Tots els municipis del territori valencià que passen a la Fase 1

Mapa del ministerio de Sanidad con las zonas que avanzan a la fase 1 de la desescalada el 11 de mayo

Mapa del ministeri de Sanitat | Ministeri de Sanitat

 

Més de 270 municipis del territori valencià passaran a partir del pròxim dilluns, 11 de maig, a la fase 1 de la desescalada en trobar-se en l’àrea d’influència dels 10 departaments de salut que han rebut el vistiplau del Ministeri de Sanitat per a avançar el procés del desconfinament.

 

Castelló

  • Departament de Vinaròs, que té les següents localitats: Alcalà de Xivert; Benicarló; Càlig; Canet lo Roig; Castell de Cabres; Catí; Cervera del Maestre; Cinctorres ;Forcall ;Herbés; la Jana; la Mata; Morella; Olocau del Rey; Palanques; Peníscola; la Pobla de Benifassà; Portell de Morella; Rossell; la Salzadella; San Rafael del Río; Sant Jordi; Sant Mateu; Santa Magdalena de Pulpis; Todolella; Traiguera; Vallibona; Villores; Vinaròs; Xert i Zorita del Maestrazgo.

 

València

  • Departament de Requena, a on hi ha 18 poblacions: Ayora; Camporrobles; Caudete de las Fuentes; Chera; Cofrentes; Cortes de Pallás; Fuenterrobles; Jalance; Jarafuel; Requena; Siete Aguas; Sinarcas; Teresa de Cofrentes; Utiel; Venta del Moro; Villargordo del Cabriel i Zarra.

 

  • Departament de Gandia, que té 41 municipis; Ador; Aielo de Rugat; Alfauir; Almiserà; Almoines; l’Alqueria de la Comtessa; Barx; Bellreguard; Beniarjó; Beniatjar; Benicolet; Benifairó de la Valldigna; Beniflá; Benirredrà; Castelló de Rugat; Castellonet de la Conquesta; Daimús; Font d’en Carròs; Gandia; Guardamar de la Safor; Llocnou de Sant Jeroni; Miramar; Montitxelvo; Oliva; Otos; Palma de Gandia; Palmera; Piles; Potries; Rafelcofer; Ràfol de Salem; el Real de Gandia; Rótova; Rugat; Salem; Simat de la Valldigna; Tavernes de la Valldigna; Terrateig; Vilallonga.

 

  • Departament de Xàtiva-Ontinyent, hi ha: Agullent; Aielo de Malferit; Albaida; Alcàntera de Xúquer; Alcúdia de Crespins; Alfarrasí; Anna; Atzeneta d’Albaida; Barxeta; Bèlgida; Bellús; Beneixida; Benigànim; Benissoda; Benissuera; Bicorp; Bocairent; Bolbaite; Bufali; Canals; Càrcer; Carrícola; Cerdà; Chella; Cotes; Enguera; Ènova; Estubeny; Font de la Figuera; Fontanars dels Alforins; Genovés; Granja de la Costanera; Guadasséquies; Llanera de Ranes;  Llocnou d’en Fenollet i Llosa de Ranes; Llutxent; Manuel; Moixent; Montaverner; Montesa; Navarrés; Novetlè; l’Olleria; Ontinyent; Palomar; el Pinet; Pobla del Duc; la Pobla Llarga; Quatretonda; Quesa; Rafelguaraf; Rotglà i Corberà; Sant Joanet; Sellent; Sempere; Senyera; Sumacàrcer; Torrella; Vallada; Vallés; Vilanova de Castelló i Xàtiva.

 

Alacant

  • Departament de Dénia, amb 32 municipis, afecta a Alcalalí; l’Atzúbia; Beniarbeig; Benidoleig; Benigembla; Benimeli; Benissa; Calp; Castell de Castells; Dénia; Gata de Gorgos; Llíber; Murla; Ondara; Orba; Parcent; Pedreguer; Pego; Poble Nou de Benitatxell; els Poblets; Ràfol d’Almúnia; Sagra; Sanet i Negrals; Senija; Teulada; Tormos; Vall d’Ebo; la Vall de Gallinera; la Vall de Laguar; Verger; Xàbia i Xaló.

 

  • Departament d’Alcoi integra a altres 32 municipis: Agres; Alcocer de Planes; Alcoi; Alcoleja; Alfafara; Almudaina; l’Alqueria d’Asnar; Balones; Banyeres de Mariola; Benasau; Beniarrés; Benifallim; Benilloba; Benillup; Benimarfull; Benimassot; Castalla; Cocentaina; Facheca; Famorca; Gaianes; Gorga; Ibi; Millena; Muro d’Alcoi; Onil; l’Orxa; Penàguila; Plans; Quatretondeta; Tollos i la Vall d’Alcalà.

 

  • Departament de Marina Baixa, les localitats són 19: Alfàs del Pi; Altea; Beniardà; Benidorm; Benifato; Benimantell; Bolulla; Callosa d’en Sarrià; Castell de Guadalest; Confrides; Cullera; Finestrat; la Nucia; Orxeta; Polop; Relleu; Sella; Tàrbena i la Vila Joiosa.

 

  • Departament d’Elda, amb Algueña; Beneixama; Biar; Camp de Mirra; Cañada; Elda; Monòver; Novelda; Petrer; el Pinós; La Romana; Salinas; Sax i Villena.

 

  • Departament d’Orihuela agrupa 19 municipis: Albatera; Algorfa; Almoradí; Benejúzar; Benferri; Bigastro; Callosa de Segura; Catral; Cox; Daya Nueva; Daya Vieja; Dolores; Granja de Rocamora; Jacarilla; Orihuela; Rafal; Redován; Rojales i San Isidro.

 

  • Departament de Torrevieja, que són Benijófar; Formentera del Segura; Guardamar del Segura; Los Montesinos; Pilar de la Horadada; San Fulgencio; San Miguel de Salinas i Torrevieja.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.