Trump desmentix els rumors del seu estat de salut i diu que ja es troba millor

 

Caos absolut amb l’estat de salut real de Donald Trump. Si el seu doctor, Sean Conley, assegurava este dissabte per la vesprada que el president dels Estats Units «es troba molt bé», unes hores més tard diferents fonts de La Casa Blanca van donar una informació totalment contradictòria qualificant el seu estat de «preocupant» Fins i tot, asseguraven que les pròximes 48 hores seran «crítiques» i que «encara no estem en el camí per a una recuperació plena».

 

 

Davant dels rumors, Donald Trump ha eixit al pas i ha enviat un missatge via twitter este diumenge a la matinada explicant que ja es troba millor i que tornarà prompte a la campanya electoral. De fet, ha qualificat els tractaments dels doctors com a «miraculosos» encara que ha indicat que els pròxims dos dies seran claus per saber com es desenvolupa la malaltia.

 

D’altra banda, Trump ha explicat que ha preferit ingressar en l’hospital militar de Walter Reed que quedar-se a La Casa Blanca perquè des d’allà podrà treballar molt millor. «No volia quedar-me en La Casa Blanca. Em van donar esta alternativa: «queda’t en La Casa Blanca, tanca’t, no vages a cap lloc, ni tan sols en el despatx Oval, simplement queda’t en el pis de dalt». No puc fer això, havia d’estar al capdavant. Un líder ha d’afrontar els problemes», manifesta el president americà.

 

En el vídeo, de quatre minuts de durada, es pot vore al president assentat amb una cara visible de cansament i fatiga. El tweet acumula milers de respostes i comparticions. 

 

Donald Trump Jr, negatiu en la prova del coronavirus

«Em done uns dies més per precaució, tornaré a fer-me la prova i si torna a donar negatiu, tornaré al treball», ha assenyalat Donald Trump Jr, fill de Donald Trump, qui ha explicat que és negatiu per coronavirus.

 

Mentrestant, el candidat demòcrata, Joe Biden, va enviar este dissabte un missatge tornant a insistir en l’ús de la mascareta: «La mascareta et protegix. Però també protegix als que estan al teu voltant: a ta mare, a ton pare, als teus fills, als teus veïns i als teus col·legues. Sigues un patriota, i complix amb la teua part», ha indicat.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.