6.241 estudiants de la província de València s’enfronten este dimarts a les PAU a la UPV

 

Un total de 6.241 estudiants estan convocats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que tindran lloc a la Universitat Politècnica de València (UPV). Per a l’ocasió, s’han disposat 12 tribunals en els quals s’examinaran 5.405 alumnes de batxillerat i 836 de cicles formatius. A la Comunitat Valenciana, la convocatòria ordinària es desenvoluparà els dies 8,9 i 10 de juny i l’extraordinària tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol.

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València s’han previst un total de huit tribunals. La prova començarà a les 9.30 h de dimarts amb l’examen d’Història d’Espanya , que finalitzarà a les 11 h. Després del descans de 45 minuts, a les 11.45 h, es reprendrà la jornada amb l’assignatura de Valencià. A la tarda, a partir de les 15.30 h, es duran a terme les proves d’Economia de l’Empresa, Biologia, Arts Escèniques II, Física i Història de l’Art.

Tota la informació sobre calendari, seus, horaris, resultats, reclamacions, etc. es pot consultar aquí: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-12994-pau-2021-es.html

Mesures sanitàries

 

En la volta de les PAU a les universitats en la convocatòria ordinària, es mantindran els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: mantenir les distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades esglaonades, higiene de mans i l’ús de la mascareta.

A més, als Campus de Vera i Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tenir símptomes compatibles amb COVID-19; i en Alzira i Xàtiva es contactarà amb els centres mèdics indicats pels respectius ajuntaments. Es disposa d’espais per a aïllar-los.

Una única opció, i diverses preguntes a contestar

Tots els exàmens tindran una durada d’una hora i mitja i tindran una única opció, amb diverses preguntes, de les quals l’estudiantat contestarà algunes, segons el criteri d’optativitat especificat en l’examen. Entre les proves hi haurà un descans de 45 minuts.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.