València Activa gestiona 50 ofertes de treball de Power Electronics

 

L’agència d’ocupació València Activa, dependent de l’àrea de Desenvolupament Econòmic Sostenible de l’Ajuntament de València, ha tancat un acord amb l’empresa Power Electronics per a gestionar 50 ofertes d’ocupació per a treballar en la companyia.

 

L’empresa, que es dedica a la fabricació d’equips d’electrònica de potència avançada com inversors solars, sistemes d’emmagatzematge d’energia, arrancadors i variadors de velocitat, busca dos classes de perfil: per un costat, el de professionals amb experiència en el muntatge d’estructures metàl·liques; per un altre, el de professionals amb coneixements i experiència en instal·lacions elèctriques.

 

«Els contractes seran per obra i servei. No obstant, la companyia està en expansió i busquem l’estabilitat; que els nostres empleats es queden, cresquen i, si pot ser, es jubilen amb nosaltres», assegura el departament de Recursos Humans de Power Electronics.

 

Actualment, l’Agència d’Ocupació València Activa compta amb més de 14.000 persones inscrites i col·labora amb més de 240 empreses a les quals gestiona les seues ofertes d’ocupació. Des de la seua creació, l’agència d’ocupació municipal ha ajudat a trobar treball a més de 820 persones.

 

La regidora de Desenvolupament Econòmic i primera tinent d’alcalde, Sandra Gómez, ha senyalat que esta classe d’actuacions «donen una nova oportunitat a les persones que més ho necessiten per a tornar al mercat de treball i, per això, és important portar a terme col·laboracions d’esta classe amb empreses privades».

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.