14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Tres dels millors formatges del món són de Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl | CEDIDA
 

Lidl s’està posicionant com una de les cadenes de supermercats millor valorada gràcies a la qualitat dels productes de la seua marca, que li estan aportant un èxit innegable tant a Espanya com a l’estranger. A més a més, no només els consumidors aprecien la seua relació qualitat-preu, sinó que la companyia és reconeguda mundialment per experts del sector, com ha succeït en l’últim certamen de gastronomia i alimentació, en què el seu whisky Queen Margot Blend Scotch, ha sigut classificat com un dels millors whiskies del món.

 

En l’última edició dels premis World Cheese Awards, considerats com els Òscars els formatges, Lidl també s’ha consagrat com una de les figures líders en qüestió de formatges: tres dels millors formatges del món els ven Lidl en exclusiva.

Parlem de dos formatges que fa la marca Roncero (pròpia de Lidl) i un altre formatge que és canari, i amb una relació qualitat-preu immillorable, ja que cap d’ells supera els 10 euros el quilo. Cal dir que Espanya és el segon país després d’Itàlia amb més premis World Cheese Awards.

 

Els 3 millors formatges

El primer premi se l’ha endut el formatge ‘Gran Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero. El formatge s’elabora a Ciudad Real i té un preu de 2,59 euros els 200 grams.

Formatge 'Reserva 12 mesos' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

 

Amb el segon premi, tenim també de la marca blanca Roncero el ‘Mezcla Curado’, un dels formatges més assequibles per la seua relació qualitat-preu, amb un cost de 2,49 euros els 300 grams.

 

Formatge 'Mezcla Curado' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Mezcla Curado’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

El tercer millor formatge del món és l’anomenat d’origen canari. Un formatge de cabra anomenat ‘Semicurado al Pimentón’ elaborat concretament a Fuerteventura per la marca Volcania. El preu? 3,89 euros la peça de 300 grams.

 

Formatge canari de cabra 'Semicurado al Pimentón' de Volcania

Formatge canari de cabra ‘Semicurado al Pimentón’ de Volcania | LIDL

 

 

L’aposta de Lidl pel producte local

Els proveïdors locals estan molt presents a les prestatgeries dels supermercats Lidl, ja que la companyia està apostant fort pels productors locals. En aquesta línia, Lidl afirma que el seu objectiu és poder recórrer la geografia espanyola de la mà de la seua secció de formatges de vaca, ovella i cabra. Segons el portal d’alimentació Food Retail, el 30% de formatges venuts per Lidl estan elaborats a Espanya.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.