6.241 estudiants de la província de València s’enfronten este dimarts a les PAU a la UPV

 

Un total de 6.241 estudiants estan convocats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que tindran lloc a la Universitat Politècnica de València (UPV). Per a l’ocasió, s’han disposat 12 tribunals en els quals s’examinaran 5.405 alumnes de batxillerat i 836 de cicles formatius. A la Comunitat Valenciana, la convocatòria ordinària es desenvoluparà els dies 8,9 i 10 de juny i l’extraordinària tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol.

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València s’han previst un total de huit tribunals. La prova començarà a les 9.30 h de dimarts amb l’examen d’Història d’Espanya , que finalitzarà a les 11 h. Després del descans de 45 minuts, a les 11.45 h, es reprendrà la jornada amb l’assignatura de Valencià. A la tarda, a partir de les 15.30 h, es duran a terme les proves d’Economia de l’Empresa, Biologia, Arts Escèniques II, Física i Història de l’Art.

Tota la informació sobre calendari, seus, horaris, resultats, reclamacions, etc. es pot consultar aquí: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-12994-pau-2021-es.html

Mesures sanitàries

 

En la volta de les PAU a les universitats en la convocatòria ordinària, es mantindran els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: mantenir les distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades esglaonades, higiene de mans i l’ús de la mascareta.

A més, als Campus de Vera i Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tenir símptomes compatibles amb COVID-19; i en Alzira i Xàtiva es contactarà amb els centres mèdics indicats pels respectius ajuntaments. Es disposa d’espais per a aïllar-los.

Una única opció, i diverses preguntes a contestar

Tots els exàmens tindran una durada d’una hora i mitja i tindran una única opció, amb diverses preguntes, de les quals l’estudiantat contestarà algunes, segons el criteri d’optativitat especificat en l’examen. Entre les proves hi haurà un descans de 45 minuts.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.