El ‘Truenorayo Fest’ torna a la Mutant de València per a reivindicar la «cultura segura»

 

El ‘Truenorayo Fest‘ torna a la sala Mutant de València amb una proposta «enèrgica, emergent i feminista, una combinació dels valors que porta defensant des de la seua creació fa sis anys».

 

Sempre amb la presència de dones com a gran emblema, el certamen ha programat en 2020 tres jornades d’oferta multidisciplinària per als dies 24, 25 i 26 de setembre, que serviran «per a demostrar el bon estat de la música alternativa nacional a pesar de la desprotecció», assegura la sala en un comunicat.

 

D’ací al fet que el lema ‘Cultura segura’ cobre força en esta cita musical. Poques hores després de posar-se les entrades a la venda, el certamen ja havia penjat el cartell de ‘sold out’.

 

Programa:

  • Dijous 24: Col·loqui de ‘Col·lectius minoritaris en els mitjans de masses: la inclusivitat més enllà de l’escena independent’, i continuarà amb la projecció del documental sobre la postdictadura xilena ‘Desertorxs’ (2017).
  • Divendres 25: Concerts de Yawners, Jaqueta de Xandall, Margarita Quebrada, La La Love You i Xavals.  Les cinc actuacions s’aniran succeint a la sala principal al mateix temps que les dj’s Dones Belles i Fortes actuaran al Pati 2.
  • Dissabte 26: Concerts de les Hinds, Ginebres, Cor Blanc, Fizzy Soup i Pinpilinpussies s’alternaran durant set hores sobre l’escenari de la Mutant. En eixa ocasió, els habitants del Pati 2 seran Chico&Chico Djs.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.