València Activa gestiona 50 ofertes de treball de Power Electronics

 

L’agència d’ocupació València Activa, dependent de l’àrea de Desenvolupament Econòmic Sostenible de l’Ajuntament de València, ha tancat un acord amb l’empresa Power Electronics per a gestionar 50 ofertes d’ocupació per a treballar en la companyia.

 

L’empresa, que es dedica a la fabricació d’equips d’electrònica de potència avançada com inversors solars, sistemes d’emmagatzematge d’energia, arrancadors i variadors de velocitat, busca dos classes de perfil: per un costat, el de professionals amb experiència en el muntatge d’estructures metàl·liques; per un altre, el de professionals amb coneixements i experiència en instal·lacions elèctriques.

 

“Els contractes seran per obra i servei. No obstant, la companyia està en expansió i busquem l’estabilitat; que els nostres empleats es queden, cresquen i, si pot ser, es jubilen amb nosaltres”, assegura el departament de Recursos Humans de Power Electronics.

 

Actualment, l’Agència d’Ocupació València Activa compta amb més de 14.000 persones inscrites i col·labora amb més de 240 empreses a les quals gestiona les seues ofertes d’ocupació. Des de la seua creació, l’agència d’ocupació municipal ha ajudat a trobar treball a més de 820 persones.

 

La regidora de Desenvolupament Econòmic i primera tinent d’alcalde, Sandra Gómez, ha senyalat que esta classe d’actuacions “donen una nova oportunitat a les persones que més ho necessiten per a tornar al mercat de treball i, per això, és important portar a terme col·laboracions d’esta classe amb empreses privades”.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.