L’origen del brot de la Universitat Jaume I de Castelló és una festa en una casa

 

Actualització 05/11/2020 a les 11.27 hores. Després de fer diferents investigacions ja es coneix l’origen del brot de coronavirus de la residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana: una festa privada en una casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, tot indica a què el focus va eixir en una festa particular celebrada ara fa dos setmanes. Un brot que ja té 22 casos positius confirmats, encara que el número pot créixer, ja que encara falta per saber més resultats de les PCR ja fetes.

 

El brot de la  Universitat Jaume I de Castelló ja té 21 casos confirmats

Actualització 04/11/2020 a les 10.45 hores. La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat que el brot de coronavirus d’una residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) ja té 21 contagiats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el brot ha sigut detectat este dilluns i en un inici s’havien comptabilitzat 8 casos, però després de fer més proves PCR als alumnes d’este campus, els casos positius estan en augment, tot i que s’ha activat el corresponent protocol de seguretat.

 

A demés, este número de contagis podria créixer durant les pròximes hores, ja que encara falta per conéixer més resultats dels tests ja fets. Ara per ara, tots els alumnes que estan a l’espera de rebre la PCR estan aïllats en les seues habitacions.

 

La Universitat Jaume I de Castelló confirma un brot de coronavirus

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI), en la comarca de la Plana Alta, ha anunciat l’existència d’un brot per coronavirus en la residència d’estudiants del campus. Almenys, una de les persones contagiades es alumne de l’UJI.

 

Tal com ha pogut confirmar el diari ‘Levante-EMV, el centre universitari està a l’espera de rebre més informació i indicacions de la Conselleria de Sanitat. A pesar que no s’ha pogut confirmar el número de contagis en la residència, cal recordar que per a detectar-se un brot almenys s’han de detectar tres casos positius per Covid-19.

 

El protocol d’actuació en esta classe de casos implica que Salut Pública haja de dur a terme els pertinents rastrejos amb els contactes directes, i posteriorment fer les proves PCR, per a vore el número total de positius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.