Tres dels millors formatges del món són de Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl | CEDIDA
 

Lidl s’està posicionant com una de les cadenes de supermercats millor valorada gràcies a la qualitat dels productes de la seua marca, que li estan aportant un èxit innegable tant a Espanya com a l’estranger. A més a més, no només els consumidors aprecien la seua relació qualitat-preu, sinó que la companyia és reconeguda mundialment per experts del sector, com ha succeït en l’últim certamen de gastronomia i alimentació, en què el seu whisky Queen Margot Blend Scotch, ha sigut classificat com un dels millors whiskies del món.

 

En l’última edició dels premis World Cheese Awards, considerats com els Òscars els formatges, Lidl també s’ha consagrat com una de les figures líders en qüestió de formatges: tres dels millors formatges del món els ven Lidl en exclusiva.

Parlem de dos formatges que fa la marca Roncero (pròpia de Lidl) i un altre formatge que és canari, i amb una relació qualitat-preu immillorable, ja que cap d’ells supera els 10 euros el quilo. Cal dir que Espanya és el segon país després d’Itàlia amb més premis World Cheese Awards.

 

Els 3 millors formatges

El primer premi se l’ha endut el formatge ‘Gran Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero. El formatge s’elabora a Ciudad Real i té un preu de 2,59 euros els 200 grams.

Formatge 'Reserva 12 mesos' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

 

Amb el segon premi, tenim també de la marca blanca Roncero el ‘Mezcla Curado’, un dels formatges més assequibles per la seua relació qualitat-preu, amb un cost de 2,49 euros els 300 grams.

 

Formatge 'Mezcla Curado' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Mezcla Curado’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

El tercer millor formatge del món és l’anomenat d’origen canari. Un formatge de cabra anomenat ‘Semicurado al Pimentón’ elaborat concretament a Fuerteventura per la marca Volcania. El preu? 3,89 euros la peça de 300 grams.

 

Formatge canari de cabra 'Semicurado al Pimentón' de Volcania

Formatge canari de cabra ‘Semicurado al Pimentón’ de Volcania | LIDL

 

 

L’aposta de Lidl pel producte local

Els proveïdors locals estan molt presents a les prestatgeries dels supermercats Lidl, ja que la companyia està apostant fort pels productors locals. En aquesta línia, Lidl afirma que el seu objectiu és poder recórrer la geografia espanyola de la mà de la seua secció de formatges de vaca, ovella i cabra. Segons el portal d’alimentació Food Retail, el 30% de formatges venuts per Lidl estan elaborats a Espanya.

Últimes notícies

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.