Les universitats públiques valencianes tornaran l’1 de març a la docència presencial

 

Les universitats públiques valencianes reprendran a partir del pròxim 1 de març ampliar la docència presencial amb el model de docència híbrida, una vegada analitzades les dades de l’evolució de la pandèmia que presenten actualment una tendència a la baixa.

 

D’eixa forma s’ha acordat en la reunió que han mantingut este dijous la consellera d’Universitats, Carolina Pascual, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes. Cal recordar que administració i institucions acadèmiques van decidir el passat 26 de gener reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer i tornar a avaluar esta situació en funció del comportament de la pandèmia.

 

En este sentit, i tenint en compte l’actual evolució de les dades sanitàries en el territori valencià, en la reunió de hui han acordat reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-2021.

 

Igualment, s’aplicarà el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a «continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària». La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència, i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes recalquen que «continuaran treballant de manera coordinada per a adoptar les decisions que es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d’esta».

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.