6.241 estudiants de la província de València s’enfronten este dimarts a les PAU a la UPV

 

Un total de 6.241 estudiants estan convocats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que tindran lloc a la Universitat Politècnica de València (UPV). Per a l’ocasió, s’han disposat 12 tribunals en els quals s’examinaran 5.405 alumnes de batxillerat i 836 de cicles formatius. A la Comunitat Valenciana, la convocatòria ordinària es desenvoluparà els dies 8,9 i 10 de juny i l’extraordinària tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol.

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València s’han previst un total de huit tribunals. La prova començarà a les 9.30 h de dimarts amb l’examen d’Història d’Espanya , que finalitzarà a les 11 h. Després del descans de 45 minuts, a les 11.45 h, es reprendrà la jornada amb l’assignatura de Valencià. A la tarda, a partir de les 15.30 h, es duran a terme les proves d’Economia de l’Empresa, Biologia, Arts Escèniques II, Física i Història de l’Art.

Tota la informació sobre calendari, seus, horaris, resultats, reclamacions, etc. es pot consultar aquí: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-12994-pau-2021-es.html

Mesures sanitàries

 

En la volta de les PAU a les universitats en la convocatòria ordinària, es mantindran els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: mantenir les distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades esglaonades, higiene de mans i l’ús de la mascareta.

A més, als Campus de Vera i Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tenir símptomes compatibles amb COVID-19; i en Alzira i Xàtiva es contactarà amb els centres mèdics indicats pels respectius ajuntaments. Es disposa d’espais per a aïllar-los.

Una única opció, i diverses preguntes a contestar

Tots els exàmens tindran una durada d’una hora i mitja i tindran una única opció, amb diverses preguntes, de les quals l’estudiantat contestarà algunes, segons el criteri d’optativitat especificat en l’examen. Entre les proves hi haurà un descans de 45 minuts.

Últimes notícies

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.
FILMOTECA D'ESTIU