6.241 estudiants de la província de València s’enfronten este dimarts a les PAU a la UPV

 

Un total de 6.241 estudiants estan convocats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que tindran lloc a la Universitat Politècnica de València (UPV). Per a l’ocasió, s’han disposat 12 tribunals en els quals s’examinaran 5.405 alumnes de batxillerat i 836 de cicles formatius. A la Comunitat Valenciana, la convocatòria ordinària es desenvoluparà els dies 8,9 i 10 de juny i l’extraordinària tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol.

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València s’han previst un total de huit tribunals. La prova començarà a les 9.30 h de dimarts amb l’examen d’Història d’Espanya , que finalitzarà a les 11 h. Després del descans de 45 minuts, a les 11.45 h, es reprendrà la jornada amb l’assignatura de Valencià. A la tarda, a partir de les 15.30 h, es duran a terme les proves d’Economia de l’Empresa, Biologia, Arts Escèniques II, Física i Història de l’Art.

Tota la informació sobre calendari, seus, horaris, resultats, reclamacions, etc. es pot consultar aquí: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-12994-pau-2021-es.html

Mesures sanitàries

 

En la volta de les PAU a les universitats en la convocatòria ordinària, es mantindran els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: mantenir les distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades esglaonades, higiene de mans i l’ús de la mascareta.

A més, als Campus de Vera i Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tenir símptomes compatibles amb COVID-19; i en Alzira i Xàtiva es contactarà amb els centres mèdics indicats pels respectius ajuntaments. Es disposa d’espais per a aïllar-los.

Una única opció, i diverses preguntes a contestar

Tots els exàmens tindran una durada d’una hora i mitja i tindran una única opció, amb diverses preguntes, de les quals l’estudiantat contestarà algunes, segons el criteri d’optativitat especificat en l’examen. Entre les proves hi haurà un descans de 45 minuts.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.