València encén este dijous la il·luminació de Nadal en 120 punts de la ciutat

 

La il·luminació nadalenca s’encendrà, este dijous, 3 de desembre, en 120 punts de la ciutat de València amb l’objectiu «d’estendre pels barris de la ciutat l’esperit nadalenc i que hi haja un cert efecte balsàmic per a normalitzar una situació determinada per la crisi sanitària i, per tant, molt diferent a la viscuda en anys anteriors».

 

Ho ha explicat la regidora de Gestió de Recursos de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, en referència a la dinamització econòmica i social que la decoració de Nadal pot comportar en moltes zones de la ciutat.

 

«El Nadal no sols la celebrem els qui treballem en la plaça de l’Ajuntament sinó tota la ciutat i per això és clau la descentralització que hem impulsat des de 2015 per a poder arribar en l’actualitat a 120 punts decoratius en tota la ciutat amb llums, rètols, arcs» ha explicat.

 

Per a fer-ho possible, ha subratllat l’edil, enguany «s’ha consolidat el pressupost de 120.000 euros, que és un 20% al de 2018 i el doble del que es destinava a il·luminar València per Nadal en 2015».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.