València celebrarà el quart any de les Falles Unesco amb una desfilada i flors per la ciutat

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que organitzarà una sèrie d’actes per a celebrar el quart aniversari de la declaració de les Falles com Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per part de la Unesco

 

El diari ‘Levante-EMV’, explica que està previst una desfilada i l’ornamentació floral de diferents espais de la ciutat, mitjançant dos convenis amb el Gremi Artesà de Sastres i Mestres Modistes i amb l’Associació Nacional de Floristes de 180.000 i 100.000 euros, respectivament, aprovats este divendres en junta de govern local.

 

Estos diners van destinats a frenar la dificil situació econòmica dels oficis relacionats en l’àmbit faller, que està passant una greu crisi a causa de la pandèmia del coronavirus

 

El Gremi Artesà de Sastres i Modistes és una de les entitats de moda més antigues d’Espanya i conjuga a la perfecció tradició i modernitat. Per part seua, l’Associació Nacional de Floristes es dedica a la formació i a l’intercanvi cultural en l’art floral, un sector al qual l’Ajuntament vol donar el seu suport a causa de la greu crisi que patix pels efectes del coronavirus.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.