València Activa gestiona 50 ofertes de treball de Power Electronics

 

L’agència d’ocupació València Activa, dependent de l’àrea de Desenvolupament Econòmic Sostenible de l’Ajuntament de València, ha tancat un acord amb l’empresa Power Electronics per a gestionar 50 ofertes d’ocupació per a treballar en la companyia.

 

L’empresa, que es dedica a la fabricació d’equips d’electrònica de potència avançada com inversors solars, sistemes d’emmagatzematge d’energia, arrancadors i variadors de velocitat, busca dos classes de perfil: per un costat, el de professionals amb experiència en el muntatge d’estructures metàl·liques; per un altre, el de professionals amb coneixements i experiència en instal·lacions elèctriques.

 

“Els contractes seran per obra i servei. No obstant, la companyia està en expansió i busquem l’estabilitat; que els nostres empleats es queden, cresquen i, si pot ser, es jubilen amb nosaltres”, assegura el departament de Recursos Humans de Power Electronics.

 

Actualment, l’Agència d’Ocupació València Activa compta amb més de 14.000 persones inscrites i col·labora amb més de 240 empreses a les quals gestiona les seues ofertes d’ocupació. Des de la seua creació, l’agència d’ocupació municipal ha ajudat a trobar treball a més de 820 persones.

 

La regidora de Desenvolupament Econòmic i primera tinent d’alcalde, Sandra Gómez, ha senyalat que esta classe d’actuacions “donen una nova oportunitat a les persones que més ho necessiten per a tornar al mercat de treball i, per això, és important portar a terme col·laboracions d’esta classe amb empreses privades”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.