València celebrarà el quart any de les Falles Unesco amb una desfilada i flors per la ciutat

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que organitzarà una sèrie d’actes per a celebrar el quart aniversari de la declaració de les Falles com Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per part de la Unesco

 

El diari ‘Levante-EMV’, explica que està previst una desfilada i l’ornamentació floral de diferents espais de la ciutat, mitjançant dos convenis amb el Gremi Artesà de Sastres i Mestres Modistes i amb l’Associació Nacional de Floristes de 180.000 i 100.000 euros, respectivament, aprovats este divendres en junta de govern local.

 

Estos diners van destinats a frenar la dificil situació econòmica dels oficis relacionats en l’àmbit faller, que està passant una greu crisi a causa de la pandèmia del coronavirus

 

El Gremi Artesà de Sastres i Modistes és una de les entitats de moda més antigues d’Espanya i conjuga a la perfecció tradició i modernitat. Per part seua, l’Associació Nacional de Floristes es dedica a la formació i a l’intercanvi cultural en l’art floral, un sector al qual l’Ajuntament vol donar el seu suport a causa de la greu crisi que patix pels efectes del coronavirus.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.