Les universitats públiques valencianes tornaran l’1 de març a la docència presencial

 

Les universitats públiques valencianes reprendran a partir del pròxim 1 de març ampliar la docència presencial amb el model de docència híbrida, una vegada analitzades les dades de l’evolució de la pandèmia que presenten actualment una tendència a la baixa.

 

D’eixa forma s’ha acordat en la reunió que han mantingut este dijous la consellera d’Universitats, Carolina Pascual, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes. Cal recordar que administració i institucions acadèmiques van decidir el passat 26 de gener reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer i tornar a avaluar esta situació en funció del comportament de la pandèmia.

 

En este sentit, i tenint en compte l’actual evolució de les dades sanitàries en el territori valencià, en la reunió de hui han acordat reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

 

Igualment, s’aplicarà el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a «continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària». La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència, i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes recalquen que «continuaran treballant de manera coordinada per a adoptar les decisions que es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d’esta».

Últimes notícies

Més de 9.600 persones es presenten a les proves escrites de valencià de la JQCV

Un total de 9.634 persones s’han presentat a les proves escrites dels nivells B2, C1 i C2 de valencià de la JQCV, celebrades en 24 municipis de la Comunitat Valenciana. La participació global ha sigut del 58,81 % i la convocatòria continuarà ara amb les proves orals.

Comissió Ciutat-Port portarà al Suprem l’ampliació nord del Port de València

La plataforma ciutadana Comissió Ciutat-Port ha presentat davant el TSJCV l’escrit per preparar un recurs de cassació contra la sentència que avala el projecte constructiu de l’ampliació nord del Port de València.

Presó provisional per a un home de 33 anys per diversos robatoris a Benicarló

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional acusat de diversos robatoris amb força en locals de Benicarló. La Guàrdia Civil també ha detingut tres jóvens més a Benicarló i Peníscola per delictes contra el patrimoni.

Naix al Bioparc València una cria d’un primat en greu perill d’extinció que es comunica amb la mirada

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una cria de mangabey de coroneta blanca, un primat en greu perill d’extinció que destaca per comunicar-se amb els ulls. Es tracta del dècim naixement d’esta espècie al parc i reforça el seu paper en el programa europeu de conservació.

Avís groc al nord de Castelló per fortes pluges i tempestes amb granís

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc al litoral i interior nord de Castelló per pluges intenses de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes amb possibilitat de granís, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %.

Nit tranquil·la en les acampades per la vivenda a València i Alacant

Les acampades pel dret a la vivenda a València i Alacant han viscut una nova nit tranquil·la mentre el campament de la plaça de l’Ajuntament decidix quedar-s’hi de manera indefinida, amb el 9 d’Octubre a l’horitzó.

La vaga general de CCOO PV i UGT-PV vol alçar els salaris per a accedir a una vivenda digna

CCOO PV i UGT-PV han convocat una vaga general de 24 hores per a este tardor a la Comunitat Valenciana per exigir salaris suficients que permeten accedir a una vivenda digna i mesures reals davant la crisi de l’habitatge.

Canvis en el tramvia de Metrovalencia i possibles supressions este dimarts

Metrovalencia ha modificat este dimarts la circulació de les línies de tramvia L4, L6 i L8 per reorganització del servici i adverteix que es poden produir supressions puntuals.