El territori valencià, la quinta autonomia que més PCR fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet des de l’inici de la pandèmia un total d’1.279.188 proves PCR de coronavirus, la quinta autonomia que més ha dut a terme, i 154.561 test ràpids, segons ha detallat el Ministeri de Sanitat. En total, Espanya ha fet més de 16,2 milions de proves diagnòstiques des que va començar l’epidèmia per Covid-19.

 

Esta xifra situa als valencians com la quinta autonomia que més volum ha fet, només superada per Catalunya (3 milions), Madrid (2,8 milions), Andalusia (1,8 milions) i el País Basc (1,2 milions). No obstant això, quant a la taxa de proves per 1.000 habitants, el territori valencià marca 255,90, la quarta més baixa de tota Espanya. En concret, des del 6 fins al 12 de novembre s’han fet un total de 93.555 proves, un 8% més.

 

Les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 12 de novembre, han dut a terme un total de 16,2 milions de proves diagnòstiques. D’estes, 15 milions són PCR i 1,1 test d’antígens.

 

A demés, entre els dies 6 i 12 de novembre, les comunitats han fet 822.706 PCR, amb una mitjana de 117.529 proves al dia. També en eixe període les autonomies han dut a terme un total de 332.312 test d’antígens. Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1,1 milions de proves diagnòstiques, el que suposa un augment del 8% en el número, amb una taxa de 343,98 per cada 1.000 habitants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022