València te fam de concerts i música en viu i en directe

Quan vam creure haver-ho vist tot Torna a fer-ho! Torna a fer-ho en gran, molt més gran encara!

Marcoo torna amb un nou senzill. Porta per nom «Planes por vivir». Com ens té acostumats, ve acompanyat d’un curtmetratge, perquè un videoclip el fa qualsevol, però a fer estes pel·lícules només s’atreveix Marcoo.

El mes de març, es fica en l’estudi d’enregistrament amb el seu amic Nacho Palau (compositor d’èxits com «Olvídame tú» de Miguel Bosé) i després d’una sessió de composició èpica va eixir este tema «Planes por vivir»

En este single continuen les col·laboracions, com és l’artista Isma Romero, que aporta les seues guitarres en l’enregistrament. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic de sessió que ha treballat amb els més grans. (JuanesAlejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé…).

La producció musical queda a càrrec de Julio Valdeolmillos des de Shark Estudis a València.

Quant al videoclip, està protagonitzat pels propis compositors Nacho Palau i Marcoo, la maquíssima Ena Rodi i Roberto Sánchez Fraile.

Una trama que ens deixarà en tensió fins al final, una veritable història d’amor que comença sent nens Serà capaç de perseguir el seu amor fins a la lluna? Tindrem final feliç?

El videoclip està dirigit i produït per Marcoo, que, com ja sabem li encanta treballar els seus videoclips des del principi fins al final. En les càmeres compta amb l’inestimable suport de Carlos Chavez, des de SBR Audiovisual.

Encara que els seus treballs són dignes de grans discogràfica, Marcoo és un artista completament independent i la veritat és que està fet amb tanta ànima que els resultats són així d’espectaculars.

El 27 de Maig descobrirem el gran secret espacial en YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, i totes les plataformes digitals.

<>

Anterior èxit

El seu anterior èxit va ser «Pasos de gigante», una cançó que està gravada per prestigiosos músics. La bateria a càrrec de Toni Mateos, músic que ha tocat amb els més grans, com Juanes o Alejandro Sanz. Al baix Xavi Alamán, músic de sessió consolidat. Guitarres gravades per Julio Valdeolmillos, al seu torn el productor de la cançó. I segons compte Marcoo, en este tema comptem amb la presència d’un instrument que fa única la cançó, el Steel guitar, tocat per Manu Vicente.
El videoclip és una història real d’amor amb una interpretació impecable on Rebeca Artal-Dada i Benje Ramos posaran el llistó molt alt a qualsevol que vulga sorprendre la seua parella.
No us podeu perdre este magnífic treball, on Marcoo i tot l’equip s’han deixat l’ànima perquè puguem gaudir d’este «Pasos de gigante».

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.