L’UCI de l’hospital La Fe de València ja té un 70 % de pacients amb Covid-19

 

El 70% de les persones ingressades en les Unitats de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital La Fe de València són pacients amb coronavirus, i l’ocupació dels llits UCI i dels llits hospitalaris de pacients amb i sense coronavirus està ja en «nivells preocupants».

 

D’esta manera ho ha indicat a EFE Ricardo Gimeno, cap clínic de Medicina Intensiva de la Fe, que no obstant això ha ressaltat que de moment cap pacient s’ha quedat sense llit d’UCI, ni sense rebre l’atenció que correspon.

 

Gimeno ha assenyalat que s’estan començant a saturar les unitats de vigilància intensiva dels hospitals valencians, fonamentalment per l’entrada de malalts amb Covid-19, i alguns centres hospitalaris tenen «pràcticament copades» els seus llits UCI.

 

En el cas de l’hospital La Fe, ha explicat que pràcticament dos terços dels pacients de les UCI són malalts amb coronavirus, ja que al ser un hospital gran i una unitat de referència reben a pacients d’altres centres. Gimeno ha assenyalat que, com més xicotets són els hospitals, el percentatge d’ocupació és major, cosa que està portant a alguns centres a habilitar llits similars a les de l’UCI en altres dependències, o a enviar pacients a altres hospitals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.