Com serà la vacunació del personal de centres educatius valencians

 

El territori valencià iniciarà este pròxim dilluns, 15 de març, la campanya de vacunació contra la Covid-19 del personal docent i auxiliar dels centres educatius, segons la que està previst que en sis dies es vacune a un total de 116.032 persones en 23 municipis.

 

D’esta forma, entre este dilluns i el dijous 18 de març es posarà la primera dosi a 74.000 persones. Es començarà per València i se seguirà per la resta de municipis. La setmana següent s’administraran 42.032 dosi en Castelló i Alacant entre el divendres i el dissabte.

 

D’esta manera ho ha indicat el president de la Generalitat, Ximo Puig, que ha visitat este diumenge l’hospital auxiliar de la Fe, juntament amb el conseller d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, i la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló.

 

Castelló i Alacant

Puig ha destacat que tot està preparat per a començar la immunització als docents i a la resta de treballadors dels centres educatius de la Comunitat en un procés que «servirà d’assaig general de la vacunació massiva que començarà el mes que ve».

 

En concret, per a la vacunació del personal educatiu, en la província d’Alacant seran nou els municipis en els que s’inocularan les dosis: Dénia, Benidorm, Alacant, Sant Joan d’Alacant, Alcoi, Elda, Elx, Orihuela i Torrevieja. En estos punts es posaran 39.780 dosis entre el dijous 18 i el dissabte 27 de març.

 

En la província de Castelló seran tres els municipis en els que es vacunarà: Castelló, Vila-real i Vinaròs. Es posaran 14.081 dosis entre el dijous 18 i el dissabte 27 de març.

 

Una de cada tres dosis

El cap del Consell ha fet també un balanç del procés de vacunació i ha destacat que una de cada tres dosis de la vacuna s’ha administrat entre esta setmana i la passada. «També en estes dos setmanes ha augmentat en més del 40% el número de persones ja vacunades, és a dir, amb la pauta completa», ha precisat.

 

D’esta forma, de totes les dosis que s’han administrat, el 67% s’han posat a dones (314.089) i el 33% a hòmens (158.056). Per grups d’edat, la majoria de les dosis les han rebudes els majors de 80 anys, fins a arribar a un total de 150.273. Per darrere estan les persones entre 45 i 65 anys, fonamentalment sanitaris i treballadors essencials (148.229) i les persones entre 30 i 44 anys (105.823).

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.