València acollirà el Campionat d’Espanya de Beatbox amb públic el pròxim 31 de juliol

 

El Campionat d’Espanya de Beatbox ‘Spanish Beatbox Battle’ celebrarà la seua 11a edició en Las Naves de València el pròxim divendres 31 de juliol. Per primera volta en la seua història, este torneig oferix la categoria ‘Individual femení’ i conforma la primera activitat presencial del Sono·lab de Las Naves.

 

En paraules del regidor d’Innovació de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «apostem per les noves tecnologies aplicades a les tendències musicals actuals com a vehicle estratègic per a la innovació social». La competició serà en La Mutant de vesprada, mentres que de matí les persones que ho desitgen podran assistir a tallers impartits per campions de beatbox i loopstation en el centre d’innovació.

 

Es tracta de la primera activitat presencial del Sono·lab del centre d’innovació Las Naves amb la que, segons Galiana, totes les persones tindran «l’oportunitat d’accedir al Sono·lab, pel que celebrarem activitats dirigides a persones amb capacitats diferents i en risc d’exclusió social», ha incidit. 

 

Pel que fa a que siga la primera edició que inclou la categoria d’‘Individual femení’, cal destacar que és l’única en Espanya que atorga una certificació internacional i, a demés, oferix a la persona guanyadora la possibilitat de participar en el major esdeveniment mundial de beatbox, el Beatbox Battle World Championship.

Últimes notícies

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.