El territori valencià, la quinta autonomia que més PCR fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet des de l’inici de la pandèmia un total d’1.279.188 proves PCR de coronavirus, la quinta autonomia que més ha dut a terme, i 154.561 test ràpids, segons ha detallat el Ministeri de Sanitat. En total, Espanya ha fet més de 16,2 milions de proves diagnòstiques des que va començar l’epidèmia per Covid-19.

 

Esta xifra situa als valencians com la quinta autonomia que més volum ha fet, només superada per Catalunya (3 milions), Madrid (2,8 milions), Andalusia (1,8 milions) i el País Basc (1,2 milions). No obstant això, quant a la taxa de proves per 1.000 habitants, el territori valencià marca 255,90, la quarta més baixa de tota Espanya. En concret, des del 6 fins al 12 de novembre s’han fet un total de 93.555 proves, un 8% més.

 

Les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 12 de novembre, han dut a terme un total de 16,2 milions de proves diagnòstiques. D’estes, 15 milions són PCR i 1,1 test d’antígens.

 

A demés, entre els dies 6 i 12 de novembre, les comunitats han fet 822.706 PCR, amb una mitjana de 117.529 proves al dia. També en eixe període les autonomies han dut a terme un total de 332.312 test d’antígens. Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1,1 milions de proves diagnòstiques, el que suposa un augment del 8% en el número, amb una taxa de 343,98 per cada 1.000 habitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.