València Activa obri el termini d’inscripció per als cursos d’anglés en línia

 

València Activa ha obert la convocatòria per a fer uns cursos intensius en anglés en línia que abasten diferents nivells, des del més bàsic A1 fins a l’avançat C2. Un total de 20 edicions que podran arribar a congregar telemàticament a 400 persones a partir del mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea de Desenvolupament Innovador, Pilar Bernabé, ha informat hui d’esta iniciativa municipal que s’emmarca en el treball fet «per a protegir la salut de la ciutadania i, al mateix temps, continuar impulsant la seua formació». «Per això -ha explicat- creiem necessari fer estos cursos de forma no presencial acompanyant-los d’unes majors dotacions».

 

Segons ha indicat la regidora, aquelles persones que desitgen inscriure’s ho podran fer a través de la pàgina de l’Agència d’Ocupació València Activa. A demés, hauran de complir amb els requisits indicats en la convocatòria, que són: estar inscrites en València Activa; empadronades en la ciutat de València i acreditar el nivell d’anglés o últim curs fet.

 

Reorientar el model formatiu per a adaptar-se

«Des del moment en què la pandèmia va arribar al nostre dia a dia, tots els aspectes quotidians s’han vist condicionats i, la formació, no és una excepció. És per este motiu que l’Ajuntament de València, a través de València Activa, han reorientat el seu model formatiu adaptant este pla de formació al món digital», ha explicat Pilar Bernabé.

 

La regidora ha recordat que una de les primeres iniciatives formatives impulsades per València Activa dins del món digital, van ser els VATalks, uns webinars que es retransmetien en directe pel canal de Youtube de la fundació «i en el qual s’ha abordat des de com emprendre o com muntar una e-commerce, a com parlar en públic o com afrontar una entrevista».

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.