València Activa obri el termini d’inscripció per als cursos d’anglés en línia

 

València Activa ha obert la convocatòria per a fer uns cursos intensius en anglés en línia que abasten diferents nivells, des del més bàsic A1 fins a l’avançat C2. Un total de 20 edicions que podran arribar a congregar telemàticament a 400 persones a partir del mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea de Desenvolupament Innovador, Pilar Bernabé, ha informat hui d’esta iniciativa municipal que s’emmarca en el treball fet «per a protegir la salut de la ciutadania i, al mateix temps, continuar impulsant la seua formació». «Per això -ha explicat- creiem necessari fer estos cursos de forma no presencial acompanyant-los d’unes majors dotacions».

 

Segons ha indicat la regidora, aquelles persones que desitgen inscriure’s ho podran fer a través de la pàgina de l’Agència d’Ocupació València Activa. A demés, hauran de complir amb els requisits indicats en la convocatòria, que són: estar inscrites en València Activa; empadronades en la ciutat de València i acreditar el nivell d’anglés o últim curs fet.

 

Reorientar el model formatiu per a adaptar-se

«Des del moment en què la pandèmia va arribar al nostre dia a dia, tots els aspectes quotidians s’han vist condicionats i, la formació, no és una excepció. És per este motiu que l’Ajuntament de València, a través de València Activa, han reorientat el seu model formatiu adaptant este pla de formació al món digital», ha explicat Pilar Bernabé.

 

La regidora ha recordat que una de les primeres iniciatives formatives impulsades per València Activa dins del món digital, van ser els VATalks, uns webinars que es retransmetien en directe pel canal de Youtube de la fundació «i en el qual s’ha abordat des de com emprendre o com muntar una e-commerce, a com parlar en públic o com afrontar una entrevista».

Últimes notícies

El València Basket acomiada Cristina Ouviña després de sis temporades plenes de títols

La base aragonesa Cristina Ouviña tanca la seua etapa al València Basket després de sis temporades en què ha sigut clau en tots els títols del club i es despedeix com una de les grans llegendes de la ‘Família Taronja’.

El Consell destina 26,7 milions a replantar els camps arrasats per la dana d’octubre

El Consell ha aprovat un decret que mobilitza 26,7 milions d’euros en ajudes directes de minimis per a replantar cultius llenyosos destruïts per la dana del 29 d’octubre de 2024. Els agricultors rebran 6.000 euros per hectàrea per a recuperar la seua capacitat productiva.

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.