València tancarà la plaça de l’Ajuntament en la Nit de cap d’any

 

La plaça de l’Ajuntament de València estarà tancada per primera vegada l’última nit de l’any en la que solia acollir la gran festa de benvinguda al nou. La pandèmia obliga a prendre mesures extraordinàries i per esta raó «no es podrà accedir a la plaça durant aqueixa nit», ha reiterat Aaron Cano, regidor de protecció ciutadana.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el dispositiu especial de seguretat se centrarà sobretot a vigilar les zones comercials i en intervenir qualsevol festa il·legal que se celebre en estes dates assenyalades en la ciutat.

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha mostrat la seua preocupació sobre esta classe de reunions que poden empitjorar les dades de contagis en València i ha insistit que es controlarà també als locals perquè es complisquen totes les mesures sanitàries.

 

«Que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis»

Els grans esdeveniments de Nadal es van suspendre enguany, tant la festa de Nit de cap d’any que se celebrava en la plaça de l’Ajuntament com la cavalcada dels Reis Mags.

 

El regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha fet una crida este dimecres després de la reunió mantinguda pel dispositiu de seguretat especial: «que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis», ha dit demanant responsabilitat per a evitar aglomeracions.

 

La plaça estarà tancada en l’última nit de l’any per a evitar «temptacions», han dit des del Govern municipal que ha pres esta decisió de manera extraordinària i tenint en compte l’augment de contagis que es continuen produint diàriament.

 

No obstant això, Galiana ha volgut tranquil·litzar als més xicotets, perquè els Reis Mags arribaran a la ciutat i els rebrà l’alcalde Joan Ribó, però esta vegada haurà de ser en un acte més «íntim» i sense la presència de públic.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.