El territori valencià, la quinta autonomia que més PCR fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet des de l’inici de la pandèmia un total d’1.279.188 proves PCR de coronavirus, la quinta autonomia que més ha dut a terme, i 154.561 test ràpids, segons ha detallat el Ministeri de Sanitat. En total, Espanya ha fet més de 16,2 milions de proves diagnòstiques des que va començar l’epidèmia per Covid-19.

 

Esta xifra situa als valencians com la quinta autonomia que més volum ha fet, només superada per Catalunya (3 milions), Madrid (2,8 milions), Andalusia (1,8 milions) i el País Basc (1,2 milions). No obstant això, quant a la taxa de proves per 1.000 habitants, el territori valencià marca 255,90, la quarta més baixa de tota Espanya. En concret, des del 6 fins al 12 de novembre s’han fet un total de 93.555 proves, un 8% més.

 

Les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 12 de novembre, han dut a terme un total de 16,2 milions de proves diagnòstiques. D’estes, 15 milions són PCR i 1,1 test d’antígens.

 

A demés, entre els dies 6 i 12 de novembre, les comunitats han fet 822.706 PCR, amb una mitjana de 117.529 proves al dia. També en eixe període les autonomies han dut a terme un total de 332.312 test d’antígens. Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1,1 milions de proves diagnòstiques, el que suposa un augment del 8% en el número, amb una taxa de 343,98 per cada 1.000 habitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.