Tres dels millors formatges del món són de Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl | CEDIDA
 

Lidl s’està posicionant com una de les cadenes de supermercats millor valorada gràcies a la qualitat dels productes de la seua marca, que li estan aportant un èxit innegable tant a Espanya com a l’estranger. A més a més, no només els consumidors aprecien la seua relació qualitat-preu, sinó que la companyia és reconeguda mundialment per experts del sector, com ha succeït en l’últim certamen de gastronomia i alimentació, en què el seu whisky Queen Margot Blend Scotch, ha sigut classificat com un dels millors whiskies del món.

 

En l’última edició dels premis World Cheese Awards, considerats com els Òscars els formatges, Lidl també s’ha consagrat com una de les figures líders en qüestió de formatges: tres dels millors formatges del món els ven Lidl en exclusiva.

Parlem de dos formatges que fa la marca Roncero (pròpia de Lidl) i un altre formatge que és canari, i amb una relació qualitat-preu immillorable, ja que cap d’ells supera els 10 euros el quilo. Cal dir que Espanya és el segon país després d’Itàlia amb més premis World Cheese Awards.

 

Els 3 millors formatges

El primer premi se l’ha endut el formatge ‘Gran Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero. El formatge s’elabora a Ciudad Real i té un preu de 2,59 euros els 200 grams.

Formatge 'Reserva 12 mesos' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

 

Amb el segon premi, tenim també de la marca blanca Roncero el ‘Mezcla Curado’, un dels formatges més assequibles per la seua relació qualitat-preu, amb un cost de 2,49 euros els 300 grams.

 

Formatge 'Mezcla Curado' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Mezcla Curado’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

El tercer millor formatge del món és l’anomenat d’origen canari. Un formatge de cabra anomenat ‘Semicurado al Pimentón’ elaborat concretament a Fuerteventura per la marca Volcania. El preu? 3,89 euros la peça de 300 grams.

 

Formatge canari de cabra 'Semicurado al Pimentón' de Volcania

Formatge canari de cabra ‘Semicurado al Pimentón’ de Volcania | LIDL

 

 

L’aposta de Lidl pel producte local

Els proveïdors locals estan molt presents a les prestatgeries dels supermercats Lidl, ja que la companyia està apostant fort pels productors locals. En aquesta línia, Lidl afirma que el seu objectiu és poder recórrer la geografia espanyola de la mà de la seua secció de formatges de vaca, ovella i cabra. Segons el portal d’alimentació Food Retail, el 30% de formatges venuts per Lidl estan elaborats a Espanya.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.