València Activa obri el termini d’inscripció per als cursos d’anglés en línia

 

València Activa ha obert la convocatòria per a fer uns cursos intensius en anglés en línia que abasten diferents nivells, des del més bàsic A1 fins a l’avançat C2. Un total de 20 edicions que podran arribar a congregar telemàticament a 400 persones a partir del mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea de Desenvolupament Innovador, Pilar Bernabé, ha informat hui d’esta iniciativa municipal que s’emmarca en el treball fet «per a protegir la salut de la ciutadania i, al mateix temps, continuar impulsant la seua formació». «Per això -ha explicat- creiem necessari fer estos cursos de forma no presencial acompanyant-los d’unes majors dotacions».

 

Segons ha indicat la regidora, aquelles persones que desitgen inscriure’s ho podran fer a través de la pàgina de l’Agència d’Ocupació València Activa. A demés, hauran de complir amb els requisits indicats en la convocatòria, que són: estar inscrites en València Activa; empadronades en la ciutat de València i acreditar el nivell d’anglés o últim curs fet.

 

Reorientar el model formatiu per a adaptar-se

«Des del moment en què la pandèmia va arribar al nostre dia a dia, tots els aspectes quotidians s’han vist condicionats i, la formació, no és una excepció. És per este motiu que l’Ajuntament de València, a través de València Activa, han reorientat el seu model formatiu adaptant este pla de formació al món digital», ha explicat Pilar Bernabé.

 

La regidora ha recordat que una de les primeres iniciatives formatives impulsades per València Activa dins del món digital, van ser els VATalks, uns webinars que es retransmetien en directe pel canal de Youtube de la fundació «i en el qual s’ha abordat des de com emprendre o com muntar una e-commerce, a com parlar en públic o com afrontar una entrevista».

Anuncios

Últimes notícies

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.