Les universitats públiques valencianes tornaran l’1 de març a la docència presencial

 

Les universitats públiques valencianes reprendran a partir del pròxim 1 de març ampliar la docència presencial amb el model de docència híbrida, una vegada analitzades les dades de l’evolució de la pandèmia que presenten actualment una tendència a la baixa.

 

D’eixa forma s’ha acordat en la reunió que han mantingut este dijous la consellera d’Universitats, Carolina Pascual, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes. Cal recordar que administració i institucions acadèmiques van decidir el passat 26 de gener reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer i tornar a avaluar esta situació en funció del comportament de la pandèmia.

 

En este sentit, i tenint en compte l’actual evolució de les dades sanitàries en el territori valencià, en la reunió de hui han acordat reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

 

Igualment, s’aplicarà el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a «continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària». La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència, i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes recalquen que «continuaran treballant de manera coordinada per a adoptar les decisions que es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d’esta».

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.