Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana?

Busques treball a l’estiu a la Comunitat Valenciana? La Generalitat oferirà ocupació a 1.000 persones com a vigilants de platja.

La costa de la Comunitat Valenciana, si les circumstàncies ho permeten, a causa de la crisi sanitària causada per la Covid-19, necessitarà personal encarregat de controlar l’accés, l’aforament i la vigilància de les platges.

Igual que, es respecte i es guarde la distància de seguretat entre els ciutadans que assistisquen a les platges.

En esta temporada d’estiu el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora) s’encarregarà de la gestió del pla d’ocupació i del procés de contractació de les 1.000 persones com a vigilants de platja.

Condicions de les contractacions a vigilants de platja a València

 

Durant estes setmanes des de la Conselleria d’Economia i la Secretaria Autonòmica d’Ocupació treballa en el nou decret dels vigilants de la platja.

En este pla, s’avalua la duració de les contractacions, en les quals es preveu que seran entre tres mesos i mig o quatre. No obstant això, encara està per acordar-se.

El termini de contractació serà superior al de l’exercici de l’any passat, ja que va ser un total de dos mesos i mig, és a dir, del 24 de juny al 7 de setembre. Per tant, en esta ocasió el període de treball serà superior.

Així mateix, es van produir mil contractacions per a oferir servei a tot el litoral valencià. I fins i tot, es va dur a terme una borsa d’ocupació de reserva amb 500 llocs en cas de necessitat per si es produïen baixes o renúncies.

La retribució econòmica rondava els 1.385 euros al mes més una paga extra que ascendia a més de 500 euros. Amb estos detalls en les condicions de l’oferta, s’estudia que siguen similars de cara a l’ús d’estiu 2021.

Punxa ací per a conéixer més detalls de l’oferta d’ocupació per a vigilants de platja a València.

 

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.