13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

L’Ajuntament de València suspén els dos mercats nadalencs per a evitar aglomeracions

 

Entre el 10 de desembre i el 6 de gener estava previst l’obertura dels mercats ambulants nadalencs en el centre de València. Però este dijous l’Ajuntament ha decidit suspendre els dos recintes a causa de l’increment de contagis per coronavirus.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el motiu del tancament és evitar aglomeracions de persones en els dos recintes. Encara que es pot mantindre la distància entre llocs i col·locar dispensadors de gel hidroalcohòlic, el consistori ha optat per la prudència. 

 

De la mateixa manera, s’ha decidit mantindre el trenet turístic i el carrusel que s’ubica cada any en la plaça de l’Ajuntament, que es ficaran en marxa el pròxim 14 de novembre.

 

A més, en la plaça de la Reina es col·locarà un arbre de Nadal i un pesebre monumental. El que no hi haurà este any és la decoració nadalenca dels carrers, a causa de la falta de fons.

Últimes notícies

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.

Carmen Jordá inspira la primera pel·lícula animada de Zag sobre automobilisme femení

L'estudi Zag treballarà amb Carmen Jordá en 'Carmen', la seua primera pel·lícula animada centrada en l'automobilisme femení, amb Jeremy Zag al capdavant i socis de prestigi. L'objectiu és crear una heroïna inspiradora basada en la trajectòria de la pilot

Kiat Lim assenyala el Nou Mestalla com la clau per a l’objectiu de tornar a Europa

Kiat Lim va defendre que el Nou Mestalla serà decisiu perquè el València torne a competir a Europa. Va reclamar suport per a Corberán i va destacar el refinançament del projecte.

Sánchez accepta crear amb la Generalitat una comissió per a la recuperació després de la DANA

Pedro Sánchez ha acceptat crear, al costat de la Generalitat Valenciana, una comissió mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. En l'òrgan participaran també la Diputació de València i els municipis afectats.

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.