València Diari vos desitja un pròsper any 2020

via GIPHY

 

El 2019 arriba al seu fi i de part de tot l’equip de València Diari vos desitgem unes Bones Festes i un pròsper Any Nou, en un canvi de dècada que serà inoblidable, amb els millors propòsits per a este 2020.

 

Vos desitgem que 2020 siga un any ple d'amor, salut i felicitat i des de la redacció volem compartir amb cadascun dels nostres benvolguts lectors la nostra bona nova, agraint-vos la confiança i desitjant tornar a informar-vos els 365 dies de tots els fets més destacats del territori valencià.

 

Bon Any 2020! 

… I per a què la nit de Cap d'Any siga inoblidable, acomiada el 2019 de la millor manera amb una selecció de les cançons més escoltades pel nostre equip!

 

Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee

 

Pharrell Williams – Happy

 

Rosalía – F*cking Money Man (Milionària + Dio$ No$ Libre Del Dinero)

 

Rihanna – We Found Love

 

Txarango – Agafant l'horitzó

 

Enrique Inglesias –  Bailando

 

Els Catarres – Fins que arribi l'alba

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.