València acollirà el Campionat d’Espanya de Beatbox amb públic el pròxim 31 de juliol

 

El Campionat d’Espanya de Beatbox ‘Spanish Beatbox Battle’ celebrarà la seua 11a edició en Las Naves de València el pròxim divendres 31 de juliol. Per primera volta en la seua història, este torneig oferix la categoria ‘Individual femení’ i conforma la primera activitat presencial del Sono·lab de Las Naves.

 

En paraules del regidor d’Innovació de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «apostem per les noves tecnologies aplicades a les tendències musicals actuals com a vehicle estratègic per a la innovació social». La competició serà en La Mutant de vesprada, mentres que de matí les persones que ho desitgen podran assistir a tallers impartits per campions de beatbox i loopstation en el centre d’innovació.

 

Es tracta de la primera activitat presencial del Sono·lab del centre d’innovació Las Naves amb la que, segons Galiana, totes les persones tindran «l’oportunitat d’accedir al Sono·lab, pel que celebrarem activitats dirigides a persones amb capacitats diferents i en risc d’exclusió social», ha incidit. 

 

Pel que fa a que siga la primera edició que inclou la categoria d’‘Individual femení’, cal destacar que és l’única en Espanya que atorga una certificació internacional i, a demés, oferix a la persona guanyadora la possibilitat de participar en el major esdeveniment mundial de beatbox, el Beatbox Battle World Championship.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.