17.1 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana?

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana? La Generalitat oferirà ocupació a 1.000 persones com a vigilants de platja.

La costa de la Comunitat Valenciana, si les circumstàncies ho permeten, a causa de la crisi sanitària causada per la Covid-19, necessitarà personal encarregat de controlar l’accés, l’aforament i la vigilància de les platges.

Igual que, es respecte i es guarde la distància de seguretat entre els ciutadans que assistisquen a les platges.

En esta temporada d’estiu el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora) s’encarregarà de la gestió del pla d’ocupació i del procés de contractació de les 1.000 persones com a vigilants de platja.

Condicions de les contractacions a vigilants de platja a València

 

Durant estes setmanes des de la Conselleria d’Economia i la Secretaria Autonòmica d’Ocupació treballa en el nou decret dels vigilants de la platja.

En este pla, s’avalua la duració de les contractacions, en les quals es preveu que seran entre tres mesos i mig o quatre. No obstant això, encara està per acordar-se.

El termini de contractació serà superior al de l’exercici de l’any passat, ja que va ser un total de dos mesos i mig, és a dir, del 24 de juny al 7 de setembre. Per tant, en esta ocasió el període de treball serà superior.

Així mateix, es van produir mil contractacions per a oferir servei a tot el litoral valencià. I fins i tot, es va dur a terme una borsa d’ocupació de reserva amb 500 llocs en cas de necessitat per si es produïen baixes o renúncies.

La retribució econòmica rondava els 1.385 euros al mes més una paga extra que ascendia a més de 500 euros. Amb estos detalls en les condicions de l’oferta, s’estudia que siguen similars de cara a l’ús d’estiu 2021.

Punxa ací per a conéixer més detalls de l’oferta d’ocupació per a vigilants de platja a València.

 

Últimes notícies

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.

Vox rebutja ‘execucions en la plaça pública’ davant l’exigència d’expulsar a Mazón del PP

Vox ha defés no 'executar en la plaça pública' enfront de la petició de l'oposició que el PP demane l'acta o expulse a Carlos Mazón. PSPV i Compromís han redoblat la pressió per la seua gestió de la dana.

Sant Silvestre de València: 18.000 dorsals i dorsal solidari a 2 euros

La 40a edició se celebrarà el 30 de desembre a les 20.00 amb un recorregut de 5 km i modalitats competitiva, popular i festiva. El dorsal solidari duplica el seu preu per a fer costat a ASLEUVAL.

Presó provisional per al detingut pel presumpte homicidi de Natividad a Catarroja

Un jutjat ha ordenat presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home detingut com a presumpte autor de l'homicidi de la seua parella a Catarroja, després de la defunció de la víctima. La investigació continua oberta i a l'espera de confirmació com a violència de gènere.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Núvols en augment a la vesprada i lleuger descens de les màximes en general, amb boires i boires a l'interior de València i Alacant al final del dia. El dijous arribarà amb més nuvolositat, boires i un descens tèrmic, sense descartar pluges febles en el litoral sud de València.

Pérez Llorca demanarà a Sánchez enteniment i coordinació per a la reconstrucció postdana

El president traslladarà el 17 de desembre a Pedro Sánchez la necessitat de coordinació, una comissió mixta i solucions sobre aigua, finançament i FLA. També defendrà la inclusió dels municipis i demana rebaixar la confrontació per a accelerar les ajudes.

La jutgessa de la dana ha demanat les gravacions dels passadissos del Cecopi del 29-O

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha requerit a la Conselleria d'Emergències una còpia íntegra de les gravacions dels passadissos de l'edifici on es va reunir el Cecopi el 29 d'octubre. La petició busca acreditar entrades i eixides i fixar qui va integrar l'òrgan i en quins moments