Sanitat vacuna a 52.000 docents del territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública finalitza esta setmana la primera fase de vacunació del personal de centres docents de la Comunitat Valenciana. Així, els dies 31 de març i 1 d’abril, estan citades unes 52.000 persones de centres docents en els diferents punts de vacunació.

 

Tots ells han sigut convocats en algun dels 25 llocs de vacunació que s’han instal·lat en la Comunitat Valenciana, en els que se’ls administrarà la vacuna d’AstraZeneca, que és la que ha sigut assignada per a este col·lectiu. 

 

El dispositiu organitzat per la Conselleria de Sanitat per a la vacunació massiva al personal de centres docents del territori valencià ha permés que en estos moments el 54% dels professionals ja haja rebut la primera dosi

 

Un 8% rebutja vacunar-se

En concret, s’ha administrat a 77.975 persones de centres educatius de la Comunitat. Per províncies, 27.824 professionals de centres docents Alacant, 9.487 de Castelló i 40.664 de la província de València. Únicament, s’estima que menys del 8% ha rebutjat posar-se la vacuna

 

El procés de vacunació massiva s’ha dut a terme amb èxit, de manera àgil, ordenada i en els temps establits. Este fet demostra la intensa labor que estan duent a terme els 250 equips de professionals que han sigut preparats per a això, així com la capacitat del sistema sanitari

Durant els dies 26 i 27 de març estaven citats en els punts de vacunació més de 93.000 professionals de centres educatius, dels que van acudir a la cita quasi el 84%. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.