València te fam de concerts i música en viu i en directe

Quan vam creure haver-ho vist tot Torna a fer-ho! Torna a fer-ho en gran, molt més gran encara!

Marcoo torna amb un nou senzill. Porta per nom «Planes por vivir». Com ens té acostumats, ve acompanyat d’un curtmetratge, perquè un videoclip el fa qualsevol, però a fer estes pel·lícules només s’atreveix Marcoo.

El mes de març, es fica en l’estudi d’enregistrament amb el seu amic Nacho Palau (compositor d’èxits com «Olvídame tú» de Miguel Bosé) i després d’una sessió de composició èpica va eixir este tema «Planes por vivir»

En este single continuen les col·laboracions, com és l’artista Isma Romero, que aporta les seues guitarres en l’enregistrament. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic de sessió que ha treballat amb els més grans. (JuanesAlejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé…).

La producció musical queda a càrrec de Julio Valdeolmillos des de Shark Estudis a València.

Quant al videoclip, està protagonitzat pels propis compositors Nacho Palau i Marcoo, la maquíssima Ena Rodi i Roberto Sánchez Fraile.

Una trama que ens deixarà en tensió fins al final, una veritable història d’amor que comença sent nens Serà capaç de perseguir el seu amor fins a la lluna? Tindrem final feliç?

El videoclip està dirigit i produït per Marcoo, que, com ja sabem li encanta treballar els seus videoclips des del principi fins al final. En les càmeres compta amb l’inestimable suport de Carlos Chavez, des de SBR Audiovisual.

Encara que els seus treballs són dignes de grans discogràfica, Marcoo és un artista completament independent i la veritat és que està fet amb tanta ànima que els resultats són així d’espectaculars.

El 27 de Maig descobrirem el gran secret espacial en YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, i totes les plataformes digitals.

<>

Anterior èxit

El seu anterior èxit va ser “Pasos de gigante”, una cançó que està gravada per prestigiosos músics. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic que ha tocat amb els més grans, com Juanes o Alejandro Sanz. Al baix Xavi Alamán, músic de sessió consolidat. Guitarres gravades per Julio Valdeolmillos, al seu torn el productor de la cançó. I segons compte Marcoo, en este tema comptem amb la presència d’un instrument que fa única la cançó, el Steel guitar, tocat per Manu Vicente.
El videoclip és una història real d’amor amb una interpretació impecable on Rebeca Artal-Dada i Benje Ramos posaran el llistó molt alt a qualsevol que vulga sorprendre la seua parella.
No us podeu perdre este magnífic treball, on Marcoo i tot l’equip s’han deixat l’ànima perquè puguem gaudir d’este “Pasos de gigante”.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.