L’UCI de l’hospital La Fe de València ja té un 70 % de pacients amb Covid-19

 

El 70% de les persones ingressades en les Unitats de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital La Fe de València són pacients amb coronavirus, i l’ocupació dels llits UCI i dels llits hospitalaris de pacients amb i sense coronavirus està ja en «nivells preocupants».

 

D’esta manera ho ha indicat a EFE Ricardo Gimeno, cap clínic de Medicina Intensiva de la Fe, que no obstant això ha ressaltat que de moment cap pacient s’ha quedat sense llit d’UCI, ni sense rebre l’atenció que correspon.

 

Gimeno ha assenyalat que s’estan començant a saturar les unitats de vigilància intensiva dels hospitals valencians, fonamentalment per l’entrada de malalts amb Covid-19, i alguns centres hospitalaris tenen «pràcticament copades» els seus llits UCI.

 

En el cas de l’hospital La Fe, ha explicat que pràcticament dos terços dels pacients de les UCI són malalts amb coronavirus, ja que al ser un hospital gran i una unitat de referència reben a pacients d’altres centres. Gimeno ha assenyalat que, com més xicotets són els hospitals, el percentatge d’ocupació és major, cosa que està portant a alguns centres a habilitar llits similars a les de l’UCI en altres dependències, o a enviar pacients a altres hospitals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.