València repartix 100.000 mascaretes a persones de col·lectius vulnerables

 

L’Ajuntament de València repartirà 100.000 mascaretes entre col·lectius socials vulnerables, un material que arribarà de Xi’an (la Xina) gràcies a l’agermanament entre les dos ciutats.

 

Les mascaretes es distribuiran entre les delegacions municipals relacionades amb l’atenció a col·lectius desfavorits o de risc, com a envelliment actiu, benestar social, protecció ciutadana i salut. Eixe carregament se suma al lot de 23.000 mascaretes que la Regidoria de Salut repartix entre les associacions de malalts de València, detalla el consistori en un comunicat.

 

D’ací a uns dies es formalitzarà el memoràndum d’entesa entre València i Xi’an. Amb motiu d’esta signatura, la ciutat xinesa va oferir a la delegació d’Internacionalització un carregament de cent mil mascaretes per a contribuir a la protecció dels valencians.

 

Este agermanament és fruit d’una declaració d’intencions entre les dos ciutats signada en 2016. «Xi’an ha sigut molt proactiva, oferint la seua col·laboració i ajuda a València des de l’inici de la crisi», agraïx l’edil de Turisme i Internacionalització, Emiliano García.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.