11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Trump desmentix els rumors del seu estat de salut i diu que ja es troba millor

 

Caos absolut amb l’estat de salut real de Donald Trump. Si el seu doctor, Sean Conley, assegurava este dissabte per la vesprada que el president dels Estats Units «es troba molt bé», unes hores més tard diferents fonts de La Casa Blanca van donar una informació totalment contradictòria qualificant el seu estat de «preocupant» Fins i tot, asseguraven que les pròximes 48 hores seran «crítiques» i que «encara no estem en el camí per a una recuperació plena».

 

 

Davant dels rumors, Donald Trump ha eixit al pas i ha enviat un missatge via twitter este diumenge a la matinada explicant que ja es troba millor i que tornarà prompte a la campanya electoral. De fet, ha qualificat els tractaments dels doctors com a «miraculosos» encara que ha indicat que els pròxims dos dies seran claus per saber com es desenvolupa la malaltia.

 

D’altra banda, Trump ha explicat que ha preferit ingressar en l’hospital militar de Walter Reed que quedar-se a La Casa Blanca perquè des d’allà podrà treballar molt millor. «No volia quedar-me en La Casa Blanca. Em van donar esta alternativa: «queda’t en La Casa Blanca, tanca’t, no vages a cap lloc, ni tan sols en el despatx Oval, simplement queda’t en el pis de dalt». No puc fer això, havia d’estar al capdavant. Un líder ha d’afrontar els problemes», manifesta el president americà.

 

En el vídeo, de quatre minuts de durada, es pot vore al president assentat amb una cara visible de cansament i fatiga. El tweet acumula milers de respostes i comparticions. 

 

Donald Trump Jr, negatiu en la prova del coronavirus

«Em done uns dies més per precaució, tornaré a fer-me la prova i si torna a donar negatiu, tornaré al treball», ha assenyalat Donald Trump Jr, fill de Donald Trump, qui ha explicat que és negatiu per coronavirus.

 

Mentrestant, el candidat demòcrata, Joe Biden, va enviar este dissabte un missatge tornant a insistir en l’ús de la mascareta: «La mascareta et protegix. Però també protegix als que estan al teu voltant: a ta mare, a ton pare, als teus fills, als teus veïns i als teus col·legues. Sigues un patriota, i complix amb la teua part», ha indicat.

Últimes notícies

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.

Una caminada de 5 km a València reclama retardar l’accés a mòbils als menors de 16

Una marxa de cinc quilòmetres a València demana un pacte social per a retardar el lliurament del primer mòbil fins als 16 anys i alertar sobre els riscos de l'abús.

Ratxes de 56 km/h a Chelva han obligat a set servicis de bombers a València

Ratxes de fins a 56 km/h a Chelva han motivat set actuacions dels bombers a la província de València. A Alacant no va haver-hi intervencions en este període.

Martínez Mus retrau al Govern l’abandó de les els Columbrets

Martínez Mus ha acusat el Govern de retallar la vigilància marina en Columbretes i ha anunciat 500.000 euros per a reforçar la seua gestió. La Generalitat defén la presència 24/7 i alerta de riscos com la pesca il·legal.

Incendi en un garatge de Torrevieja obliga a evacuar a un veí i calcina 3 vehicles

Un foc declarat este dissabte en un garatge subterrani del carrer Cicló ha obligat a evacuar a un veí i va calcinar 3 vehicles. Altres 18 van patir danys.