El territori valencià reprendrà este dimarts el procés de vacunació contra el coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública reprendrà este dimarts el programa de vacunació contra el coronavirus en residències del territori valencià després del problema logístic que ha patit la farmacèutica Pfizer, que li ha impedit la distribució de les vacunes a uns quants països d’Europa, entre ells Espanya, i que ha impedit continuar el procés este dilluns.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, la represa de la vacunació es dura a terme este dimarts en algunes residències, en funció de l’hora d’arribada de les dosis als tres centres de distribució i el seu posterior repartiment.

 

La Comunitat Valenciana va començar este diumenge, 27 de desembre, la vacunació del coronavirus amb 775 dosi de la vacuna de Pfizer en set residències de majors. A partir d’ara, cada setmana, Pfizer té el compromís d’entregar al voltant de 30.000 dosis. Així, esta setmana Alacant rebrà 10.000 dosis, Castelló, 5.000, i 16.000 la província de València.

 

El personal sanitari, el següent grup de vacunació

D’altra banda, la Conselleria ha dissenyat un pla de treball perquè les persones que residixen o treballen en residències de majors i en residències amb persones amb diversitat funcional hagen rebut la primera dosi a mitjan gener.

 

El següent grup de vacunació és el del personal sanitari. D’esta forma, s’anirà vacunant d’acord amb la disponibilitat de les dosis i s’avançarà en cadascun dels grups en funció d’esta disponibilitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.