davant d’Andalusia (309,14), Canàries (310,71) i Castella-la Manxa (338,65).

 

En total, des de l’inici de la pandèmia de coronavirus, s’han fet 1.776.384 proves diagnòstiques en el territori valencià, segons ha informat el Ministeri de Sanitat en un comunicat.

 

Les xifres d’Espanya

Per part seua, Espanya ha fet més de 21,8 milions de proves diagnòstiques des que va començar l’epidèmia per Covid-19. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 24 de desembre, han dut a terme un total de 21.859.996 proves diagnòstiques. D’elles, 18.603.529 són PCR i 3.256.467 són test d’antígens.

 

En l’última setmana, del 18 al 24 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 651.009 PCR, una mitjana de 93.000 al dia. A demés, des del 18 al 24 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 324.917 test d’antígens (46.416 de mitjana al dia).

 

Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 975.926 proves diagnòstiques fetes en este període, 139.418 al dia. D’eixa manera, augmenta un 5% el número de proves diagnòstiques fetes, amb una taxa de 464,11 per cada 1.000 habitants.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.