L’origen del brot de la Universitat Jaume I de Castelló és una festa en una casa

 

Actualització 05/11/2020 a les 11.27 hores. Després de fer diferents investigacions ja es coneix l’origen del brot de coronavirus de la residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana: una festa privada en una casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, tot indica a què el focus va eixir en una festa particular celebrada ara fa dos setmanes. Un brot que ja té 22 casos positius confirmats, encara que el número pot créixer, ja que encara falta per saber més resultats de les PCR ja fetes.

 

El brot de la  Universitat Jaume I de Castelló ja té 21 casos confirmats

Actualització 04/11/2020 a les 10.45 hores. La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat que el brot de coronavirus d’una residència d’estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) ja té 21 contagiats.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el brot ha sigut detectat este dilluns i en un inici s’havien comptabilitzat 8 casos, però després de fer més proves PCR als alumnes d’este campus, els casos positius estan en augment, tot i que s’ha activat el corresponent protocol de seguretat.

 

A demés, este número de contagis podria créixer durant les pròximes hores, ja que encara falta per conéixer més resultats dels tests ja fets. Ara per ara, tots els alumnes que estan a l’espera de rebre la PCR estan aïllats en les seues habitacions.

 

La Universitat Jaume I de Castelló confirma un brot de coronavirus

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI), en la comarca de la Plana Alta, ha anunciat l’existència d’un brot per coronavirus en la residència d’estudiants del campus. Almenys, una de les persones contagiades es alumne de l’UJI.

 

Tal com ha pogut confirmar el diari ‘Levante-EMV, el centre universitari està a l’espera de rebre més informació i indicacions de la Conselleria de Sanitat. A pesar que no s’ha pogut confirmar el número de contagis en la residència, cal recordar que per a detectar-se un brot almenys s’han de detectar tres casos positius per Covid-19.

 

El protocol d’actuació en esta classe de casos implica que Salut Pública haja de dur a terme els pertinents rastrejos amb els contactes directes, i posteriorment fer les proves PCR, per a vore el número total de positius.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.