El territori valencià registra sis nous brots en les últimes 24 hores

 

La Comunitat Valenciana ha registrat sis nous brots de coronavirus en Burjassot, València, Manises, Elx i Peníscola, amb 38 persones afectades, una d’elles hospitalitzada, al mateix temps que ha sumat 19 nous positius al brot de Gandia.

 

D’esta forma ho ha explicat la Conselleria de Sanitat Universal en l’actualització d’esta divendres, una jornada en la que de nou no s’han comptabilitzat morts però en la que s’han confirmat 41 casos nous en la Comunitat Valenciana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

S’ha detectat un nou brot en una ONG de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), amb deu casos positius i també dos brots en València amb set casos positius importats relacionats amb temporers en Lleida.

 

També s’ha registrat un brot familiar en Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) amb set positius, un d’ells hospitalitzat. En Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha declarat un brot que implica tres famílies i que té tres positius. Finalment, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló) s’ha declarat un nou brot amb onze casos (tres de Saragossa, dos de Madrid i sis de Terol).

 

Quant al brot de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Sanitat ha confirmat 19 nous casos que eleven el total de persones afectades a 49. El brot laboral en un local d’oci de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) ha sumat un nou contagi, per aixo els positius ascendixen a cinc. En Fortaleny, en la comarca de la Ribera Baixa (València) hi ha tres casos nous, sis en total. A demés, el brot que s’havia detectat en Peníscola amb tres positius s’ha comprovat que correspon a una família de Càlig, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.