València Activa gestiona 50 ofertes de treball de Power Electronics

 

L’agència d’ocupació València Activa, dependent de l’àrea de Desenvolupament Econòmic Sostenible de l’Ajuntament de València, ha tancat un acord amb l’empresa Power Electronics per a gestionar 50 ofertes d’ocupació per a treballar en la companyia.

 

L’empresa, que es dedica a la fabricació d’equips d’electrònica de potència avançada com inversors solars, sistemes d’emmagatzematge d’energia, arrancadors i variadors de velocitat, busca dos classes de perfil: per un costat, el de professionals amb experiència en el muntatge d’estructures metàl·liques; per un altre, el de professionals amb coneixements i experiència en instal·lacions elèctriques.

 

“Els contractes seran per obra i servei. No obstant, la companyia està en expansió i busquem l’estabilitat; que els nostres empleats es queden, cresquen i, si pot ser, es jubilen amb nosaltres”, assegura el departament de Recursos Humans de Power Electronics.

 

Actualment, l’Agència d’Ocupació València Activa compta amb més de 14.000 persones inscrites i col·labora amb més de 240 empreses a les quals gestiona les seues ofertes d’ocupació. Des de la seua creació, l’agència d’ocupació municipal ha ajudat a trobar treball a més de 820 persones.

 

La regidora de Desenvolupament Econòmic i primera tinent d’alcalde, Sandra Gómez, ha senyalat que esta classe d’actuacions “donen una nova oportunitat a les persones que més ho necessiten per a tornar al mercat de treball i, per això, és important portar a terme col·laboracions d’esta classe amb empreses privades”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.