La UV oferirà el pròxim curs 8.750 places de primer curs i incorpora Intel·ligència i Analítica de Negocis

 

El Consell de Govern de la Universitat de València (UV) ha aprovat l’oferta de places de primer curs per a 2019-2020. En total, es proposen 8.750 places de primer en 56 graus i sis dobles titulacions. La novetat en els estudis de grau és la nova titulació en Intel·ligència i Analítica de Negocis (BIA). També s’oferiran 103 màsters oficials i 259 títols propis de postgrau.

 

L’oferta de places ha sigut presentada per la vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, Isabel Vázquez, qui ha destacat l’ajust entre l’oferta i la demanda de les titulacions de la Universitat de València. Així «es demostra any rere any amb una matrícula que frega el 100% de l’oferta», destaca la institució acadèmica.

 

L’oferta de màsters oficials se situa en 103 postgraus, amb un total de 4.678 places. També ací s’ha registrat una «bona cobertura» de l’oferta, que se situa al voltant del 80%. Els títols propis de postgrau seran 259 (entre màsters, diplomes, experts i certificats). D’ells, 61 són de primera edició, i la resta ve oferint-se en cursos anteriors. Dels 259 títols propis, 99 són on-line.

 

Les classes del curs 2019-2020 començaran dilluns 9 de setembre, d’acord amb el calendari aprovat també en aquest Consell de Govern.

 

Bústia de queixes

D’altra banda, el Consell ha conegut l’informe sobre el funcionament de la Bústia de Queixes, Suggeriments i Felicitacions de la Universitat, referit al curs 2017/2018. El punt ha sigut presentat pel vicerector d’Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, Joaquín Aldás, qui ha destacat el «fort creixement» de l’ús d’aquesta eina per part de la comunitat universitària: un 40,6% més que el període anterior.

 

D’acord amb les dades facilitades pel vicerector, s’han rebut 1.158 comunicacions en la Bústia, de les quals s’han admés 1.115. El número de queixes ha augmentat un 52,4% respecte al curs 2016-2017, un 3,2% els suggeriments i un 6,7% les felicitacions.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.