Anuncios

València tancarà la plaça de l’Ajuntament en la Nit de cap d’any

 

La plaça de l’Ajuntament de València estarà tancada per primera vegada l’última nit de l’any en la que solia acollir la gran festa de benvinguda al nou. La pandèmia obliga a prendre mesures extraordinàries i per esta raó «no es podrà accedir a la plaça durant aqueixa nit», ha reiterat Aaron Cano, regidor de protecció ciutadana.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el dispositiu especial de seguretat se centrarà sobretot a vigilar les zones comercials i en intervenir qualsevol festa il·legal que se celebre en estes dates assenyalades en la ciutat.

Anuncios

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha mostrat la seua preocupació sobre esta classe de reunions que poden empitjorar les dades de contagis en València i ha insistit que es controlarà també als locals perquè es complisquen totes les mesures sanitàries.

 

«Que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis»

Els grans esdeveniments de Nadal es van suspendre enguany, tant la festa de Nit de cap d’any que se celebrava en la plaça de l’Ajuntament com la cavalcada dels Reis Mags.

 

El regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha fet una crida este dimecres després de la reunió mantinguda pel dispositiu de seguretat especial: «que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis», ha dit demanant responsabilitat per a evitar aglomeracions.

 

La plaça estarà tancada en l’última nit de l’any per a evitar «temptacions», han dit des del Govern municipal que ha pres esta decisió de manera extraordinària i tenint en compte l’augment de contagis que es continuen produint diàriament.

 

No obstant això, Galiana ha volgut tranquil·litzar als més xicotets, perquè els Reis Mags arribaran a la ciutat i els rebrà l’alcalde Joan Ribó, però esta vegada haurà de ser en un acte més «íntim» i sense la presència de públic.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.
Anuncios