Un trencament de catenària obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

 

Un trencament de catenària en la línia 1 de Metrovalencia a l’altura de Carlet, en la Ribera Alta (València), ha obligat a tallar el servici ferroviari i oferir un substitutori amb autobús entre Alginet i Castelló, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat Metrovalencia, el trencament s’ha produït este dilluns cap a les 17.00 hores. A conseqüència d’això, s’ha suprimit el tren amb destinació Seminari-CEU al seu pas per Torrent a les 17.13 hores i el tren amb destinació Castelló amb eixida a les 18.30 hores des de Seminari-CEU.

 

A causa d’este incident, Metrovalencia ha establit un servici alternatiu amb autobús entre les estacions d’Alginet i Castelló, que efectuarà parada en les estacions d’Alginet, Carlet, L’Alcúdia, Alberic i Castelló, no d’esta forma en els baixadors.

 

Els passatgers que es trobaven en l’única unitat de metro que circulava en el tram afectat quan s’ha produït el trencament de la catenària han sigut evacuats en taxi fins al seu lloc de destinació.

 

Segons han requerit fonts de Metrovalencia, s’espera que a última hora de la vesprada o per la nit la incidència s’haja solucionat.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU