6.241 estudiants de la província de València s’enfronten este dimarts a les PAU a la UPV

 

Un total de 6.241 estudiants estan convocats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que tindran lloc a la Universitat Politècnica de València (UPV). Per a l’ocasió, s’han disposat 12 tribunals en els quals s’examinaran 5.405 alumnes de batxillerat i 836 de cicles formatius. A la Comunitat Valenciana, la convocatòria ordinària es desenvoluparà els dies 8,9 i 10 de juny i l’extraordinària tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol.

El campus de Vera de la Universitat Politècnica de València s’han previst un total de huit tribunals. La prova començarà a les 9.30 h de dimarts amb l’examen d’Història d’Espanya , que finalitzarà a les 11 h. Després del descans de 45 minuts, a les 11.45 h, es reprendrà la jornada amb l’assignatura de Valencià. A la tarda, a partir de les 15.30 h, es duran a terme les proves d’Economia de l’Empresa, Biologia, Arts Escèniques II, Física i Història de l’Art.

Tota la informació sobre calendari, seus, horaris, resultats, reclamacions, etc. es pot consultar aquí: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-12994-pau-2021-es.html

Mesures sanitàries

 

En la volta de les PAU a les universitats en la convocatòria ordinària, es mantindran els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: mantenir les distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades esglaonades, higiene de mans i l’ús de la mascareta.

A més, als Campus de Vera i Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tenir símptomes compatibles amb COVID-19; i en Alzira i Xàtiva es contactarà amb els centres mèdics indicats pels respectius ajuntaments. Es disposa d’espais per a aïllar-los.

Una única opció, i diverses preguntes a contestar

Tots els exàmens tindran una durada d’una hora i mitja i tindran una única opció, amb diverses preguntes, de les quals l’estudiantat contestarà algunes, segons el criteri d’optativitat especificat en l’examen. Entre les proves hi haurà un descans de 45 minuts.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.