Un trencament de catenària obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

 

Un trencament de catenària en la línia 1 de Metrovalencia a l’altura de Carlet, en la Ribera Alta (València), ha obligat a tallar el servici ferroviari i oferir un substitutori amb autobús entre Alginet i Castelló, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat Metrovalencia, el trencament s’ha produït este dilluns cap a les 17.00 hores. A conseqüència d’això, s’ha suprimit el tren amb destinació Seminari-CEU al seu pas per Torrent a les 17.13 hores i el tren amb destinació Castelló amb eixida a les 18.30 hores des de Seminari-CEU.

 

A causa d’este incident, Metrovalencia ha establit un servici alternatiu amb autobús entre les estacions d’Alginet i Castelló, que efectuarà parada en les estacions d’Alginet, Carlet, L’Alcúdia, Alberic i Castelló, no d’esta forma en els baixadors.

 

Els passatgers que es trobaven en l’única unitat de metro que circulava en el tram afectat quan s’ha produït el trencament de la catenària han sigut evacuats en taxi fins al seu lloc de destinació.

 

Segons han requerit fonts de Metrovalencia, s’espera que a última hora de la vesprada o per la nit la incidència s’haja solucionat.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.