València te fam de concerts i música en viu i en directe

Quan vam creure haver-ho vist tot Torna a fer-ho! Torna a fer-ho en gran, molt més gran encara!

Marcoo torna amb un nou senzill. Porta per nom «Planes por vivir». Com ens té acostumats, ve acompanyat d’un curtmetratge, perquè un videoclip el fa qualsevol, però a fer estes pel·lícules només s’atreveix Marcoo.

El mes de març, es fica en l’estudi d’enregistrament amb el seu amic Nacho Palau (compositor d’èxits com «Olvídame tú» de Miguel Bosé) i després d’una sessió de composició èpica va eixir este tema «Planes por vivir»

En este single continuen les col·laboracions, com és l’artista Isma Romero, que aporta les seues guitarres en l’enregistrament. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic de sessió que ha treballat amb els més grans. (JuanesAlejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé…).

La producció musical queda a càrrec de Julio Valdeolmillos des de Shark Estudis a València.

Quant al videoclip, està protagonitzat pels propis compositors Nacho Palau i Marcoo, la maquíssima Ena Rodi i Roberto Sánchez Fraile.

Una trama que ens deixarà en tensió fins al final, una veritable història d’amor que comença sent nens Serà capaç de perseguir el seu amor fins a la lluna? Tindrem final feliç?

El videoclip està dirigit i produït per Marcoo, que, com ja sabem li encanta treballar els seus videoclips des del principi fins al final. En les càmeres compta amb l’inestimable suport de Carlos Chavez, des de SBR Audiovisual.

Encara que els seus treballs són dignes de grans discogràfica, Marcoo és un artista completament independent i la veritat és que està fet amb tanta ànima que els resultats són així d’espectaculars.

El 27 de Maig descobrirem el gran secret espacial en YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, i totes les plataformes digitals.

<>

Anterior èxit

El seu anterior èxit va ser «Pasos de gigante», una cançó que està gravada per prestigiosos músics. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic que ha tocat amb els més grans, com Juanes o Alejandro Sanz. Al baix Xavi Alamán, músic de sessió consolidat. Guitarres gravades per Julio Valdeolmillos, al seu torn el productor de la cançó. I segons compte Marcoo, en este tema comptem amb la presència d’un instrument que fa única la cançó, el Steel guitar, tocat per Manu Vicente.
El videoclip és una història real d’amor amb una interpretació impecable on Rebeca Artal-Dada i Benje Ramos posaran el llistó molt alt a qualsevol que vulga sorprendre la seua parella.
No us podeu perdre este magnífic treball, on Marcoo i tot l’equip s’han deixat l’ànima perquè puguem gaudir d’este «Pasos de gigante».

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.