L’origen del brot de la Universitat Jaume I de Castelló és una festa en una casa

 

Actualització 05/11/2020 a les 11.27 hores. Després de fer diferents investigacions ja es coneix l’origen del brot de coronavirus de la residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana: una festa privada en una casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, tot indica a què el focus va eixir en una festa particular celebrada ara fa dos setmanes. Un brot que ja té 22 casos positius confirmats, encara que el número pot créixer, ja que encara falta per saber més resultats de les PCR ja fetes.

 

El brot de la  Universitat Jaume I de Castelló ja té 21 casos confirmats

Actualització 04/11/2020 a les 10.45 hores. La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat que el brot de coronavirus d’una residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) ja té 21 contagiats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el brot ha sigut detectat este dilluns i en un inici s’havien comptabilitzat 8 casos, però després de fer més proves PCR als alumnes d’este campus, els casos positius estan en augment, tot i que s’ha activat el corresponent protocol de seguretat.

 

A demés, este número de contagis podria créixer durant les pròximes hores, ja que encara falta per conéixer més resultats dels tests ja fets. Ara per ara, tots els alumnes que estan a l’espera de rebre la PCR estan aïllats en les seues habitacions.

 

La Universitat Jaume I de Castelló confirma un brot de coronavirus

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI), en la comarca de la Plana Alta, ha anunciat l’existència d’un brot per coronavirus en la residència d’estudiants del campus. Almenys, una de les persones contagiades es alumne de l’UJI.

 

Tal com ha pogut confirmar el diari ‘Levante-EMV, el centre universitari està a l’espera de rebre més informació i indicacions de la Conselleria de Sanitat. A pesar que no s’ha pogut confirmar el número de contagis en la residència, cal recordar que per a detectar-se un brot almenys s’han de detectar tres casos positius per Covid-19.

 

El protocol d’actuació en esta classe de casos implica que Salut Pública haja de dur a terme els pertinents rastrejos amb els contactes directes, i posteriorment fer les proves PCR, per a vore el número total de positius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig