13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

El territori valencià rebrà més dosis de Pfizer i començarà a punxar la de Moderna en hospitals privats

 

La consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha anunciat este dilluns que el territori valencià rebrà a mitat del mes de febrer entregues de vacunes superiors a les establides en el pla nacional de vacunació «fins a compensar la reducció en la setmana del 18 de gener» per canvis en les instal·lacions de Pfizer.

 

També ha garantit que quan arriben les de Moderna esta setmana s’iniciarà la vacunació de la primera línia en hospitals privats i en grans residències, de la mateixa manera que continuarà l’administració de les segones dosis en residències i entre sanitaris.

 

Barceló, en la seua compareixença en la diputació permanent de les Corts, ha actualitzat les xifres de la campanya de vacunació. Actualment ja s’han punxat 104.985 dosis (100.448 primeres i 4.537 segones) entre sanitaris, residències, hospitals d’atenció a malalts crònics i de llarga estada (HACLES) i centres de diversitat funcional del territori valencià.

 

Recentment s’ha incorporat dins del grup d’un altre personal sanitari i sociosanitari al d’odontologia, higiene dental i uns altres que atenen pacients sense mascareta durant més de 15 minuts. I el pròxim a vacunar serà el dels majors de 80 anys, que d’acord amb l’INE en la Comunitat són 276.531 persones que representen el 2,9% de la població.

Últimes notícies

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis als escortes i al xofer de Mazón el 29-O

La instructora de la causa penal per la gestió de la DANA ha ordenat citar com a testimonis als escortes i al xofer de Carlos Mazón que van estar de servici entre les 15 i les 21 hores. Busca verificar si van escoltar crides o comentaris rellevants d'eixe tram horari.

Abascal confia en un acord amb el PP en la Comunitat i exigix infraestructures hidràuliques

Abascal ha assegurat que el pacte amb el PP en la Comunitat Valenciana pot tancar-se si arreplega les infraestructures hidràuliques pendents. També ha acusat el PP de frenar acords en migració, gènere i memòria, i ha negat qualsevol distanciament amb Giorgia Meloni.

Patronal i sindicats reclamen més pes del diàleg social en els pressupostos de la Generalitat

CEV, CCOO-PV i UGT-PV han reivindicat que el diàleg social tinga un rol central en els comptes autonòmics. Demanen participar en la negociació per a aportar certitud, allunyar la polarització i no ser moneda de canvi.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament en una clínica dental d’Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una xiqueta de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra menor de quatre anys, atesa el mateix dia, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.