Sanitat vacuna a 52.000 docents del territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública finalitza esta setmana la primera fase de vacunació del personal de centres docents de la Comunitat Valenciana. Així, els dies 31 de març i 1 d’abril, estan citades unes 52.000 persones de centres docents en els diferents punts de vacunació.

 

Tots ells han sigut convocats en algun dels 25 llocs de vacunació que s’han instal·lat en la Comunitat Valenciana, en els que se’ls administrarà la vacuna d’AstraZeneca, que és la que ha sigut assignada per a este col·lectiu. 

 

El dispositiu organitzat per la Conselleria de Sanitat per a la vacunació massiva al personal de centres docents del territori valencià ha permés que en estos moments el 54% dels professionals ja haja rebut la primera dosi

 

Un 8% rebutja vacunar-se

En concret, s’ha administrat a 77.975 persones de centres educatius de la Comunitat. Per províncies, 27.824 professionals de centres docents Alacant, 9.487 de Castelló i 40.664 de la província de València. Únicament, s’estima que menys del 8% ha rebutjat posar-se la vacuna

 

El procés de vacunació massiva s’ha dut a terme amb èxit, de manera àgil, ordenada i en els temps establits. Este fet demostra la intensa labor que estan duent a terme els 250 equips de professionals que han sigut preparats per a això, així com la capacitat del sistema sanitari

Durant els dies 26 i 27 de març estaven citats en els punts de vacunació més de 93.000 professionals de centres educatius, dels que van acudir a la cita quasi el 84%. 

Últimes notícies

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.