13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

El territori valencià registra sis nous brots en les últimes 24 hores

 

La Comunitat Valenciana ha registrat sis nous brots de coronavirus en Burjassot, València, Manises, Elx i Peníscola, amb 38 persones afectades, una d’elles hospitalitzada, al mateix temps que ha sumat 19 nous positius al brot de Gandia.

 

D’esta forma ho ha explicat la Conselleria de Sanitat Universal en l’actualització d’esta divendres, una jornada en la que de nou no s’han comptabilitzat morts però en la que s’han confirmat 41 casos nous en la Comunitat Valenciana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

S’ha detectat un nou brot en una ONG de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), amb deu casos positius i també dos brots en València amb set casos positius importats relacionats amb temporers en Lleida.

 

També s’ha registrat un brot familiar en Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) amb set positius, un d’ells hospitalitzat. En Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha declarat un brot que implica tres famílies i que té tres positius. Finalment, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló) s’ha declarat un nou brot amb onze casos (tres de Saragossa, dos de Madrid i sis de Terol).

 

Quant al brot de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Sanitat ha confirmat 19 nous casos que eleven el total de persones afectades a 49. El brot laboral en un local d’oci de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) ha sumat un nou contagi, per aixo els positius ascendixen a cinc. En Fortaleny, en la comarca de la Ribera Baixa (València) hi ha tres casos nous, sis en total. A demés, el brot que s’havia detectat en Peníscola amb tres positius s’ha comprovat que correspon a una família de Càlig, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.