Tres dels millors formatges del món són de Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl | CEDIDA
 

Lidl s’està posicionant com una de les cadenes de supermercats millor valorada gràcies a la qualitat dels productes de la seua marca, que li estan aportant un èxit innegable tant a Espanya com a l’estranger. A més a més, no només els consumidors aprecien la seua relació qualitat-preu, sinó que la companyia és reconeguda mundialment per experts del sector, com ha succeït en l’últim certamen de gastronomia i alimentació, en què el seu whisky Queen Margot Blend Scotch, ha sigut classificat com un dels millors whiskies del món.

 

En l’última edició dels premis World Cheese Awards, considerats com els Òscars els formatges, Lidl també s’ha consagrat com una de les figures líders en qüestió de formatges: tres dels millors formatges del món els ven Lidl en exclusiva.

Parlem de dos formatges que fa la marca Roncero (pròpia de Lidl) i un altre formatge que és canari, i amb una relació qualitat-preu immillorable, ja que cap d’ells supera els 10 euros el quilo. Cal dir que Espanya és el segon país després d’Itàlia amb més premis World Cheese Awards.

 

Els 3 millors formatges

El primer premi se l’ha endut el formatge ‘Gran Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero. El formatge s’elabora a Ciudad Real i té un preu de 2,59 euros els 200 grams.

Formatge 'Reserva 12 mesos' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

 

Amb el segon premi, tenim també de la marca blanca Roncero el ‘Mezcla Curado’, un dels formatges més assequibles per la seua relació qualitat-preu, amb un cost de 2,49 euros els 300 grams.

 

Formatge 'Mezcla Curado' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Mezcla Curado’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

El tercer millor formatge del món és l’anomenat d’origen canari. Un formatge de cabra anomenat ‘Semicurado al Pimentón’ elaborat concretament a Fuerteventura per la marca Volcania. El preu? 3,89 euros la peça de 300 grams.

 

Formatge canari de cabra 'Semicurado al Pimentón' de Volcania

Formatge canari de cabra ‘Semicurado al Pimentón’ de Volcania | LIDL

 

 

L’aposta de Lidl pel producte local

Els proveïdors locals estan molt presents a les prestatgeries dels supermercats Lidl, ja que la companyia està apostant fort pels productors locals. En aquesta línia, Lidl afirma que el seu objectiu és poder recórrer la geografia espanyola de la mà de la seua secció de formatges de vaca, ovella i cabra. Segons el portal d’alimentació Food Retail, el 30% de formatges venuts per Lidl estan elaborats a Espanya.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.