10.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

El territori valencià registra sis nous brots en les últimes 24 hores

 

La Comunitat Valenciana ha registrat sis nous brots de coronavirus en Burjassot, València, Manises, Elx i Peníscola, amb 38 persones afectades, una d’elles hospitalitzada, al mateix temps que ha sumat 19 nous positius al brot de Gandia.

 

D’esta forma ho ha explicat la Conselleria de Sanitat Universal en l’actualització d’esta divendres, una jornada en la que de nou no s’han comptabilitzat morts però en la que s’han confirmat 41 casos nous en la Comunitat Valenciana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

S’ha detectat un nou brot en una ONG de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), amb deu casos positius i també dos brots en València amb set casos positius importats relacionats amb temporers en Lleida.

 

També s’ha registrat un brot familiar en Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) amb set positius, un d’ells hospitalitzat. En Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha declarat un brot que implica tres famílies i que té tres positius. Finalment, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló) s’ha declarat un nou brot amb onze casos (tres de Saragossa, dos de Madrid i sis de Terol).

 

Quant al brot de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Sanitat ha confirmat 19 nous casos que eleven el total de persones afectades a 49. El brot laboral en un local d’oci de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) ha sumat un nou contagi, per aixo els positius ascendixen a cinc. En Fortaleny, en la comarca de la Ribera Baixa (València) hi ha tres casos nous, sis en total. A demés, el brot que s’havia detectat en Peníscola amb tres positius s’ha comprovat que correspon a una família de Càlig, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.