Un trencament de catenària obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

 

Un trencament de catenària en la línia 1 de Metrovalencia a l’altura de Carlet, en la Ribera Alta (València), ha obligat a tallar el servici ferroviari i oferir un substitutori amb autobús entre Alginet i Castelló, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat Metrovalencia, el trencament s’ha produït este dilluns cap a les 17.00 hores. A conseqüència d’això, s’ha suprimit el tren amb destinació Seminari-CEU al seu pas per Torrent a les 17.13 hores i el tren amb destinació Castelló amb eixida a les 18.30 hores des de Seminari-CEU.

 

A causa d’este incident, Metrovalencia ha establit un servici alternatiu amb autobús entre les estacions d’Alginet i Castelló, que efectuarà parada en les estacions d’Alginet, Carlet, L’Alcúdia, Alberic i Castelló, no d’esta forma en els baixadors.

 

Els passatgers que es trobaven en l’única unitat de metro que circulava en el tram afectat quan s’ha produït el trencament de la catenària han sigut evacuats en taxi fins al seu lloc de destinació.

 

Segons han requerit fonts de Metrovalencia, s’espera que a última hora de la vesprada o per la nit la incidència s’haja solucionat.

Últimes notícies

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.