La UV oferirà el pròxim curs 8.750 places de primer curs i incorpora Intel·ligència i Analítica de Negocis

 

El Consell de Govern de la Universitat de València (UV) ha aprovat l’oferta de places de primer curs per a 2019-2020. En total, es proposen 8.750 places de primer en 56 graus i sis dobles titulacions. La novetat en els estudis de grau és la nova titulació en Intel·ligència i Analítica de Negocis (BIA). També s’oferiran 103 màsters oficials i 259 títols propis de postgrau.

 

L’oferta de places ha sigut presentada per la vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, Isabel Vázquez, qui ha destacat l’ajust entre l’oferta i la demanda de les titulacions de la Universitat de València. Així «es demostra any rere any amb una matrícula que frega el 100% de l’oferta», destaca la institució acadèmica.

 

L’oferta de màsters oficials se situa en 103 postgraus, amb un total de 4.678 places. També ací s’ha registrat una «bona cobertura» de l’oferta, que se situa al voltant del 80%. Els títols propis de postgrau seran 259 (entre màsters, diplomes, experts i certificats). D’ells, 61 són de primera edició, i la resta ve oferint-se en cursos anteriors. Dels 259 títols propis, 99 són on-line.

 

Les classes del curs 2019-2020 començaran dilluns 9 de setembre, d’acord amb el calendari aprovat també en aquest Consell de Govern.

 

Bústia de queixes

D’altra banda, el Consell ha conegut l’informe sobre el funcionament de la Bústia de Queixes, Suggeriments i Felicitacions de la Universitat, referit al curs 2017/2018. El punt ha sigut presentat pel vicerector d’Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, Joaquín Aldás, qui ha destacat el «fort creixement» de l’ús d’aquesta eina per part de la comunitat universitària: un 40,6% més que el període anterior.

 

D’acord amb les dades facilitades pel vicerector, s’han rebut 1.158 comunicacions en la Bústia, de les quals s’han admés 1.115. El número de queixes ha augmentat un 52,4% respecte al curs 2016-2017, un 3,2% els suggeriments i un 6,7% les felicitacions.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.