El territori valencià, la quinta autonomia que més PCR fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet des de l’inici de la pandèmia un total d’1.279.188 proves PCR de coronavirus, la quinta autonomia que més ha dut a terme, i 154.561 test ràpids, segons ha detallat el Ministeri de Sanitat. En total, Espanya ha fet més de 16,2 milions de proves diagnòstiques des que va començar l’epidèmia per Covid-19.

 

Esta xifra situa als valencians com la quinta autonomia que més volum ha fet, només superada per Catalunya (3 milions), Madrid (2,8 milions), Andalusia (1,8 milions) i el País Basc (1,2 milions). No obstant això, quant a la taxa de proves per 1.000 habitants, el territori valencià marca 255,90, la quarta més baixa de tota Espanya. En concret, des del 6 fins al 12 de novembre s’han fet un total de 93.555 proves, un 8% més.

 

Les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 12 de novembre, han dut a terme un total de 16,2 milions de proves diagnòstiques. D’estes, 15 milions són PCR i 1,1 test d’antígens.

 

A demés, entre els dies 6 i 12 de novembre, les comunitats han fet 822.706 PCR, amb una mitjana de 117.529 proves al dia. També en eixe període les autonomies han dut a terme un total de 332.312 test d’antígens. Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1,1 milions de proves diagnòstiques, el que suposa un augment del 8% en el número, amb una taxa de 343,98 per cada 1.000 habitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.