14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La UV oferirà el pròxim curs 8.750 places de primer curs i incorpora Intel·ligència i Analítica de Negocis

 

El Consell de Govern de la Universitat de València (UV) ha aprovat l’oferta de places de primer curs per a 2019-2020. En total, es proposen 8.750 places de primer en 56 graus i sis dobles titulacions. La novetat en els estudis de grau és la nova titulació en Intel·ligència i Analítica de Negocis (BIA). També s’oferiran 103 màsters oficials i 259 títols propis de postgrau.

 

L’oferta de places ha sigut presentada per la vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, Isabel Vázquez, qui ha destacat l’ajust entre l’oferta i la demanda de les titulacions de la Universitat de València. Així “es demostra any rere any amb una matrícula que frega el 100% de l’oferta”, destaca la institució acadèmica.

 

L’oferta de màsters oficials se situa en 103 postgraus, amb un total de 4.678 places. També ací s’ha registrat una “bona cobertura” de l’oferta, que se situa al voltant del 80%. Els títols propis de postgrau seran 259 (entre màsters, diplomes, experts i certificats). D’ells, 61 són de primera edició, i la resta ve oferint-se en cursos anteriors. Dels 259 títols propis, 99 són on-line.

 

Les classes del curs 2019-2020 començaran dilluns 9 de setembre, d’acord amb el calendari aprovat també en aquest Consell de Govern.

 

Bústia de queixes

D’altra banda, el Consell ha conegut l’informe sobre el funcionament de la Bústia de Queixes, Suggeriments i Felicitacions de la Universitat, referit al curs 2017/2018. El punt ha sigut presentat pel vicerector d’Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, Joaquín Aldás, qui ha destacat el “fort creixement” de l’ús d’aquesta eina per part de la comunitat universitària: un 40,6% més que el període anterior.

 

D’acord amb les dades facilitades pel vicerector, s’han rebut 1.158 comunicacions en la Bústia, de les quals s’han admés 1.115. El número de queixes ha augmentat un 52,4% respecte al curs 2016-2017, un 3,2% els suggeriments i un 6,7% les felicitacions.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.