La UV oferirà el pròxim curs 8.750 places de primer curs i incorpora Intel·ligència i Analítica de Negocis

 

El Consell de Govern de la Universitat de València (UV) ha aprovat l’oferta de places de primer curs per a 2019-2020. En total, es proposen 8.750 places de primer en 56 graus i sis dobles titulacions. La novetat en els estudis de grau és la nova titulació en Intel·ligència i Analítica de Negocis (BIA). També s’oferiran 103 màsters oficials i 259 títols propis de postgrau.

 

L’oferta de places ha sigut presentada per la vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, Isabel Vázquez, qui ha destacat l’ajust entre l’oferta i la demanda de les titulacions de la Universitat de València. Així «es demostra any rere any amb una matrícula que frega el 100% de l’oferta», destaca la institució acadèmica.

 

L’oferta de màsters oficials se situa en 103 postgraus, amb un total de 4.678 places. També ací s’ha registrat una «bona cobertura» de l’oferta, que se situa al voltant del 80%. Els títols propis de postgrau seran 259 (entre màsters, diplomes, experts i certificats). D’ells, 61 són de primera edició, i la resta ve oferint-se en cursos anteriors. Dels 259 títols propis, 99 són on-line.

 

Les classes del curs 2019-2020 començaran dilluns 9 de setembre, d’acord amb el calendari aprovat també en aquest Consell de Govern.

 

Bústia de queixes

D’altra banda, el Consell ha conegut l’informe sobre el funcionament de la Bústia de Queixes, Suggeriments i Felicitacions de la Universitat, referit al curs 2017/2018. El punt ha sigut presentat pel vicerector d’Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, Joaquín Aldás, qui ha destacat el «fort creixement» de l’ús d’aquesta eina per part de la comunitat universitària: un 40,6% més que el període anterior.

 

D’acord amb les dades facilitades pel vicerector, s’han rebut 1.158 comunicacions en la Bústia, de les quals s’han admés 1.115. El número de queixes ha augmentat un 52,4% respecte al curs 2016-2017, un 3,2% els suggeriments i un 6,7% les felicitacions.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.