6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

València te fam de concerts i música en viu i en directe

Quan vam creure haver-ho vist tot Torna a fer-ho! Torna a fer-ho en gran, molt més gran encara!

Marcoo torna amb un nou senzill. Porta per nom «Planes por vivir». Com ens té acostumats, ve acompanyat d’un curtmetratge, perquè un videoclip el fa qualsevol, però a fer estes pel·lícules només s’atreveix Marcoo.

El mes de març, es fica en l’estudi d’enregistrament amb el seu amic Nacho Palau (compositor d’èxits com «Olvídame tú» de Miguel Bosé) i després d’una sessió de composició èpica va eixir este tema «Planes por vivir»

En este single continuen les col·laboracions, com és l’artista Isma Romero, que aporta les seues guitarres en l’enregistrament. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic de sessió que ha treballat amb els més grans. (JuanesAlejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé…).

La producció musical queda a càrrec de Julio Valdeolmillos des de Shark Estudis a València.

Quant al videoclip, està protagonitzat pels propis compositors Nacho Palau i Marcoo, la maquíssima Ena Rodi i Roberto Sánchez Fraile.

Una trama que ens deixarà en tensió fins al final, una veritable història d’amor que comença sent nens Serà capaç de perseguir el seu amor fins a la lluna? Tindrem final feliç?

El videoclip està dirigit i produït per Marcoo, que, com ja sabem li encanta treballar els seus videoclips des del principi fins al final. En les càmeres compta amb l’inestimable suport de Carlos Chavez, des de SBR Audiovisual.

Encara que els seus treballs són dignes de grans discogràfica, Marcoo és un artista completament independent i la veritat és que està fet amb tanta ànima que els resultats són així d’espectaculars.

El 27 de Maig descobrirem el gran secret espacial en YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, i totes les plataformes digitals.

<>

Anterior èxit

El seu anterior èxit va ser “Pasos de gigante”, una cançó que està gravada per prestigiosos músics. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic que ha tocat amb els més grans, com Juanes o Alejandro Sanz. Al baix Xavi Alamán, músic de sessió consolidat. Guitarres gravades per Julio Valdeolmillos, al seu torn el productor de la cançó. I segons compte Marcoo, en este tema comptem amb la presència d’un instrument que fa única la cançó, el Steel guitar, tocat per Manu Vicente.
El videoclip és una història real d’amor amb una interpretació impecable on Rebeca Artal-Dada i Benje Ramos posaran el llistó molt alt a qualsevol que vulga sorprendre la seua parella.
No us podeu perdre este magnífic treball, on Marcoo i tot l’equip s’han deixat l’ànima perquè puguem gaudir d’este “Pasos de gigante”.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.