15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana?

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana? La Generalitat oferirà ocupació a 1.000 persones com a vigilants de platja.

La costa de la Comunitat Valenciana, si les circumstàncies ho permeten, a causa de la crisi sanitària causada per la Covid-19, necessitarà personal encarregat de controlar l’accés, l’aforament i la vigilància de les platges.

Igual que, es respecte i es guarde la distància de seguretat entre els ciutadans que assistisquen a les platges.

En esta temporada d’estiu el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora) s’encarregarà de la gestió del pla d’ocupació i del procés de contractació de les 1.000 persones com a vigilants de platja.

Condicions de les contractacions a vigilants de platja a València

 

Durant estes setmanes des de la Conselleria d’Economia i la Secretaria Autonòmica d’Ocupació treballa en el nou decret dels vigilants de la platja.

En este pla, s’avalua la duració de les contractacions, en les quals es preveu que seran entre tres mesos i mig o quatre. No obstant això, encara està per acordar-se.

El termini de contractació serà superior al de l’exercici de l’any passat, ja que va ser un total de dos mesos i mig, és a dir, del 24 de juny al 7 de setembre. Per tant, en esta ocasió el període de treball serà superior.

Així mateix, es van produir mil contractacions per a oferir servei a tot el litoral valencià. I fins i tot, es va dur a terme una borsa d’ocupació de reserva amb 500 llocs en cas de necessitat per si es produïen baixes o renúncies.

La retribució econòmica rondava els 1.385 euros al mes més una paga extra que ascendia a més de 500 euros. Amb estos detalls en les condicions de l’oferta, s’estudia que siguen similars de cara a l’ús d’estiu 2021.

Punxa ací per a conéixer més detalls de l’oferta d’ocupació per a vigilants de platja a València.

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.