L’UCI de l’hospital La Fe de València ja té un 70 % de pacients amb Covid-19

 

El 70% de les persones ingressades en les Unitats de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital La Fe de València són pacients amb coronavirus, i l’ocupació dels llits UCI i dels llits hospitalaris de pacients amb i sense coronavirus està ja en «nivells preocupants».

 

D’esta manera ho ha indicat a EFE Ricardo Gimeno, cap clínic de Medicina Intensiva de la Fe, que no obstant això ha ressaltat que de moment cap pacient s’ha quedat sense llit d’UCI, ni sense rebre l’atenció que correspon.

 

Gimeno ha assenyalat que s’estan començant a saturar les unitats de vigilància intensiva dels hospitals valencians, fonamentalment per l’entrada de malalts amb Covid-19, i alguns centres hospitalaris tenen «pràcticament copades» els seus llits UCI.

 

En el cas de l’hospital La Fe, ha explicat que pràcticament dos terços dels pacients de les UCI són malalts amb coronavirus, ja que al ser un hospital gran i una unitat de referència reben a pacients d’altres centres. Gimeno ha assenyalat que, com més xicotets són els hospitals, el percentatge d’ocupació és major, cosa que està portant a alguns centres a habilitar llits similars a les de l’UCI en altres dependències, o a enviar pacients a altres hospitals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina