L’origen del brot de la Universitat Jaume I de Castelló és una festa en una casa

 

Actualització 05/11/2020 a les 11.27 hores. Després de fer diferents investigacions ja es coneix l’origen del brot de coronavirus de la residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana: una festa privada en una casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, tot indica a què el focus va eixir en una festa particular celebrada ara fa dos setmanes. Un brot que ja té 22 casos positius confirmats, encara que el número pot créixer, ja que encara falta per saber més resultats de les PCR ja fetes.

 

El brot de la  Universitat Jaume I de Castelló ja té 21 casos confirmats

Actualització 04/11/2020 a les 10.45 hores. La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat que el brot de coronavirus d’una residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) ja té 21 contagiats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el brot ha sigut detectat este dilluns i en un inici s’havien comptabilitzat 8 casos, però després de fer més proves PCR als alumnes d’este campus, els casos positius estan en augment, tot i que s’ha activat el corresponent protocol de seguretat.

 

A demés, este número de contagis podria créixer durant les pròximes hores, ja que encara falta per conéixer més resultats dels tests ja fets. Ara per ara, tots els alumnes que estan a l’espera de rebre la PCR estan aïllats en les seues habitacions.

 

La Universitat Jaume I de Castelló confirma un brot de coronavirus

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI), en la comarca de la Plana Alta, ha anunciat l’existència d’un brot per coronavirus en la residència d’estudiants del campus. Almenys, una de les persones contagiades es alumne de l’UJI.

 

Tal com ha pogut confirmar el diari ‘Levante-EMV, el centre universitari està a l’espera de rebre més informació i indicacions de la Conselleria de Sanitat. A pesar que no s’ha pogut confirmar el número de contagis en la residència, cal recordar que per a detectar-se un brot almenys s’han de detectar tres casos positius per Covid-19.

 

El protocol d’actuació en esta classe de casos implica que Salut Pública haja de dur a terme els pertinents rastrejos amb els contactes directes, i posteriorment fer les proves PCR, per a vore el número total de positius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.