València Activa obri el termini d’inscripció per als cursos d’anglés en línia

 

València Activa ha obert la convocatòria per a fer uns cursos intensius en anglés en línia que abasten diferents nivells, des del més bàsic A1 fins a l’avançat C2. Un total de 20 edicions que podran arribar a congregar telemàticament a 400 persones a partir del mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea de Desenvolupament Innovador, Pilar Bernabé, ha informat hui d’esta iniciativa municipal que s’emmarca en el treball fet «per a protegir la salut de la ciutadania i, al mateix temps, continuar impulsant la seua formació». «Per això -ha explicat- creiem necessari fer estos cursos de forma no presencial acompanyant-los d’unes majors dotacions».

 

Segons ha indicat la regidora, aquelles persones que desitgen inscriure’s ho podran fer a través de la pàgina de l’Agència d’Ocupació València Activa. A demés, hauran de complir amb els requisits indicats en la convocatòria, que són: estar inscrites en València Activa; empadronades en la ciutat de València i acreditar el nivell d’anglés o últim curs fet.

 

Reorientar el model formatiu per a adaptar-se

«Des del moment en què la pandèmia va arribar al nostre dia a dia, tots els aspectes quotidians s’han vist condicionats i, la formació, no és una excepció. És per este motiu que l’Ajuntament de València, a través de València Activa, han reorientat el seu model formatiu adaptant este pla de formació al món digital», ha explicat Pilar Bernabé.

 

La regidora ha recordat que una de les primeres iniciatives formatives impulsades per València Activa dins del món digital, van ser els VATalks, uns webinars que es retransmetien en directe pel canal de Youtube de la fundació «i en el qual s’ha abordat des de com emprendre o com muntar una e-commerce, a com parlar en públic o com afrontar una entrevista».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.