El territori valencià registra sis nous brots en les últimes 24 hores

 

La Comunitat Valenciana ha registrat sis nous brots de coronavirus en Burjassot, València, Manises, Elx i Peníscola, amb 38 persones afectades, una d’elles hospitalitzada, al mateix temps que ha sumat 19 nous positius al brot de Gandia.

 

D’esta forma ho ha explicat la Conselleria de Sanitat Universal en l’actualització d’esta divendres, una jornada en la que de nou no s’han comptabilitzat morts però en la que s’han confirmat 41 casos nous en la Comunitat Valenciana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

S’ha detectat un nou brot en una ONG de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), amb deu casos positius i també dos brots en València amb set casos positius importats relacionats amb temporers en Lleida.

 

També s’ha registrat un brot familiar en Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) amb set positius, un d’ells hospitalitzat. En Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha declarat un brot que implica tres famílies i que té tres positius. Finalment, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló) s’ha declarat un nou brot amb onze casos (tres de Saragossa, dos de Madrid i sis de Terol).

 

Quant al brot de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Sanitat ha confirmat 19 nous casos que eleven el total de persones afectades a 49. El brot laboral en un local d’oci de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) ha sumat un nou contagi, per aixo els positius ascendixen a cinc. En Fortaleny, en la comarca de la Ribera Baixa (València) hi ha tres casos nous, sis en total. A demés, el brot que s’havia detectat en Peníscola amb tres positius s’ha comprovat que correspon a una família de Càlig, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.