Sanitat vacuna a 52.000 docents del territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública finalitza esta setmana la primera fase de vacunació del personal de centres docents de la Comunitat Valenciana. Així, els dies 31 de març i 1 d’abril, estan citades unes 52.000 persones de centres docents en els diferents punts de vacunació.

 

Tots ells han sigut convocats en algun dels 25 llocs de vacunació que s’han instal·lat en la Comunitat Valenciana, en els que se’ls administrarà la vacuna d’AstraZeneca, que és la que ha sigut assignada per a este col·lectiu. 

 

El dispositiu organitzat per la Conselleria de Sanitat per a la vacunació massiva al personal de centres docents del territori valencià ha permés que en estos moments el 54% dels professionals ja haja rebut la primera dosi

 

Un 8% rebutja vacunar-se

En concret, s’ha administrat a 77.975 persones de centres educatius de la Comunitat. Per províncies, 27.824 professionals de centres docents Alacant, 9.487 de Castelló i 40.664 de la província de València. Únicament, s’estima que menys del 8% ha rebutjat posar-se la vacuna

 

El procés de vacunació massiva s’ha dut a terme amb èxit, de manera àgil, ordenada i en els temps establits. Este fet demostra la intensa labor que estan duent a terme els 250 equips de professionals que han sigut preparats per a això, així com la capacitat del sistema sanitari

Durant els dies 26 i 27 de març estaven citats en els punts de vacunació més de 93.000 professionals de centres educatius, dels que van acudir a la cita quasi el 84%. 

Últimes notícies

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.