Trump desmentix els rumors del seu estat de salut i diu que ja es troba millor

 

Caos absolut amb l’estat de salut real de Donald Trump. Si el seu doctor, Sean Conley, assegurava este dissabte per la vesprada que el president dels Estats Units «es troba molt bé», unes hores més tard diferents fonts de La Casa Blanca van donar una informació totalment contradictòria qualificant el seu estat de «preocupant» Fins i tot, asseguraven que les pròximes 48 hores seran «crítiques» i que «encara no estem en el camí per a una recuperació plena».

 

 

Davant dels rumors, Donald Trump ha eixit al pas i ha enviat un missatge via twitter este diumenge a la matinada explicant que ja es troba millor i que tornarà prompte a la campanya electoral. De fet, ha qualificat els tractaments dels doctors com a «miraculosos» encara que ha indicat que els pròxims dos dies seran claus per saber com es desenvolupa la malaltia.

 

D’altra banda, Trump ha explicat que ha preferit ingressar en l’hospital militar de Walter Reed que quedar-se a La Casa Blanca perquè des d’allà podrà treballar molt millor. «No volia quedar-me en La Casa Blanca. Em van donar esta alternativa: «queda’t en La Casa Blanca, tanca’t, no vages a cap lloc, ni tan sols en el despatx Oval, simplement queda’t en el pis de dalt». No puc fer això, havia d’estar al capdavant. Un líder ha d’afrontar els problemes», manifesta el president americà.

 

En el vídeo, de quatre minuts de durada, es pot vore al president assentat amb una cara visible de cansament i fatiga. El tweet acumula milers de respostes i comparticions. 

 

Donald Trump Jr, negatiu en la prova del coronavirus

«Em done uns dies més per precaució, tornaré a fer-me la prova i si torna a donar negatiu, tornaré al treball», ha assenyalat Donald Trump Jr, fill de Donald Trump, qui ha explicat que és negatiu per coronavirus.

 

Mentrestant, el candidat demòcrata, Joe Biden, va enviar este dissabte un missatge tornant a insistir en l’ús de la mascareta: «La mascareta et protegix. Però també protegix als que estan al teu voltant: a ta mare, a ton pare, als teus fills, als teus veïns i als teus col·legues. Sigues un patriota, i complix amb la teua part», ha indicat.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.