17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

València acollirà el Campionat d’Espanya de Beatbox amb públic el pròxim 31 de juliol

 

El Campionat d’Espanya de Beatbox ‘Spanish Beatbox Battle’ celebrarà la seua 11a edició en Las Naves de València el pròxim divendres 31 de juliol. Per primera volta en la seua història, este torneig oferix la categoria ‘Individual femení’ i conforma la primera activitat presencial del Sono·lab de Las Naves.

 

En paraules del regidor d’Innovació de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «apostem per les noves tecnologies aplicades a les tendències musicals actuals com a vehicle estratègic per a la innovació social». La competició serà en La Mutant de vesprada, mentres que de matí les persones que ho desitgen podran assistir a tallers impartits per campions de beatbox i loopstation en el centre d’innovació.

 

Es tracta de la primera activitat presencial del Sono·lab del centre d’innovació Las Naves amb la que, segons Galiana, totes les persones tindran «l’oportunitat d’accedir al Sono·lab, pel que celebrarem activitats dirigides a persones amb capacitats diferents i en risc d’exclusió social», ha incidit. 

 

Pel que fa a que siga la primera edició que inclou la categoria d’‘Individual femení’, cal destacar que és l’única en Espanya que atorga una certificació internacional i, a demés, oferix a la persona guanyadora la possibilitat de participar en el major esdeveniment mundial de beatbox, el Beatbox Battle World Championship.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.