València acollirà el Campionat d’Espanya de Beatbox amb públic el pròxim 31 de juliol

 

El Campionat d’Espanya de Beatbox ‘Spanish Beatbox Battle’ celebrarà la seua 11a edició en Las Naves de València el pròxim divendres 31 de juliol. Per primera volta en la seua història, este torneig oferix la categoria ‘Individual femení’ i conforma la primera activitat presencial del Sono·lab de Las Naves.

 

En paraules del regidor d’Innovació de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «apostem per les noves tecnologies aplicades a les tendències musicals actuals com a vehicle estratègic per a la innovació social». La competició serà en La Mutant de vesprada, mentres que de matí les persones que ho desitgen podran assistir a tallers impartits per campions de beatbox i loopstation en el centre d’innovació.

 

Es tracta de la primera activitat presencial del Sono·lab del centre d’innovació Las Naves amb la que, segons Galiana, totes les persones tindran «l’oportunitat d’accedir al Sono·lab, pel que celebrarem activitats dirigides a persones amb capacitats diferents i en risc d’exclusió social», ha incidit. 

 

Pel que fa a que siga la primera edició que inclou la categoria d’‘Individual femení’, cal destacar que és l’única en Espanya que atorga una certificació internacional i, a demés, oferix a la persona guanyadora la possibilitat de participar en el major esdeveniment mundial de beatbox, el Beatbox Battle World Championship.

Últimes notícies

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.