València estudia aplicar més restriccions als districtes més afectats per coronavirus

 

Este matí, l’alcalde de València, Joan Ribó, ha remarcat en la reunió del Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL), «la necessitat d’establir més restriccions als districtes més afectats pel coronavirus», així ho ha confirmat Ribó.

 

Segons explica el diari ‘Las Provincias’, el primer edil, Joan Ribó, ha manifestat que han sol·licitat a la conselleria de Sanitat les dades de les zones de la capital del Túria a on s’han produït més incidències a causa del Covid-19.

 

«Tenim les dades d’aigües residuals però no disposem per districte d’una forma ràpida d’esta informació», ha comentat l’alcalde, que ha assenyalat que volen «informar de quins districtes estan en millor situació, quins en pitjor i en quins districtes volem introduir mesures més restrictives i en quins no fan falta», ha afegit.

 

Les anàlisis de les aigües residuals de la setmana passada van donar unes xifres preocupants, amb augments molt destacats després del pont del 9 d’Octubre. Per este motiu, la regidoria de Protecció Ciutadana va convocar per a hui la reunió del Centre de Coordinació Municipal (Cecopal), a on s’analitzaran noves mesures a prendre.

 

Una d’estes noves mesures podria ser, la cancel·lació o suspensió d’algunes línies nocturnes de l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT). Açò, permetrà augmentar el servici de transport públic en València

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.