Trump desmentix els rumors del seu estat de salut i diu que ja es troba millor

 

Caos absolut amb l’estat de salut real de Donald Trump. Si el seu doctor, Sean Conley, assegurava este dissabte per la vesprada que el president dels Estats Units «es troba molt bé», unes hores més tard diferents fonts de La Casa Blanca van donar una informació totalment contradictòria qualificant el seu estat de «preocupant» Fins i tot, asseguraven que les pròximes 48 hores seran «crítiques» i que «encara no estem en el camí per a una recuperació plena».

 

 

Davant dels rumors, Donald Trump ha eixit al pas i ha enviat un missatge via twitter este diumenge a la matinada explicant que ja es troba millor i que tornarà prompte a la campanya electoral. De fet, ha qualificat els tractaments dels doctors com a «miraculosos» encara que ha indicat que els pròxims dos dies seran claus per saber com es desenvolupa la malaltia.

 

D’altra banda, Trump ha explicat que ha preferit ingressar en l’hospital militar de Walter Reed que quedar-se a La Casa Blanca perquè des d’allà podrà treballar molt millor. «No volia quedar-me en La Casa Blanca. Em van donar esta alternativa: «queda’t en La Casa Blanca, tanca’t, no vages a cap lloc, ni tan sols en el despatx Oval, simplement queda’t en el pis de dalt». No puc fer això, havia d’estar al capdavant. Un líder ha d’afrontar els problemes», manifesta el president americà.

 

En el vídeo, de quatre minuts de durada, es pot vore al president assentat amb una cara visible de cansament i fatiga. El tweet acumula milers de respostes i comparticions. 

 

Donald Trump Jr, negatiu en la prova del coronavirus

«Em done uns dies més per precaució, tornaré a fer-me la prova i si torna a donar negatiu, tornaré al treball», ha assenyalat Donald Trump Jr, fill de Donald Trump, qui ha explicat que és negatiu per coronavirus.

 

Mentrestant, el candidat demòcrata, Joe Biden, va enviar este dissabte un missatge tornant a insistir en l’ús de la mascareta: «La mascareta et protegix. Però també protegix als que estan al teu voltant: a ta mare, a ton pare, als teus fills, als teus veïns i als teus col·legues. Sigues un patriota, i complix amb la teua part», ha indicat.

Últimes notícies

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.