Trump desmentix els rumors del seu estat de salut i diu que ja es troba millor

 

Caos absolut amb l’estat de salut real de Donald Trump. Si el seu doctor, Sean Conley, assegurava este dissabte per la vesprada que el president dels Estats Units «es troba molt bé», unes hores més tard diferents fonts de La Casa Blanca van donar una informació totalment contradictòria qualificant el seu estat de «preocupant» Fins i tot, asseguraven que les pròximes 48 hores seran «crítiques» i que «encara no estem en el camí per a una recuperació plena».

 

 

Davant dels rumors, Donald Trump ha eixit al pas i ha enviat un missatge via twitter este diumenge a la matinada explicant que ja es troba millor i que tornarà prompte a la campanya electoral. De fet, ha qualificat els tractaments dels doctors com a «miraculosos» encara que ha indicat que els pròxims dos dies seran claus per saber com es desenvolupa la malaltia.

 

D’altra banda, Trump ha explicat que ha preferit ingressar en l’hospital militar de Walter Reed que quedar-se a La Casa Blanca perquè des d’allà podrà treballar molt millor. «No volia quedar-me en La Casa Blanca. Em van donar esta alternativa: «queda’t en La Casa Blanca, tanca’t, no vages a cap lloc, ni tan sols en el despatx Oval, simplement queda’t en el pis de dalt». No puc fer això, havia d’estar al capdavant. Un líder ha d’afrontar els problemes», manifesta el president americà.

 

En el vídeo, de quatre minuts de durada, es pot vore al president assentat amb una cara visible de cansament i fatiga. El tweet acumula milers de respostes i comparticions. 

 

Donald Trump Jr, negatiu en la prova del coronavirus

«Em done uns dies més per precaució, tornaré a fer-me la prova i si torna a donar negatiu, tornaré al treball», ha assenyalat Donald Trump Jr, fill de Donald Trump, qui ha explicat que és negatiu per coronavirus.

 

Mentrestant, el candidat demòcrata, Joe Biden, va enviar este dissabte un missatge tornant a insistir en l’ús de la mascareta: «La mascareta et protegix. Però també protegix als que estan al teu voltant: a ta mare, a ton pare, als teus fills, als teus veïns i als teus col·legues. Sigues un patriota, i complix amb la teua part», ha indicat.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.