València mantindrà els soterraments de beneficència

 

La Regidoria de Cementeris i Servicis Funeraris de l’Ajuntament de València renovarà el contracte per als soterramentsde beneficència que se celebren a la ciutat de València.

Es tracta d’un contracte que començarà el dia ú de gener de 2022 i que tindrà una durada de quatre anys amb un pressupost de 260.000 euros, IVA inclòs.

El regidor de Cementeris, Alejandro Ramon, ha afirmat que «renovar este contracte és fonamental perquè parlem d’un servici essencial per tal que les persones sense recursos disposen d’un soterrament amb la dignitat que mereixen».

Els coneguts com a “soterraments de beneficència” inclouen la prestació del servei de trasllat i posterior inhumació al Cementeri General de València de les persones sense sostre que moren al terme municipal de la ciutat.

El contracte de beneficència actualment en vigor ha permés la inhumació de 173 persones al Cementeri General de València des de l’any 2018 al 2020. L’any 2018 es van soterrar 61 persones; 42 persones en 2019 i 70 persones en 2020.

Últimes notícies

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.

Diumenge amb oratge variable i avís groc per pluges a l’interior nord de València

Les màximes es mantenen al voltant dels 33 graus a Alacant i Castelló i de 31 a València, amb avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior nord de la província de València.

Com preparar-te per a l’eclipsi total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

Un pla estratègic de la Generalitat preveu trànsit intens, possibles emergències i risc de núvols durant l’eclipsi total del 12 d’agost, que atraurà milions de persones. Es recomana no desplaçar-se si ja es té bona visibilitat i es reforcen seguretat, sanitat i telecomunicacions.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.