10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Sanitat vacuna a 52.000 docents del territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública finalitza esta setmana la primera fase de vacunació del personal de centres docents de la Comunitat Valenciana. Així, els dies 31 de març i 1 d’abril, estan citades unes 52.000 persones de centres docents en els diferents punts de vacunació.

 

Tots ells han sigut convocats en algun dels 25 llocs de vacunació que s’han instal·lat en la Comunitat Valenciana, en els que se’ls administrarà la vacuna d’AstraZeneca, que és la que ha sigut assignada per a este col·lectiu. 

 

El dispositiu organitzat per la Conselleria de Sanitat per a la vacunació massiva al personal de centres docents del territori valencià ha permés que en estos moments el 54% dels professionals ja haja rebut la primera dosi

 

Un 8% rebutja vacunar-se

En concret, s’ha administrat a 77.975 persones de centres educatius de la Comunitat. Per províncies, 27.824 professionals de centres docents Alacant, 9.487 de Castelló i 40.664 de la província de València. Únicament, s’estima que menys del 8% ha rebutjat posar-se la vacuna

 

El procés de vacunació massiva s’ha dut a terme amb èxit, de manera àgil, ordenada i en els temps establits. Este fet demostra la intensa labor que estan duent a terme els 250 equips de professionals que han sigut preparats per a això, així com la capacitat del sistema sanitari

Durant els dies 26 i 27 de març estaven citats en els punts de vacunació més de 93.000 professionals de centres educatius, dels que van acudir a la cita quasi el 84%. 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.