Anuncios

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana?

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana? La Generalitat oferirà ocupació a 1.000 persones com a vigilants de platja.

La costa de la Comunitat Valenciana, si les circumstàncies ho permeten, a causa de la crisi sanitària causada per la Covid-19, necessitarà personal encarregat de controlar l’accés, l’aforament i la vigilància de les platges.

Anuncios

Igual que, es respecte i es guarde la distància de seguretat entre els ciutadans que assistisquen a les platges.

En esta temporada d’estiu el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora) s’encarregarà de la gestió del pla d’ocupació i del procés de contractació de les 1.000 persones com a vigilants de platja.

Condicions de les contractacions a vigilants de platja a València

 

Durant estes setmanes des de la Conselleria d’Economia i la Secretaria Autonòmica d’Ocupació treballa en el nou decret dels vigilants de la platja.

En este pla, s’avalua la duració de les contractacions, en les quals es preveu que seran entre tres mesos i mig o quatre. No obstant això, encara està per acordar-se.

El termini de contractació serà superior al de l’exercici de l’any passat, ja que va ser un total de dos mesos i mig, és a dir, del 24 de juny al 7 de setembre. Per tant, en esta ocasió el període de treball serà superior.

Així mateix, es van produir mil contractacions per a oferir servei a tot el litoral valencià. I fins i tot, es va dur a terme una borsa d’ocupació de reserva amb 500 llocs en cas de necessitat per si es produïen baixes o renúncies.

La retribució econòmica rondava els 1.385 euros al mes més una paga extra que ascendia a més de 500 euros. Amb estos detalls en les condicions de l’oferta, s’estudia que siguen similars de cara a l’ús d’estiu 2021.

Punxa ací per a conéixer més detalls de l’oferta d’ocupació per a vigilants de platja a València.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.
Anuncios