Tres dels millors formatges del món són de Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl

Un establiment de la cadena de supermercats Lidl | CEDIDA
 

Lidl s’està posicionant com una de les cadenes de supermercats millor valorada gràcies a la qualitat dels productes de la seua marca, que li estan aportant un èxit innegable tant a Espanya com a l’estranger. A més a més, no només els consumidors aprecien la seua relació qualitat-preu, sinó que la companyia és reconeguda mundialment per experts del sector, com ha succeït en l’últim certamen de gastronomia i alimentació, en què el seu whisky Queen Margot Blend Scotch, ha sigut classificat com un dels millors whiskies del món.

 

En l’última edició dels premis World Cheese Awards, considerats com els Òscars els formatges, Lidl també s’ha consagrat com una de les figures líders en qüestió de formatges: tres dels millors formatges del món els ven Lidl en exclusiva.

Parlem de dos formatges que fa la marca Roncero (pròpia de Lidl) i un altre formatge que és canari, i amb una relació qualitat-preu immillorable, ja que cap d’ells supera els 10 euros el quilo. Cal dir que Espanya és el segon país després d’Itàlia amb més premis World Cheese Awards.

 

Els 3 millors formatges

El primer premi se l’ha endut el formatge ‘Gran Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero. El formatge s’elabora a Ciudad Real i té un preu de 2,59 euros els 200 grams.

Formatge 'Reserva 12 mesos' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Reserva 12 mesos’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

 

Amb el segon premi, tenim també de la marca blanca Roncero el ‘Mezcla Curado’, un dels formatges més assequibles per la seua relació qualitat-preu, amb un cost de 2,49 euros els 300 grams.

 

Formatge 'Mezcla Curado' de la marca blanca Roncero de venda a Lidl

Formatge ‘Mezcla Curado’ de la marca blanca Roncero de venda a Lidl | LIDL

 

El tercer millor formatge del món és l’anomenat d’origen canari. Un formatge de cabra anomenat ‘Semicurado al Pimentón’ elaborat concretament a Fuerteventura per la marca Volcania. El preu? 3,89 euros la peça de 300 grams.

 

Formatge canari de cabra 'Semicurado al Pimentón' de Volcania

Formatge canari de cabra ‘Semicurado al Pimentón’ de Volcania | LIDL

 

 

L’aposta de Lidl pel producte local

Els proveïdors locals estan molt presents a les prestatgeries dels supermercats Lidl, ja que la companyia està apostant fort pels productors locals. En aquesta línia, Lidl afirma que el seu objectiu és poder recórrer la geografia espanyola de la mà de la seua secció de formatges de vaca, ovella i cabra. Segons el portal d’alimentació Food Retail, el 30% de formatges venuts per Lidl estan elaborats a Espanya.

Últimes notícies

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.