El ‘Truenorayo Fest’ torna a la Mutant de València per a reivindicar la «cultura segura»

 

El ‘Truenorayo Fest‘ torna a la sala Mutant de València amb una proposta «enèrgica, emergent i feminista, una combinació dels valors que porta defensant des de la seua creació fa sis anys».

 

Sempre amb la presència de dones com a gran emblema, el certamen ha programat en 2020 tres jornades d’oferta multidisciplinària per als dies 24, 25 i 26 de setembre, que serviran «per a demostrar el bon estat de la música alternativa nacional a pesar de la desprotecció», assegura la sala en un comunicat.

 

D’ací al fet que el lema ‘Cultura segura’ cobre força en esta cita musical. Poques hores després de posar-se les entrades a la venda, el certamen ja havia penjat el cartell de ‘sold out’.

 

Programa:

  • Dijous 24: Col·loqui de ‘Col·lectius minoritaris en els mitjans de masses: la inclusivitat més enllà de l’escena independent’, i continuarà amb la projecció del documental sobre la postdictadura xilena ‘Desertorxs’ (2017).
  • Divendres 25: Concerts de Yawners, Jaqueta de Xandall, Margarita Quebrada, La La Love You i Xavals.  Les cinc actuacions s’aniran succeint a la sala principal al mateix temps que les dj’s Dones Belles i Fortes actuaran al Pati 2.
  • Dissabte 26: Concerts de les Hinds, Ginebres, Cor Blanc, Fizzy Soup i Pinpilinpussies s’alternaran durant set hores sobre l’escenari de la Mutant. En eixa ocasió, els habitants del Pati 2 seran Chico&Chico Djs.

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.