Tots els municipis del territori valencià que passen a la Fase 1

Mapa del ministerio de Sanidad con las zonas que avanzan a la fase 1 de la desescalada el 11 de mayo

Mapa del ministeri de Sanitat | Ministeri de Sanitat

 

Més de 270 municipis del territori valencià passaran a partir del pròxim dilluns, 11 de maig, a la fase 1 de la desescalada en trobar-se en l’àrea d’influència dels 10 departaments de salut que han rebut el vistiplau del Ministeri de Sanitat per a avançar el procés del desconfinament.

 

Castelló

  • Departament de Vinaròs, que té les següents localitats: Alcalà de Xivert; Benicarló; Càlig; Canet lo Roig; Castell de Cabres; Catí; Cervera del Maestre; Cinctorres ;Forcall ;Herbés; la Jana; la Mata; Morella; Olocau del Rey; Palanques; Peníscola; la Pobla de Benifassà; Portell de Morella; Rossell; la Salzadella; San Rafael del Río; Sant Jordi; Sant Mateu; Santa Magdalena de Pulpis; Todolella; Traiguera; Vallibona; Villores; Vinaròs; Xert i Zorita del Maestrazgo.

 

València

  • Departament de Requena, a on hi ha 18 poblacions: Ayora; Camporrobles; Caudete de las Fuentes; Chera; Cofrentes; Cortes de Pallás; Fuenterrobles; Jalance; Jarafuel; Requena; Siete Aguas; Sinarcas; Teresa de Cofrentes; Utiel; Venta del Moro; Villargordo del Cabriel i Zarra.

 

  • Departament de Gandia, que té 41 municipis; Ador; Aielo de Rugat; Alfauir; Almiserà; Almoines; l’Alqueria de la Comtessa; Barx; Bellreguard; Beniarjó; Beniatjar; Benicolet; Benifairó de la Valldigna; Beniflá; Benirredrà; Castelló de Rugat; Castellonet de la Conquesta; Daimús; Font d’en Carròs; Gandia; Guardamar de la Safor; Llocnou de Sant Jeroni; Miramar; Montitxelvo; Oliva; Otos; Palma de Gandia; Palmera; Piles; Potries; Rafelcofer; Ràfol de Salem; el Real de Gandia; Rótova; Rugat; Salem; Simat de la Valldigna; Tavernes de la Valldigna; Terrateig; Vilallonga.

 

  • Departament de Xàtiva-Ontinyent, hi ha: Agullent; Aielo de Malferit; Albaida; Alcàntera de Xúquer; Alcúdia de Crespins; Alfarrasí; Anna; Atzeneta d’Albaida; Barxeta; Bèlgida; Bellús; Beneixida; Benigànim; Benissoda; Benissuera; Bicorp; Bocairent; Bolbaite; Bufali; Canals; Càrcer; Carrícola; Cerdà; Chella; Cotes; Enguera; Ènova; Estubeny; Font de la Figuera; Fontanars dels Alforins; Genovés; Granja de la Costanera; Guadasséquies; Llanera de Ranes;  Llocnou d’en Fenollet i Llosa de Ranes; Llutxent; Manuel; Moixent; Montaverner; Montesa; Navarrés; Novetlè; l’Olleria; Ontinyent; Palomar; el Pinet; Pobla del Duc; la Pobla Llarga; Quatretonda; Quesa; Rafelguaraf; Rotglà i Corberà; Sant Joanet; Sellent; Sempere; Senyera; Sumacàrcer; Torrella; Vallada; Vallés; Vilanova de Castelló i Xàtiva.

 

Alacant

  • Departament de Dénia, amb 32 municipis, afecta a Alcalalí; l’Atzúbia; Beniarbeig; Benidoleig; Benigembla; Benimeli; Benissa; Calp; Castell de Castells; Dénia; Gata de Gorgos; Llíber; Murla; Ondara; Orba; Parcent; Pedreguer; Pego; Poble Nou de Benitatxell; els Poblets; Ràfol d’Almúnia; Sagra; Sanet i Negrals; Senija; Teulada; Tormos; Vall d’Ebo; la Vall de Gallinera; la Vall de Laguar; Verger; Xàbia i Xaló.

 

  • Departament d’Alcoi integra a altres 32 municipis: Agres; Alcocer de Planes; Alcoi; Alcoleja; Alfafara; Almudaina; l’Alqueria d’Asnar; Balones; Banyeres de Mariola; Benasau; Beniarrés; Benifallim; Benilloba; Benillup; Benimarfull; Benimassot; Castalla; Cocentaina; Facheca; Famorca; Gaianes; Gorga; Ibi; Millena; Muro d’Alcoi; Onil; l’Orxa; Penàguila; Plans; Quatretondeta; Tollos i la Vall d’Alcalà.

 

  • Departament de Marina Baixa, les localitats són 19: Alfàs del Pi; Altea; Beniardà; Benidorm; Benifato; Benimantell; Bolulla; Callosa d’en Sarrià; Castell de Guadalest; Confrides; Cullera; Finestrat; la Nucia; Orxeta; Polop; Relleu; Sella; Tàrbena i la Vila Joiosa.

 

  • Departament d’Elda, amb Algueña; Beneixama; Biar; Camp de Mirra; Cañada; Elda; Monòver; Novelda; Petrer; el Pinós; La Romana; Salinas; Sax i Villena.

 

  • Departament d’Orihuela agrupa 19 municipis: Albatera; Algorfa; Almoradí; Benejúzar; Benferri; Bigastro; Callosa de Segura; Catral; Cox; Daya Nueva; Daya Vieja; Dolores; Granja de Rocamora; Jacarilla; Orihuela; Rafal; Redován; Rojales i San Isidro.

 

  • Departament de Torrevieja, que són Benijófar; Formentera del Segura; Guardamar del Segura; Los Montesinos; Pilar de la Horadada; San Fulgencio; San Miguel de Salinas i Torrevieja.

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.