València suma 294 denúncies per no portar mascareta durant el cap de setmana

 

Els agents de la Policia de València han posat este cap de setmana un total de 294 denúncies per no portar correctament la mascareta, que des del dissabte és d’ús obligatori en la via pública encara que es mantinguen les distàncies de seguretat.

 

D’eixa manera ho ha explicat el cos policial este dilluns en les seues xarxes socials. Des de l’àrea de Protecció Ciutadana han detallat que les sancions imposades ascendixen a 100 euros.

 

Estes denúncies arriben després de l’enduriment per part de la Conselleria de Sanitat Universal de les mesures de prevenció enfront de la pandèmia. Sanitat va establir este dissabte l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en el territori valencià «en tot moment» en la via pública, espais oberts i espais tancats d’ús públic encara que hi haja distància interpersonal, després de quadruplicar-se en una setmana el nombre de casos de coronavirus en la franja d’edat entre els 20 i 40 anys. La mesura no s’aplicarà en platges, espais naturals i piscines.

 

«Era evident la relaxació de la ciutadania»

Per a vetlar pel seu compliment, vehicles de la Policia Local recorden l’obligatorietat del seu ús en llocs a on poden produir-se aglomeracions. De fet, el cos policial acompanya el missatge en internet amb un vídeo en el que s’observa un dels cotxes de les forces de seguretat fent ús dels seus altaveus i d’un rètol lluminós per a recordar a la població l’obligatorietat de la mascareta i la necessitat de guardar la distància interpersonal.

 

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha assenyalat, en declaracions remeses als mitjans, que «la imposició d’unes 300 sancions per no portar mascareta és una demostració de la necessitat de la mesura de l’obligatorietat de portar-la en totes les situacions».

 

Al seu juí, «era evident una relaxació per part de la ciutadania fins a cert punt comprensible pel nivell de pressió que hem patit en els últims mesos», però ha subratllat que cal «reprendre el nivell d’atenció que teníem anteriorment».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.