El ‘Truenorayo Fest’ torna a la Mutant de València per a reivindicar la «cultura segura»

 

El ‘Truenorayo Fest‘ torna a la sala Mutant de València amb una proposta «enèrgica, emergent i feminista, una combinació dels valors que porta defensant des de la seua creació fa sis anys».

 

Sempre amb la presència de dones com a gran emblema, el certamen ha programat en 2020 tres jornades d’oferta multidisciplinària per als dies 24, 25 i 26 de setembre, que serviran «per a demostrar el bon estat de la música alternativa nacional a pesar de la desprotecció», assegura la sala en un comunicat.

 

D’ací al fet que el lema ‘Cultura segura’ cobre força en esta cita musical. Poques hores després de posar-se les entrades a la venda, el certamen ja havia penjat el cartell de ‘sold out’.

 

Programa:

  • Dijous 24: Col·loqui de ‘Col·lectius minoritaris en els mitjans de masses: la inclusivitat més enllà de l’escena independent’, i continuarà amb la projecció del documental sobre la postdictadura xilena ‘Desertorxs’ (2017).
  • Divendres 25: Concerts de Yawners, Jaqueta de Xandall, Margarita Quebrada, La La Love You i Xavals.  Les cinc actuacions s’aniran succeint a la sala principal al mateix temps que les dj’s Dones Belles i Fortes actuaran al Pati 2.
  • Dissabte 26: Concerts de les Hinds, Ginebres, Cor Blanc, Fizzy Soup i Pinpilinpussies s’alternaran durant set hores sobre l’escenari de la Mutant. En eixa ocasió, els habitants del Pati 2 seran Chico&Chico Djs.

Últimes notícies

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.