València te fam de concerts i música en viu i en directe

Quan vam creure haver-ho vist tot Torna a fer-ho! Torna a fer-ho en gran, molt més gran encara!

Marcoo torna amb un nou senzill. Porta per nom «Planes por vivir». Com ens té acostumats, ve acompanyat d’un curtmetratge, perquè un videoclip el fa qualsevol, però a fer estes pel·lícules només s’atreveix Marcoo.

El mes de març, es fica en l’estudi d’enregistrament amb el seu amic Nacho Palau (compositor d’èxits com «Olvídame tú» de Miguel Bosé) i després d’una sessió de composició èpica va eixir este tema «Planes por vivir»

En este single continuen les col·laboracions, com és l’artista Isma Romero, que aporta les seues guitarres en l’enregistrament. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic de sessió que ha treballat amb els més grans. (JuanesAlejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé…).

La producció musical queda a càrrec de Julio Valdeolmillos des de Shark Estudis a València.

Quant al videoclip, està protagonitzat pels propis compositors Nacho Palau i Marcoo, la maquíssima Ena Rodi i Roberto Sánchez Fraile.

Una trama que ens deixarà en tensió fins al final, una veritable història d’amor que comença sent nens Serà capaç de perseguir el seu amor fins a la lluna? Tindrem final feliç?

El videoclip està dirigit i produït per Marcoo, que, com ja sabem li encanta treballar els seus videoclips des del principi fins al final. En les càmeres compta amb l’inestimable suport de Carlos Chavez, des de SBR Audiovisual.

Encara que els seus treballs són dignes de grans discogràfica, Marcoo és un artista completament independent i la veritat és que està fet amb tanta ànima que els resultats són així d’espectaculars.

El 27 de Maig descobrirem el gran secret espacial en YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, i totes les plataformes digitals.

<>

Anterior èxit

El seu anterior èxit va ser «Pasos de gigante», una cançó que està gravada per prestigiosos músics. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic que ha tocat amb els més grans, com Juanes o Alejandro Sanz. Al baix Xavi Alamán, músic de sessió consolidat. Guitarres gravades per Julio Valdeolmillos, al seu torn el productor de la cançó. I segons compte Marcoo, en este tema comptem amb la presència d’un instrument que fa única la cançó, el Steel guitar, tocat per Manu Vicente.
El videoclip és una història real d’amor amb una interpretació impecable on Rebeca Artal-Dada i Benje Ramos posaran el llistó molt alt a qualsevol que vulga sorprendre la seua parella.
No us podeu perdre este magnífic treball, on Marcoo i tot l’equip s’han deixat l’ànima perquè puguem gaudir d’este «Pasos de gigante».

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.