El territori valencià registra sis nous brots en les últimes 24 hores

 

La Comunitat Valenciana ha registrat sis nous brots de coronavirus en Burjassot, València, Manises, Elx i Peníscola, amb 38 persones afectades, una d’elles hospitalitzada, al mateix temps que ha sumat 19 nous positius al brot de Gandia.

 

D’esta forma ho ha explicat la Conselleria de Sanitat Universal en l’actualització d’esta divendres, una jornada en la que de nou no s’han comptabilitzat morts però en la que s’han confirmat 41 casos nous en la Comunitat Valenciana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

S’ha detectat un nou brot en una ONG de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), amb deu casos positius i també dos brots en València amb set casos positius importats relacionats amb temporers en Lleida.

 

També s’ha registrat un brot familiar en Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) amb set positius, un d’ells hospitalitzat. En Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha declarat un brot que implica tres famílies i que té tres positius. Finalment, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló) s’ha declarat un nou brot amb onze casos (tres de Saragossa, dos de Madrid i sis de Terol).

 

Quant al brot de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Sanitat ha confirmat 19 nous casos que eleven el total de persones afectades a 49. El brot laboral en un local d’oci de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) ha sumat un nou contagi, per aixo els positius ascendixen a cinc. En Fortaleny, en la comarca de la Ribera Baixa (València) hi ha tres casos nous, sis en total. A demés, el brot que s’havia detectat en Peníscola amb tres positius s’ha comprovat que correspon a una família de Càlig, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.