València estudia aplicar més restriccions als districtes més afectats per coronavirus

 

Este matí, l’alcalde de València, Joan Ribó, ha remarcat en la reunió del Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL), «la necessitat d’establir més restriccions als districtes més afectats pel coronavirus», així ho ha confirmat Ribó.

 

Segons explica el diari ‘Las Provincias’, el primer edil, Joan Ribó, ha manifestat que han sol·licitat a la conselleria de Sanitat les dades de les zones de la capital del Túria a on s’han produït més incidències a causa del Covid-19.

 

«Tenim les dades d’aigües residuals però no disposem per districte d’una forma ràpida d’esta informació», ha comentat l’alcalde, que ha assenyalat que volen «informar de quins districtes estan en millor situació, quins en pitjor i en quins districtes volem introduir mesures més restrictives i en quins no fan falta», ha afegit.

 

Les anàlisis de les aigües residuals de la setmana passada van donar unes xifres preocupants, amb augments molt destacats després del pont del 9 d’Octubre. Per este motiu, la regidoria de Protecció Ciutadana va convocar per a hui la reunió del Centre de Coordinació Municipal (Cecopal), a on s’analitzaran noves mesures a prendre.

 

Una d’estes noves mesures podria ser, la cancel·lació o suspensió d’algunes línies nocturnes de l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT). Açò, permetrà augmentar el servici de transport públic en València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.