València acollirà el Campionat d’Espanya de Beatbox amb públic el pròxim 31 de juliol

 

El Campionat d’Espanya de Beatbox ‘Spanish Beatbox Battle’ celebrarà la seua 11a edició en Las Naves de València el pròxim divendres 31 de juliol. Per primera volta en la seua història, este torneig oferix la categoria ‘Individual femení’ i conforma la primera activitat presencial del Sono·lab de Las Naves.

 

En paraules del regidor d’Innovació de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «apostem per les noves tecnologies aplicades a les tendències musicals actuals com a vehicle estratègic per a la innovació social». La competició serà en La Mutant de vesprada, mentres que de matí les persones que ho desitgen podran assistir a tallers impartits per campions de beatbox i loopstation en el centre d’innovació.

 

Es tracta de la primera activitat presencial del Sono·lab del centre d’innovació Las Naves amb la que, segons Galiana, totes les persones tindran «l’oportunitat d’accedir al Sono·lab, pel que celebrarem activitats dirigides a persones amb capacitats diferents i en risc d’exclusió social», ha incidit. 

 

Pel que fa a que siga la primera edició que inclou la categoria d’‘Individual femení’, cal destacar que és l’única en Espanya que atorga una certificació internacional i, a demés, oferix a la persona guanyadora la possibilitat de participar en el major esdeveniment mundial de beatbox, el Beatbox Battle World Championship.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.