Sanitat vacuna a 52.000 docents del territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública finalitza esta setmana la primera fase de vacunació del personal de centres docents de la Comunitat Valenciana. Així, els dies 31 de març i 1 d’abril, estan citades unes 52.000 persones de centres docents en els diferents punts de vacunació.

 

Tots ells han sigut convocats en algun dels 25 llocs de vacunació que s’han instal·lat en la Comunitat Valenciana, en els que se’ls administrarà la vacuna d’AstraZeneca, que és la que ha sigut assignada per a este col·lectiu. 

 

El dispositiu organitzat per la Conselleria de Sanitat per a la vacunació massiva al personal de centres docents del territori valencià ha permés que en estos moments el 54% dels professionals ja haja rebut la primera dosi

 

Un 8% rebutja vacunar-se

En concret, s’ha administrat a 77.975 persones de centres educatius de la Comunitat. Per províncies, 27.824 professionals de centres docents Alacant, 9.487 de Castelló i 40.664 de la província de València. Únicament, s’estima que menys del 8% ha rebutjat posar-se la vacuna

 

El procés de vacunació massiva s’ha dut a terme amb èxit, de manera àgil, ordenada i en els temps establits. Este fet demostra la intensa labor que estan duent a terme els 250 equips de professionals que han sigut preparats per a això, així com la capacitat del sistema sanitari

Durant els dies 26 i 27 de març estaven citats en els punts de vacunació més de 93.000 professionals de centres educatius, dels que van acudir a la cita quasi el 84%. 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU