L’UCI de l’hospital La Fe de València ja té un 70 % de pacients amb Covid-19

 

El 70% de les persones ingressades en les Unitats de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital La Fe de València són pacients amb coronavirus, i l’ocupació dels llits UCI i dels llits hospitalaris de pacients amb i sense coronavirus està ja en «nivells preocupants».

 

D’esta manera ho ha indicat a EFE Ricardo Gimeno, cap clínic de Medicina Intensiva de la Fe, que no obstant això ha ressaltat que de moment cap pacient s’ha quedat sense llit d’UCI, ni sense rebre l’atenció que correspon.

 

Gimeno ha assenyalat que s’estan començant a saturar les unitats de vigilància intensiva dels hospitals valencians, fonamentalment per l’entrada de malalts amb Covid-19, i alguns centres hospitalaris tenen «pràcticament copades» els seus llits UCI.

 

En el cas de l’hospital La Fe, ha explicat que pràcticament dos terços dels pacients de les UCI són malalts amb coronavirus, ja que al ser un hospital gran i una unitat de referència reben a pacients d’altres centres. Gimeno ha assenyalat que, com més xicotets són els hospitals, el percentatge d’ocupació és major, cosa que està portant a alguns centres a habilitar llits similars a les de l’UCI en altres dependències, o a enviar pacients a altres hospitals.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.