Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana?

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana? La Generalitat oferirà ocupació a 1.000 persones com a vigilants de platja.

La costa de la Comunitat Valenciana, si les circumstàncies ho permeten, a causa de la crisi sanitària causada per la Covid-19, necessitarà personal encarregat de controlar l’accés, l’aforament i la vigilància de les platges.

Igual que, es respecte i es guarde la distància de seguretat entre els ciutadans que assistisquen a les platges.

En esta temporada d’estiu el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora) s’encarregarà de la gestió del pla d’ocupació i del procés de contractació de les 1.000 persones com a vigilants de platja.

Condicions de les contractacions a vigilants de platja a València

 

Durant estes setmanes des de la Conselleria d’Economia i la Secretaria Autonòmica d’Ocupació treballa en el nou decret dels vigilants de la platja.

En este pla, s’avalua la duració de les contractacions, en les quals es preveu que seran entre tres mesos i mig o quatre. No obstant això, encara està per acordar-se.

El termini de contractació serà superior al de l’exercici de l’any passat, ja que va ser un total de dos mesos i mig, és a dir, del 24 de juny al 7 de setembre. Per tant, en esta ocasió el període de treball serà superior.

Així mateix, es van produir mil contractacions per a oferir servei a tot el litoral valencià. I fins i tot, es va dur a terme una borsa d’ocupació de reserva amb 500 llocs en cas de necessitat per si es produïen baixes o renúncies.

La retribució econòmica rondava els 1.385 euros al mes més una paga extra que ascendia a més de 500 euros. Amb estos detalls en les condicions de l’oferta, s’estudia que siguen similars de cara a l’ús d’estiu 2021.

Punxa ací per a conéixer més detalls de l’oferta d’ocupació per a vigilants de platja a València.

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.