L’UCI de l’hospital La Fe de València ja té un 70 % de pacients amb Covid-19

 

El 70% de les persones ingressades en les Unitats de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital La Fe de València són pacients amb coronavirus, i l’ocupació dels llits UCI i dels llits hospitalaris de pacients amb i sense coronavirus està ja en «nivells preocupants».

 

D’esta manera ho ha indicat a EFE Ricardo Gimeno, cap clínic de Medicina Intensiva de la Fe, que no obstant això ha ressaltat que de moment cap pacient s’ha quedat sense llit d’UCI, ni sense rebre l’atenció que correspon.

 

Gimeno ha assenyalat que s’estan començant a saturar les unitats de vigilància intensiva dels hospitals valencians, fonamentalment per l’entrada de malalts amb Covid-19, i alguns centres hospitalaris tenen «pràcticament copades» els seus llits UCI.

 

En el cas de l’hospital La Fe, ha explicat que pràcticament dos terços dels pacients de les UCI són malalts amb coronavirus, ja que al ser un hospital gran i una unitat de referència reben a pacients d’altres centres. Gimeno ha assenyalat que, com més xicotets són els hospitals, el percentatge d’ocupació és major, cosa que està portant a alguns centres a habilitar llits similars a les de l’UCI en altres dependències, o a enviar pacients a altres hospitals.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.