València tancarà la plaça de l’Ajuntament en la Nit de cap d’any

 

La plaça de l’Ajuntament de València estarà tancada per primera vegada l’última nit de l’any en la que solia acollir la gran festa de benvinguda al nou. La pandèmia obliga a prendre mesures extraordinàries i per esta raó «no es podrà accedir a la plaça durant aqueixa nit», ha reiterat Aaron Cano, regidor de protecció ciutadana.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el dispositiu especial de seguretat se centrarà sobretot a vigilar les zones comercials i en intervenir qualsevol festa il·legal que se celebre en estes dates assenyalades en la ciutat.

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha mostrat la seua preocupació sobre esta classe de reunions que poden empitjorar les dades de contagis en València i ha insistit que es controlarà també als locals perquè es complisquen totes les mesures sanitàries.

 

«Que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis»

Els grans esdeveniments de Nadal es van suspendre enguany, tant la festa de Nit de cap d’any que se celebrava en la plaça de l’Ajuntament com la cavalcada dels Reis Mags.

 

El regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha fet una crida este dimecres després de la reunió mantinguda pel dispositiu de seguretat especial: «que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis», ha dit demanant responsabilitat per a evitar aglomeracions.

 

La plaça estarà tancada en l’última nit de l’any per a evitar «temptacions», han dit des del Govern municipal que ha pres esta decisió de manera extraordinària i tenint en compte l’augment de contagis que es continuen produint diàriament.

 

No obstant això, Galiana ha volgut tranquil·litzar als més xicotets, perquè els Reis Mags arribaran a la ciutat i els rebrà l’alcalde Joan Ribó, però esta vegada haurà de ser en un acte més «íntim» i sense la presència de públic.

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU