Les universitats públiques valencianes tornaran l’1 de març a la docència presencial

 

Les universitats públiques valencianes reprendran a partir del pròxim 1 de març ampliar la docència presencial amb el model de docència híbrida, una vegada analitzades les dades de l’evolució de la pandèmia que presenten actualment una tendència a la baixa.

 

D’eixa forma s’ha acordat en la reunió que han mantingut este dijous la consellera d’Universitats, Carolina Pascual, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes. Cal recordar que administració i institucions acadèmiques van decidir el passat 26 de gener reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer i tornar a avaluar esta situació en funció del comportament de la pandèmia.

Anuncios

 

En este sentit, i tenint en compte l’actual evolució de les dades sanitàries en el territori valencià, en la reunió de hui han acordat reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

 

Igualment, s’aplicarà el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a «continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària». La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència, i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes recalquen que «continuaran treballant de manera coordinada per a adoptar les decisions que es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d’esta».

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.